Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Leser i den andre tråden at man har et alkoholproblem om man ikke kan begrense seg når man drikker. Og det kan ikke jeg. Men har aldri tenkt på det som et problem. Drikker sjeldent, og de gangene jeg er ute sover ungene hos besteforeldre. Ikke blir jeg voldelig, sentimental eller sovner/spyr. Blir bare veldig veldig full. Og selv om jeg kjenner at jeg er full, fortsetter jeg å drikke.. Men synes ikke jeg går under kategorien alkis. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 35932...6ef
Pengetreet Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Du er ikke alkoholiker så lenge du ikke er avhengig av å drikke, men du har absolutt et alkoholproblem iom du ikke klarer å kontrollere deg når du drikker. Du er ikke redd for alkoholforgiftning?
Parasoll☀️ Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Du har et problem i det at du ikke klarer å styre ditt alkoholinntak. Men, du er jo ikke alkoholiker.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Man kan ha alkoholproblemer uten å dermed være alkoholiker. Men når du kjenner at du blir full og likevel ikke greier å stoppe å drikke før du blir veldig, veldig full, ja, da mener jeg du har et alkoholproblem1 Når du blir veldig, veldig full, da er du i høyrisikogruppe for å bli utsatt for vold også. Innser du ikke det i edru tilstand, da har du et problem i tillegg til problem med alkohol. Anonymous poster hash: a5e36...4a0
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Jeg er som deg, HI. Jeg drikker for å bli full. Og jeg har hvertfall ikke noe alkoholproblem. Er ute kanskje 4 ganger i året. Anonymous poster hash: a0ba3...013
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Jeg er som deg, HI. Jeg drikker for å bli full. Og jeg har hvertfall ikke noe alkoholproblem. Er ute kanskje 4 ganger i året. Anonymous poster hash: a0ba3...013 Og benektelse er jo en av de mest typiske tegnene... Anonymous poster hash: a5e36...4a0
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Kanskje du har to? Anonymous poster hash: 4f1a3...0a3
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Man kan ha alkoholproblemer uten å dermed være alkoholiker. Men når du kjenner at du blir full og likevel ikke greier å stoppe å drikke før du blir veldig, veldig full, ja, da mener jeg du har et alkoholproblem1 Når du blir veldig, veldig full, da er du i høyrisikogruppe for å bli utsatt for vold også. Innser du ikke det i edru tilstand, da har du et problem i tillegg til problem med alkohol. Anonymous poster hash: a5e36...4a0 Tror muligens ikke jeg hadde drukket på samme måte om jeg var i en storby. Men vi bor på en liten plass der alle kjenner alle, det er gåavstand fra baren hjem, og vi er alltid ute flere som passer på hverandre. Så finnes ikke bekymret for vold, ran, voldtekt ol. Anonymous poster hash: 35932...6ef
Parasoll☀️ Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Man kan ha alkoholproblemer uten å dermed være alkoholiker. Men når du kjenner at du blir full og likevel ikke greier å stoppe å drikke før du blir veldig, veldig full, ja, da mener jeg du har et alkoholproblem1 Når du blir veldig, veldig full, da er du i høyrisikogruppe for å bli utsatt for vold også. Innser du ikke det i edru tilstand, da har du et problem i tillegg til problem med alkohol. Anonymous poster hash: a5e36...4a0 Tror muligens ikke jeg hadde drukket på samme måte om jeg var i en storby. Men vi bor på en liten plass der alle kjenner alle, det er gåavstand fra baren hjem, og vi er alltid ute flere som passer på hverandre. Så finnes ikke bekymret for vold, ran, voldtekt ol. Anonymous poster hash: 35932...6ef Muligens litt naiv også?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #10 Skrevet 7. juli 2015 Kanskje du har to? Anonymous poster hash: 4f1a3...0a3 Haha, mulig mulig... 😂 Så feilen selv etter posting. Litt pinlig siden jeg ofte jobber i rettskrivingspolitiet 😂 Anonymous poster hash: 35932...6ef
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #11 Skrevet 7. juli 2015 Man kan ha alkoholproblemer uten å dermed være alkoholiker. Men når du kjenner at du blir full og likevel ikke greier å stoppe å drikke før du blir veldig, veldig full, ja, da mener jeg du har et alkoholproblem1 Når du blir veldig, veldig full, da er du i høyrisikogruppe for å bli utsatt for vold også. Innser du ikke det i edru tilstand, da har du et problem i tillegg til problem med alkohol. Anonymous poster hash: a5e36...4a0 Tror muligens ikke jeg hadde drukket på samme måte om jeg var i en storby. Men vi bor på en liten plass der alle kjenner alle, det er gåavstand fra baren hjem, og vi er alltid ute flere som passer på hverandre. Så finnes ikke bekymret for vold, ran, voldtekt ol. Anonymous poster hash: 35932...6ef Du har likevel et problem med alkoholen. Husk også at de fleste voldtekter begås av venner eller bekjente. Anonymous poster hash: a5e36...4a0
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #12 Skrevet 7. juli 2015 Kanskje du har to? Anonymous poster hash: 4f1a3...0a3 Haha, mulig mulig... 😂Så feilen selv etter posting. Litt pinlig siden jeg ofte jobber i rettskrivingspolitiet 😂 Anonymous poster hash: 35932...6ef Skjønte ikke denne jeg? Anonymous poster hash: 6f8bf...802
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #13 Skrevet 7. juli 2015 Kanskje du har to? Anonymous poster hash: 4f1a3...0a3 Haha, mulig mulig... 😂Så feilen selv etter posting. Litt pinlig siden jeg ofte jobber i rettskrivingspolitiet 😂 Anonymous poster hash: 35932...6ef Skjønte ikke denne jeg? Anonymous poster hash: 6f8bf...802 Aha.. Ett..! Anonymous poster hash: 6f8bf...802
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #14 Skrevet 7. juli 2015 Jeg drikker meg som regel full, når jeg først drikker. Og da har jeg kanskje et problem med alkohol da, men det får så være. Det er ikke noe problem for meg, eller andre. Anonymous poster hash: c50e2...0ea
Fandens Oldemor Skrevet 7. juli 2015 #15 Skrevet 7. juli 2015 Synes ikke man skal lage problemer ut av ingenting. Litt avhengig av hva du regner som sjelden, og om det er problematisk for deg eller andre at det blir sånn, selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå