Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Prøver ikke å skape en debatt om det er riktig eller feil. Koselig eller ekkelt. Men har det noen som helst helsegevinst for barnet? Anonymous poster hash: 0267c...4be
Lille krøll Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Ved barnehagestart har det vel helsegevinster. Er også forsket på at barn som får morsmelken frem til året har mindre av bakteriene i tarmene som årsaker bla irritert tarm eller lekk tarm. Hvorvidt det blir enda mindre av feil bakterier når barnet blir over året er ikke ferdig forsket på enda.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Jeg ammer. Og det får bare være ekkelt. Jeg bryr meg om barnet mitt jeg. Anonymous poster hash: 46dc1...e7f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Jeg ammer. Og det får bare være ekkelt. Jeg bryr meg om barnet mitt jeg. Anonymous poster hash: 46dc1...e7f Hvor lenge kommer du til å amme, skolealder? Hvor lenge bryr du deg om barnet ditt? Anonymous poster hash: 91164...a0b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Jeg ammet yngste til hun var 22 mnd. Jeg fikk det anbefalt av lege og helsesøster pga at hun var liten og la dårlig på seg. I tillegg var det visst veldig bra for immunsystemet i forbindelse med barnehagestart. Hun var i hvertfall mye mindre syk første året i barnehagen enn storebroren hennes var da han gikk sitt første år. Han sluttet å ta puppen da han var 10 mnd. Anonymous poster hash: 1c9f2...b9f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Jeg ammet eldste til han var 18 mnd. Yngste er 17 mnd og ammes fortsatt. Kun på kvelden. Det kommer til et punkt der amming blir litt mer privat. Ekkelt å amme en på over året offentlig, men synes det er en koselig del av kveldsrutinene. Anonymous poster hash: adc8e...39f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå