Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Hva synes dere om saken? Alvorlig eller spøk? Anonymous poster hash: 65746...52a
☆☆☆ Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Usmakelig, både meldingane og offentliggjeringa av dei. Ingen av partane kjem godt ut av det, etter mi meining.
Parasoll☀️ Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 http://www.vg.no/rampelys/eks-komiker-om-humormiljoeet-ikke-veldig-varmt-og-inkluderende/a/23484673/ Måtte dra litt på smilebåndet her.. Helt nederst i artikkelen så står det at VG kontaktet burøe for kommentar. Får tilbake at "dette er en sak mellom ham selv og Atle!" Fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Helt ok å oute mobbere og folk som trakasserer andre. Anonymous poster hash: 4512b...5a9
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Tenker at ingen andre hadde kommet unna med å liksom skal kalle dette en spøk, altså, når man får en melding fra et nummer man overhodet ikke kjenner der det står at neste gang de treffer deg skal de gå inn for å drepe deg, ja da regner jeg med at fargen rimelig fort hadde forsvunnet fra ansiktet mitt og jeg hadde ikke sittet igjen med en følelse av at dette var gøy du ...han gjemmer seg bar utsagnet om at dette var humor fordi han er komiker, men sannheten er nok heller at han satt der og følte seg fryktelig høy på seg selv i noen timer og følte for å sparke ditover. Antonsen er for meg ikke en av de store gutta, jeg synes ikke han er morsom, han er en ropert. Han roper mye, snakker høyt og baserer sin humor på det. Noen liker det, andre ikke. Slik er det med humor.Jeg liker ikke den typen humor, jeg liker hverdagshumoren til Lyngbø og han skalla fyren som alltid smiler. Tror Burøe jobber med ham. Jeg liker ikke humoren til Burøe, men det betyr ingenting, andre gjør det. Men så synes vi mennesker at vidt forskjellige ting er morsomt. Men det finnes ikke noe morsomt med å sende meldinger en lørdagskveld/natt med sjikane, trusler om drap og vold. Det er IKKE innafor å etterpå, når man har våknet fra transen sin av selvhøytidelighet innser at man "bæsja på leggen" og frenetisk påstå at man tullet og "trodde den andre parten skjønte det"! Det er ikke ok.Burøe har ikke gått ut med hvem det var, det gjorde Antonsen selv. Noe som forøvrig var det eneste han kunne gjort siden folk spekulerte fælt i hvem avsenderen var. Hva om kvinnelige komikere skulle sendt sånt til hverandre "Jeg er så mye større enn deg, du er ingenting i denne bransjen, de store jentene er forbanna, ikke tro du kan komme her og komme her ..." Det hadde jo aldri skjedd. Numme sa jo det samme, hva om de skulle angrepet sine medkomikere på sin tid, det ville vært sett på som utrolig umoden oppførsel. Men nå skal han der halvapa som bare roper og svetter påberope seg komikerrollen og at han bare tullet? Fordi Burøe turte å ta opp selve sms'ene på bloggen sin? Han trodde vel at Burøe skulle sitte stille å ta imot, han mente vel at Burøe sin plass var å sitte der å ta imot mens Antonsen selv fikk et hardt slag av alvorlig mannsen.Nei, ærlig talt, det der er noe av det mest idiotiske gjort av en kjendis siden fotballfruen og "PT Åge" lekte seg i kommentarfeltene. Like flaut og usmakelig. Anonymous poster hash: b4b5b...a36
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Jeg synes begge parter kommer dårlig ut av det. Fått veldig dårlig inntrykk av begge. antonsen virker gal/rusa og burøe virker forferdelig kort og mediekåt Anonymous poster hash: e7c14...2e1
prekæs Skrevet 8. juli 2015 #9 Skrevet 8. juli 2015 Har ikke satt meg inn i saken så veldig, men det ville ikke forundre meg om det er et planlagt stunt mellom de to i hovedrollen og en journalist som skal høste "klikk" på nyheten sin.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #10 Skrevet 8. juli 2015 Tap- tap for begge.. Jeg tipper Antonsen bar dritings da han sendte disse meldingene. Og burøe virker sytete og oppmerksomhetssyk. Hør på en sending av misjonen og du skjønner at dette var dårlig vrøvl fra Antonsen. Jeg blir flau på begges vegne! Anonymous poster hash: 4f3d2...61f
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 Har ikke Atle Antonsen barn? Hvis det at han ikke liker humoren til noen er nok til å slenge ut drapstrusler, hvordan håndterer han umulige unger? Hva skjer når tenåringen NEKTER å gjøre som han sier og slenger ut :jeg hater deg? Han fremstår som en person med et alvorlig temperament og særdeles dårlig selvkontroll. I tillegg har han et alkoholproblem (Atles ord, ikke mine). Veldig dårlige egenskaper når man har barn.
Peispå! Skrevet 8. juli 2015 #12 Skrevet 8. juli 2015 Synes faktisk det var helt riktig å vise meldingene til det norske folk. Når en kjent person får seg til å sende slik dritt og kalle det humor, ja da er det helt på sin plass at han må stå til rette for det. Meldingene er stygge og et skikkelig overtramp. Kjøper ikke unnskyldningen om at dette er humor.
HeltAnonym Skrevet 8. juli 2015 #13 Skrevet 8. juli 2015 Syns det er merkelig at flere komikere ikke går ut i media og tar avstand fra handlingen! Trenger ikke gå imot antonsen, men handlingen i seg selv! er det slik de vil ha det? Jobba Støme sier at de satt sammen med Burøe når det skjedde og at de først synes det var morsomt, men når Burøe ble lei seg var det ikke gøy lenger? Hva er det slags humor folk har når de liksom synes dette er gøy?? Sykt! Støtter numme som har gått ut og sagt dette er barnslig, for det er det det er.. Barnslig! Og at antonsen sitter på sin høye hest og sier at alle de store er forbanna.. Ja hvem er han til å bestemme det? Hvem Er han til å bestemme hvem de store er?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #14 Skrevet 8. juli 2015 Syns det er merkelig at flere komikere ikke går ut i media og tar avstand fra handlingen! Trenger ikke gå imot antonsen, men handlingen i seg selv! er det slik de vil ha det? Jobba Støme sier at de satt sammen med Burøe når det skjedde og at de først synes det var morsomt, men når Burøe ble lei seg var det ikke gøy lenger? Hva er det slags humor folk har når de liksom synes dette er gøy?? Sykt! Støtter numme som har gått ut og sagt dette er barnslig, for det er det det er.. Barnslig! Og at antonsen sitter på sin høye hest og sier at alle de store er forbanna.. Ja hvem er han til å bestemme det? Hvem Er han til å bestemme hvem de store er? Det er kun i Norge man kan overdrive en ikke- sak! Anonymous poster hash: bbc2e...0c1
HeltAnonym Skrevet 8. juli 2015 #15 Skrevet 8. juli 2015 Syns det er merkelig at flere komikere ikke går ut i media og tar avstand fra handlingen! Trenger ikke gå imot antonsen, men handlingen i seg selv! er det slik de vil ha det? Jobba Støme sier at de satt sammen med Burøe når det skjedde og at de først synes det var morsomt, men når Burøe ble lei seg var det ikke gøy lenger? Hva er det slags humor folk har når de liksom synes dette er gøy?? Sykt! Støtter numme som har gått ut og sagt dette er barnslig, for det er det det er.. Barnslig! Og at antonsen sitter på sin høye hest og sier at alle de store er forbanna.. Ja hvem er han til å bestemme det? Hvem Er han til å bestemme hvem de store er? Det er kun i Norge man kan overdrive en ikke- sak! Anonymous poster hash: bbc2e...0c1 Drapstrusler en ikke-sak?? Vel.. Da får vi være enig om å være uenig.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #16 Skrevet 8. juli 2015 http://www.vg.no/nyheter/meninger/komikerkuker/a/23484862/ Anonymous poster hash: 0dc1b...e52
*Miss Marple* Skrevet 8. juli 2015 #17 Skrevet 8. juli 2015 http://www.vg.no/nyheter/meninger/komikerkuker/a/23484862/ Anonymous poster hash: 0dc1b...e52 Haha.....dette er humor Snakk om å ta noen på kornet.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #18 Skrevet 8. juli 2015 Et menneske som kan skrive noe slikt til et annet menneske må ha store problemer. Han virker rett og slett ikke helt god. Hadde jeg vært kona hans så hadde jeg skammet meg dypt og inderlig! Anonymous poster hash: ca59f...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå