Gå til innhold

Noen som har robotstøvsuger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Vi har bestilt og er veldig spente. Må støvsuge flere ganger om dagen her og er så lei den svære slangen som ligger slengt overalt.

Anonymous poster hash: 99dc1...01c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke, men vil gjerne ha. Evt robotvasker, men støvsuging er jo viktigst. Tror mange er veldig fornøyde.

Anonymous poster hash: c3231...52f

Skrevet

Er dere fornøyd? Vi har bestilt og er veldig spente. Må støvsuge flere ganger om dagen her og er så lei den svære slangen som ligger slengt overalt.

Vi har, den bråker da. Så vi bruker den når vi ikke er inne. Men funker bra den.

Anonymous poster hash: abf0f...2bc

Skrevet

Jeg har Neato Botvac 85 og er KJEMPEFORNØYD! :D

Har hund som røyter og går inn og ut som den vil i sommermånedene, så det blir mye bøss inne. 

Skjønner ikke hvordan vi klarte oss før vi fikk den... 

Min bråker forresten som en litt stille støvsuger. Jevn during, men det går fint an å se på tv uten å bli forstyrret i samme rom. 

Anonymous poster hash: 51f91...0d3
Skrevet

Jeg har lyst på en! Vi har 2 kaniner og det er ganske mye hår og høy og rot som de bidrar med!

Anonymous poster hash: 148af...b0d

Skrevet

Men hva med under sofaer, i trappa osv?

Skrevet

Jeg har ikke trapp, men den kommer seg fint over dørtersklene og under sofabordet, tv-bordet, kontorstol osv. Triller fint rundt hvert bordben. Sofaen er omtrent 2 cm over bakken, så det er et hybelkaninreservat. 

Jeg bruker også magnetlister på gulvet for ¨å stenge av soner. Veldig enkelt å "gjerde" inn teppet til hunden hvis hunden ligger der.

Det blir riktignok ikke 100% støvfritt, men når den kjører hver dag/annenhver dag, så rekker ikke bøsset å samle seg i krokene. 

Skrevet

Er absolutt ikke verdt pengene, etter min mening. Den tar kun på åpne klare flater, så alt av hjørner og rundt vilket som helst hinder blir værende like ille. Vi har en liten leilighet, så det gjorde nesten ingen forskjell. Måtte likevel gå over uansett.

Anonymous poster hash: 50f4b...636

Skrevet

Har en iRobot Roomba 880 som gjør en aldeles strålende jobb. Går hver dag!

Anonymous poster hash: caabd...d8c

Skrevet

Hm,er jo faktisk flest fornøyde her. Jeg så en youtube-video som hadde gps-tracket hvor støvsugeren gikk. Den gikk helt hulter til bulter, uten noe system og de aller fleste flater gjensto uten besøk av støvsugeren. Det var to stk som var testet.

Skrevet

Neato Botvac går systematisk til verks.  Altså, den tar kanter først, deretter flatene i sikk-sakk mønster. Det som blir liggende igjen i hjørner og kanter er så lite at vi ikke bryr oss. Vi trenger hvertfall ikke gå over etterpå . 

Det er noe grunnen til at vi valgte Neato fremfor Roomba. 

Skrevet

Hva koster en slik hushjelp??

Bare å sjekke elkjøp, komplett, expert etc ;) 

Skrevet

Veldig fornøyd med vår 👍🏼

Har robotplenklipper også.

Nå ønsker jeg meg denne :

Anonymous poster hash: c406a...249

post-42-61588_thumb.jpg

Skrevet

Er absolutt ikke verdt pengene, etter min mening. Den tar kun på åpne klare flater, så alt av hjørner og rundt vilket som helst hinder blir værende like ille. Vi har en liten leilighet, så det gjorde nesten ingen forskjell. Måtte likevel gå over uansett. Anonymous poster hash: 50f4b...636

Hvilken type er det du har da? Greit å få vite hvilke merker det er som folk ikke er fornøyd med også :-)

Skrevet

Sikkert et definisjonsspørsmål hva som er "glimrende" jobb. For meg som har støv på hjernen og allergisk mot hybelkaniner tror jeg det er lurest med gamle-metoden😂

Skrevet

De skryter av den på Sundvollen. Smart, hvis den gjør en så god jobb som de sier. Fikk lyst på en selv. Andre med erfaring? Bråker de mye?

Anonymous poster hash: 7105f...9c8
Skrevet

Veldig fornøyd med vår

Har robotplenklipper også.

Nå ønsker jeg meg denne : Anonymous poster hash: c406a...249

Hæ, finnes det også?! Det lønner seg vel kanskje bare hvis man har svære vinduer? Vi har bare vanlig størrelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...