Gå til innhold

kjæresten min tok meg med makt I stad!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han bendte armene mine bakover og holdt fast mens han tok meg veldig hardt!

Jeg spurte han etterpå hva i all verden som skjedde og han svarte bare: jeg ville ikke gjort det hvis du ikke var våt..

Hvordan hadde dere reagert på det?

Anonymous poster hash: ab2a6...d8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville du, eller ville du ikke? Sa du nei, og så gjorde han det likevel? Isåfall voldtok han deg. Det er ALDRI greit!

Anonymous poster hash: cce68...660
Skrevet

Sa du nei?

Dette er tydeligvis ikke vanlig for dere.... Var du naken?

Anonymous poster hash: e0cbd...44e

Skrevet

Hva var din rolle i dette da?

Jeg tenner på å bli dominert og tatt hardt, men har aldri blitt tatt mot min vilje. Sa du nei?

Anonymous poster hash: 07a35...bfd
Skrevet

Var det under akten han gjorde det? Ut av det blå? Gjorde du motstand?

Mangler mye for å kunne danne seg et bilde av hva som skjedde. Men var det mot din vilje så er det såklart voldtekt!

Skrevet

Herregud altså

Du har da en munn og kan vel snakke? Virker ikke som om du sa noe nei, da du i ettertid spurte hva det var for noe. Og ikke kom med info nå at du gjorde ditten og sa datten. Så lenge du verken sier noe eller viser det tydelig med kroppsspråket at du ikke vil dette, så må du bare la det ligge.

Vil du ikke at deg skal skje igjen, så gir du tydelig beskjed om det nå. Og ta en prat rundt hva dere synes er greit og ikke greit ift sex

Anonymous poster hash: 8fe29...369

Skrevet

Jeg kom ut av dusjen og han slengte meg på sengen, veldig voldsomt.. jeg ble veldig overrasket. . Og sa vel ikke akkurat nei.. også gikk det ganske fort.. tror ikke jeg likte det..

Skrevet

Ville ikke reagert på det, mannen min tar meg ofte med makt. Både jeg og han tenner på det. Blir kåt av å kjenne at det ikke nytter å kjempe imot, men det er meg da.

Anonymous poster hash: 203fd...e90
Skrevet

Jeg kom ut av dusjen og han slengte meg på sengen, veldig voldsomt.. jeg ble veldig overrasket. . Og sa vel ikke akkurat nei.. også gikk det ganske fort.. tror ikke jeg likte det..

Tror ikke du likte det???? Legg deg du!

Skrevet

Du kan fortelle at kvinnekroppen faktisk kan reagere med å bli våt selv når kvinnen ikke ønsker å ha sex.

Som flere sier - for lite informasjon å dømme ut fra. Men det virker som om kjæresten din tenner på å være svært dominerende når han gjør dette hvis du er uforberedt på det. Om han tror at kvinnekroppen ikke kan bli våt hvis kvinnen ikke er tent, da er det gode muligheter for at han har voldtatt kvinner tidligere (uten å forstå det, tydeligvis...).

Om en kjærest hadde gjort noe slikt uten at vi hadde snakket om det før, og hvis jeg sa nei, da hadde han der og da blitt en eks... og han hadde blitt anmeldt umiddelbart!

Anonymous poster hash: c6ae2...306
Skrevet

Så mange av dere her inne som er sammen med ukoselige menn.......

Skrevet

Herregud altså

Du har da en munn og kan vel snakke? Virker ikke som om du sa noe nei, da du i ettertid spurte hva det var for noe. Og ikke kom med info nå at du gjorde ditten og sa datten. Så lenge du verken sier noe eller viser det tydelig med kroppsspråket at du ikke vil dette, så må du bare la det ligge.

Vil du ikke at deg skal skje igjen, så gir du tydelig beskjed om det nå. Og ta en prat rundt hva dere synes er greit og ikke greit ift sex

Hvorfor blir du så provosert? Jeg påstår ikke at han voldtok meg men jeg syntes ikke det var noen koselig måte å ha sex på...

Skrevet

Ville du ikke skulle fdu sagt nei. Kanskje han trodde du syntes det var digg? Ville imponere deg? Har en drøm om å ta deg hardt og ville prøve det ut? Fortell han om du ikke likte det, så gjør han det ikke igjen.

Anonymous poster hash: 44508...da9

Skrevet

Herregud altså

Hvorfor blir du så provosert? Jeg påstår ikke at han voldtok meg men jeg syntes ikke det var noen koselig måte å ha sex på...

Og det er da litt lite sensitivt å buse på sånn uten å sjekke ut om jeg "er med".. Jeg er litt sur på han nå og han er sur for at jeg er sur.. og jeg synes det gjør han til en Dust. .

Skrevet

Ville du ikke skulle fdu sagt nei. Kanskje han trodde du syntes det var digg? Ville imponere deg? Har en drøm om å ta deg hardt og ville prøve det ut? Fortell han om du ikke likte det, så gjør han det ikke igjen.

Anonymous poster hash: 44508...da9

Men kjerringa vet jo ikke om hun likte det eller ei! Drittlei slik sutreteåder!

Skrevet

Jeg kom ut av dusjen og han slengte meg på sengen, veldig voldsomt.. jeg ble veldig overrasket. . Og sa vel ikke akkurat nei.. også gikk det ganske fort.. tror ikke jeg likte det..Anonymous poster hash: ab2a6...d8d

Da snakker du med ham NÅ, og sier at dette var skremmende for deg, og at slik behandling er uaktuell!!

Anonymous poster hash: e0cbd...44e

Skrevet

Herregud altså

Og det er da litt lite sensitivt å buse på sånn uten å sjekke ut om jeg "er med".. Jeg er litt sur på han nå og han er sur for at jeg er sur.. og jeg synes det gjør han til en Dust. .

Dere har et harmonisk forhold ❤️

Skrevet

Sex er da mye mer enn bare koselig!

Noen dager er langsom, "koselig" sex deilig, vi kaller det å elske. Andre dager er det bare et knull som gjelder ;)

Skrevet

Sex er da mye mer enn bare koselig!

Noen dager er langsom, "koselig" sex deilig, vi kaller det å elske. Andre dager er det bare et knull som gjelder ;)

Og det å knulle er digg! Stakkars enkelte her som kun har koselig sex 😧

Skrevet

Vi har kranglet tidligere for at han prøvde å lure seg inn I rompa mi - og fy så sinnssykt vondt det var! Jeg trodde han hadde skjønt da at det er lurt å spørre først om forskjellige ting! Jeg er så drittlei av hele fyren!

Hi

Skrevet

Han der ville jeg droppet umiddelbart, Hi!

Dere har tydeligvis ikke snakket om tøff sex, og han bare tar seg til rette. Det er ikke greit. Og som jeg skrev over, kvinnekroppen kan dessverre også bli våt selv når kvinnen IKKE ønsker å ha sex med en mann!

Om dette hadde vært en mann med antenner så hadde han diskutert med deg på forhånd om det er greit at dere prøver slik sex en gang, han kunne fortalt deg at han tenner på ideen å ta deg når du ikke er forberedt på det. Hadde du sagt ja, da hadde det vært greit. Men han har tydeligvis ikke sagt noe slikt.

Hadde han hatt antenner i det hele tatt, da hadde han beklaget til deg fordi dette tydeligvis var noe du ikke likte. I stedenfor blir han sur.... da ringer alarmklokkene hos meg! Dette er ikke en empatisk mann, det er heller ikke en mann som vet hva respekt for andres grenser er. Han vet tydeligvis heller ikke at han kan gjøre seg (og etter min mening i kveld mer eller mindre har gjot seg) til voldtektsmann når han tror kvinnekroppen bare blir våt når den er tent.

Dropp den fyren og finn en som er i vater, for det er ikke han fyren der.

Anonymous poster hash: c6ae2...306

Skrevet

Slikt opplever jeg jevnlig, men det er vår greie. Han dominerer meg fullt der, tilsynelatende ;) For han vet jeg tenner på slikt og han vet hvor grensene mine er. Du må jo si ifra om du ikke vil..

Anonymous poster hash: da84a...23d

Skrevet

Hvor gamle er dere? La meg tippe.. 17 og 19?

Skrevet

Hvis dere ikke på et eller annet tidspunkt har snakket om at dette er greit, så er det IKKE det! Sier ikke nødvendigvis at han voldtok deg men det er utrolig respektløst. Dere må snakke om sånne ting og avklare grenser. Hvis du er i tvil om det er greit eller ikke, så sier du det til ham. 

Til dere som kommer med spydige bemerkninger til HI, synes jeg virkelig dere skal tenke dere om litt...

Anonymous poster hash: edacd...f5e
Skrevet

Hvis dere ikke på et eller annet tidspunkt har snakket om at dette er greit, så er det IKKE det! Sier ikke nødvendigvis at han voldtok deg men det er utrolig respektløst. Dere må snakke om sånne ting og avklare grenser. Hvis du er i tvil om det er greit eller ikke, så sier du det til ham.

Til dere som kommer med spydige bemerkninger til HI, synes jeg virkelig dere skal tenke dere om litt...

Anonymous poster hash: edacd...f5e

Hun skriver jo selv at

"Vet ikke om jeg likte det"

Hva betyr det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...