Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 I går ringte fastlegen min og kom med ikke så gode nyheter. Eller kanskje jeg som overregarer? Saken er at 18 mai husker jeg skulle jeg løfte vekk en tung vektstang. Dagen etter dikk jeg skikkelig vo dt i skulderen. Klarte ikke å løfte den opp, kun halvveis hvis dere skjønner smertene vedvarte i et par dager, så jeg bestemte meg for å ringe legen. Senebettenelse. Ble satt på cataflam. Brukte de i et døgn og ble.mye bedre, men siden jeg prøver å få barn og sliter litt med eggløsningen bestemte jeg å avbryte kuren i samråd med legen. Smertene kom for fult tilbake og legen sa at jeg måtte ta det helt med ro med armen. Ble også henvist til mr. 24 juni fikk jeg time. Legen min ringte i går.. curato hadde sett noe inni skulderen, men vet ikke helt hva. Ny time med kontrast.. Ble pissredd og spurte om det kunne være kreft.. legen visste ikke hva, men sa at vi må være på den sikre siden og utelukke. jeg er skikkelig nervøs. Har ferie og er i spania.. Hvis det skulle være kreft så skulle jeg jo ikke bli bedre med cataflam da jeg gikk på de?? Vi flyttet forresten i midten av juni og fra da jar armen vært fin. Ingen smerter i det heletatt fra da... noen med arfaringer? Hva i all verden kan det være inni der? Uff Anonymous poster hash: 91fc7...f1a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Kreft i skulderen er sjelden. Men det er selvfølgelig bra at de vil sjekke det nøye. Jeg har sett en del skulderbilder, og har også sett en del "pussige" bilder, men da har det aldri vist seg å være noe farlig. Så det trenger ikke være noe. Slapp av i ferien og tenk at dette går fint! Hvis det skulle være noe mer med skulderen din så er det jo bra at du fikk den skuldervondten og fikk tatt MR slik at du nå fikk sjekket det, da er det oppdaget tidlig. Det er jo et godt tegn at smertene dine forsvant på bet.dempende. Ikke ta sorgene på forskudd, bare vær glad for at de sjekker deg ordentlig! Anonymous poster hash: b8224...556
Isola&Lille+julegave Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Når du har sluttet på smertestillende og er smertefri, ville jeg ikke bekymret meg!! Hadde det vært kreft, ville du ikke blitt symptomfri.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Tipper han så et lite brudd el.l. Anonymous poster hash: bcb6c...3a9
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Er du lege iom at du har sett en del bilder? jeg prøver selvfølgelig å tenke positivt. Men lettere sagt enn gjort :/ prøver å fokusere på at smertene er jo borte og det er godt tegn . Men... fordet... uff mrn finns det pussige ting inni der som ikke trenger å være kreft da? Hva er liksom det? Blod? Væske? .. Anonymous poster hash: 91fc7...f1a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Smertene hadde vel ikke forsvunnet med de tablettene om det var kreft, og siden du nå er symptomfri er jeg sikker på at du kan slappe helt av. Et lite brudd eller en annen liten skade som følge av det tunge løftet ville nok vært mye mer realistisk! Anonymous poster hash: a9300...56f
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Er du lege iom at du har sett en del bilder? jeg prøver selvfølgelig å tenke positivt. Men lettere sagt enn gjort :/ prøver å fokusere på at smertene er jo borte og det er godt tegn . Men... fordet... uff mrn finns det pussige ting inni der som ikke trenger å være kreft da? Hva er liksom det? Blod? Væske? .. Anonymous poster hash: 91fc7...f1a Jeg er fysioterapeut som har sett ganske mange bilder siste årene. Om du fikk en skade da du løftet vekter kan du ha fått ulike skader i skulderen, er forskjellige strukturer der, og ikke alle skader som nødvendigvis ses like tydelig hva er. Vil ikke spekulere i hva det ev. kan være, for det blir uansett bare spekulasjoner. Men forskjellige ting kan komme uklart frem slik at de nå vil ta nye bilder. Om de første bildene f.eks. var litt uklare så kan det også gjøre det vanskeligere for dem å tyde dem. Bare vær glad for at de følger deg nøye opp, da finner du ut av det. Godt tegn at du ikke har hatt mer smerter uansett. Anonymous poster hash: b8224...556
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Takk for alle svar damer :-) Anonymous poster hash: 91fc7...f1a
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #9 Skrevet 8. juli 2015 Er ikke barr kreft mr kan oppdage. Jeg fikk vite etter mr at jeg har en cyste i hodet, så måtte utredes for den, kunne vært kreft men er ikke det. Hadde legen sagt til meg at de fant noe i skuldra så hadde ikke kreft vært det første jeg tenkte på. Anonymous poster hash: b50e0...855
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #10 Skrevet 8. juli 2015 Kreft er vel det siste du bør tenke på, vel? Slapp av, det er sikkert ett brudd, vann eller liknende. Anonymous poster hash: c23fb...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå