Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Som tittelen sier, tar jeg med noe? Ja, da tenker jeg selvsagt ikke på brus og boller eller kaffe og småkaker. Men mer; tar jeg med noen papirer? Kopi av arbeidskontrakt, en beskrivelse av meg, bilde? Noe annet? Da jeg fikk leie den leiligheten jeg bor i nå for fem år siden hadde jeg ikke med noe, men jeg vet ikke hvordan andre utleiere gjør det. Anonymous poster hash: 6c51b...946
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Var på visning sammen med 20 andre for ikke lenge siden, da var det en som dro frem en mappe med cv og noen andre papirer. (Ingen andre hadde med noe.) Han sikret i alle fall at han ble husket. Men om det var positivt eller negativt vet jeg ikke, vi fikk ikke leiligheten, men vet ikke hvem som fikk den. Anonymous poster hash: 4ecf1...4fe
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Er forresten en del som vil ha referanser og dokumentasjon på inntekt, men de sier det som regel på forhånd, eller skriver det i utleieannonsen. Anonymous poster hash: 4ecf1...4fe
Sint naken biltyv Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Det er lurt å ha med all dokumentasjon du har. Arbeidskontrakt, referanser, dokumentasjon på stabil inntekt osv. Vi innhenter jo alltid div når vi skal leie ut så fint om noen har det med på visning. Mindre styr for meg=mer interessant å leie ut til deg
sug lut Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Jeg ville i alle fall satt pris på det som utleier. Ikke alt du har, men arbeidskontrakt, lønnsslipp.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Referanser er lurt hvis du har. Anonymous poster hash: 407dc...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå