Gå til innhold

"Du har bart"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en mann, vi er begge i tyveårene. Jeg har komplekser for mørke hår på overleppa, men jeg tør ikke å fjerne dem i frykt for at det blir verre når det vokser ut igjen. Sist gang vi var ute på date så påpekte han det, han lo litt da han sa det og jeg opplevde det som hånlig mot meg (kanskje fordi det er et stort kompleks?). Jeg ble veldig såret, er det bare meg eller er det frekt å påpeke slikt? Jeg påpeker ikke at han er hårete som en bjørn eller har liten penis.. :(

Anonymous poster hash: 998b8...fef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha for en dust! Ville ikke ofret han er sekund til om han er freidig nok til å si sånt. Har du prøvd å bleke de?

Anonymous poster hash: b17ae...8ff

Skrevet

Ja jeg hadde syns det var frekt 😁

Men seriøst, det blir ikke verre om du napper/vokser vekk! Bare for all del ikke barber! Jeg napper/vokser selv, og det er mye mindre der nå enn da jeg startet å gjøre det :)

Anonymous poster hash: 856c6...413

Skrevet

Kan du ikke barbere jevnlig?

Eller vokse?

Anonymous poster hash: 36083...9c7

Skrevet

Ufint.

Dump han.

Min venninne fikk også høre det en gang av en JEG datet.

Slike drittsekker har man ikke bruk for.

Eventuelt, ligg med han og etter akten sier du "du har liten pikk"

Anonymous poster hash: b3b5f...294

Skrevet

Haha for en dust! Ville ikke ofret han er sekund til om han er freidig nok til å si sånt. Har du prøvd å bleke de?Anonymous poster hash: b17ae...8ff

Nei, men etter dette startet jeg med voks!

Ja jeg hadde syns det var frekt

Men seriøst, det blir ikke verre om du napper/vokser vekk! Bare for all del ikke barber! Jeg napper/vokser selv, og det er mye mindre der nå enn da jeg startet å gjøre det :)Anonymous poster hash: 856c6...413

Godt jeg ikke er helt på bærtur.

Kan du ikke barbere jevnlig?

Eller vokse?Anonymous poster hash: 36083...9c7

Jo, begynte med det nå. Men det fikser ikke problemet med at han sier ting rett ut :/ 

Ufint.

Dump han.

Min venninne fikk også høre det en gang av en JEG datet.

Slike drittsekker har man ikke bruk for.

Eventuelt, ligg med han og etter akten sier du "du har liten pikk"Anonymous poster hash: b3b5f...294

Huff, så frekt! Ja, kanskje det ;)

Anonymous poster hash: 93894...4f2

Skrevet

IKKE greit å si slikt, bare se for deg hvordan han blir når han virkelig blir "varm i trøya" Når det gjelder barten: bare å bruke voks, det blir ikke verre. Jeg gjør det med stort hell ;-)

Anonymous poster hash: 1726b...3f4
Skrevet

Ikke greit å si slikt. Han ville jeg dumpet, men er hårene så synlig så gjorde han deg også en tjeneste.

Voks bort barten.Da vil du slippe kompleksene.

Anonymous poster hash: bf578...33a

Skrevet

Har du bart da? Jeg har det og samboeren min har kommentert det tidligere. Jeg tar meg ikke nær av det fordi jeg er klar over det, og fjerner med saks. Klipper eller napper. Det hjelper, og blir ikke verre nødvendigvis. Hva med hårfjerningskrem? Det fins for ansikt tror jeg 😊

Anonymous poster hash: 4be71...360

Skrevet

Så utrolig flaut. For han!

Skrevet

Herregud, utrolig uhøflig av han! Hadde ikke orket å fortsette noe med en slik fyr. Skriv bare at du og barten din har funnet ut at det lureste er at dere ikke sees igjen. Forresten så bør du prøve å vokse. Det blir ikke verre. Hvis du er usikker så gjør det hos hudpleier.

Anonymous poster hash: de208...18e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...