Gå til innhold

Kapt. Sabeltann Show or not?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i Dyreparken i sommer, med en 4åring og en 12åring.

 

Klarer IKKE å bestemme meg for om vi skal gå på show eller ikke....!

 

Regner med at det er bra, og en opplevelse :)

 

Det blir ingen problemer med sur unge... Vi skal dessuten kjøre bil i 4-5 timer dagen etter, så hun kan sove.

 

Hva gjør dere? Er det dumt å reise "helt dit", uten å få med seg showet? :P

 

Anonymous poster hash: 050e0...01a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil si det kommer an på interessen. Hos oss kunne vi absolutt ikke deoppet showet siden det er en ekstrem stor interesse.

 

Anonymous poster hash: ea24d...9cd

Skrevet

hvis det er den ene gangen dere skal for, ville jeg ikke droppet det. det er en opplevelse for både små og store. vi skal dit i år, etter at mange har anbefalt det veldig. ikke så stor interesse, . men vi voksne kjører på litt nå for å.øke interessen;)

 

Anonymous poster hash: 4f624...b13

Skrevet

Hun er ikke superinteressert i Sabeltann, men hun EEEELSKER alle slags show :)

 

Spørs om vi MÅ gå :P

Skrevet

Det er ett fantastisk bra show med rammen rundt og alt.

 

Anonymous poster hash: c43be...828

Skrevet

Showet er helt fantastisk, så ville absolutt fått det med meg.

 

Anonymous poster hash: 15155...6fc

Skrevet

Tror vi går :)

 

Jeg leste at dersom du er i parken den dagen du skal på show, så kan du være igjen etter stengetid istedet for å dra og komme tilbake.

Hva har dere gjort? Skjer det noe? Får man gå fritt omkring?

Skrevet

Tror vi går :)

 

Jeg leste at dersom du er i parken den dagen du skal på show, så kan du være igjen etter stengetid istedet for å dra og komme tilbake.

Hva har dere gjort? Skjer det noe? Får man gå fritt omkring?

Vi tråkker rundt i parken hele dagen. Når kl nærmer seg 18 tar jeg med meg yngste på hotellet og sover 2-3 timer (er utslitt etter mange timer i parken). Når vi våkner spiser vi middag og drar til parken.

Skrevet (endret)

Vi har barn på 3 og 6 år. Dem storkoste seg alle sammen, og ikke minst vi. Synes det var et fantastisk bra show, og hadde gladelig dratt på det en gang til! :)

Skal sies at vi aldri har vært i dyreparken før, så for vår del "måtte" vi bare se det.

Jeg personlig synes det var verdt det, og ungene har pratet om det i hele dag :)

 

Vi dro tidlig til dyreparken og var der noen timer. Så dro vi tilbake til campingplassen og la tvillingene på 3 år som var kjempetrette. 6 åringen sovnet også etterhvert. Vi laget middag og tok det med ro før vi dro tilbake rundt 21.30. Ble en lang dag, men var definitivt verdt det! :)

 

Vi vurderte å dra til dyreparken senere på dagen for så å være der helt til forestillingen begynte, men fant ut at det ble best å få en liten hvilepause i mellomtiden. Dette var mest fordi vi ikke gadd å ta med vogn, og visste di minste ville bli veldig slitne.

Endret av stratosku
Skrevet

Regner med lilleberta kommer til å være "høy"... :P

 

Vi skal bo en halvtimes kjøring fra parken, så vet ikke om det egentlig blir mer pes å reise frem og tilbake enn å bare være der...

Skrevet

Her gleder både 3 åringen, 11 åringen og 13 åringen seg til sabeltannshow.

 

De to eldste liker ikke sabeltann, men showet er fantastisk! Vi har vært 8 år på showet! 😀

 

Plutselig kl 23 er det nesten helt mørkt, det kommer alltid et kaldt gufs selv om det har vært grei temp tidligere, skuta kommer innover, det smeller i kanoner, mye musikk, mye fyrverkeri og effekter! 😀

 

Anonymous poster hash: 8d961...980

Skrevet

Her gleder både 3 åringen, 11 åringen og 13 åringen seg til sabeltannshow.

De to eldste liker ikke sabeltann, men showet er fantastisk! Vi har vært 8 år på showet!

Plutselig kl 23 er det nesten helt mørkt, det kommer alltid et kaldt gufs selv om det har vært grei temp tidligere, skuta kommer innover, det smeller i kanoner, mye musikk, mye fyrverkeri og effekter! Anonymous poster hash: 8d961...980

Høres flott ut! :D

 

Hvilke felt er bra å sitte i? Noen steder vi bør styre litt unna?

Skrevet

Tips for en ekstra behagelig opplevelse: sitteunderlag, varme klær (lue og votter, faktisk) og ullpledd. Jeg var der på mandag, frøys...

 

Anonymous poster hash: 1174e...148

Skrevet

Tips for en ekstra behagelig opplevelse: sitteunderlag, varme klær (lue og votter, faktisk) og ullpledd. Jeg var der på mandag, frøys...Anonymous poster hash: 1174e...148

Takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...