Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Vi skal i Dyreparken i sommer, med en 4åring og en 12åring. Klarer IKKE å bestemme meg for om vi skal gå på show eller ikke....! Regner med at det er bra, og en opplevelse Det blir ingen problemer med sur unge... Vi skal dessuten kjøre bil i 4-5 timer dagen etter, så hun kan sove. Hva gjør dere? Er det dumt å reise "helt dit", uten å få med seg showet? Anonymous poster hash: 050e0...01a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Jeg vil si det kommer an på interessen. Hos oss kunne vi absolutt ikke deoppet showet siden det er en ekstrem stor interesse. Anonymous poster hash: ea24d...9cd
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 hvis det er den ene gangen dere skal for, ville jeg ikke droppet det. det er en opplevelse for både små og store. vi skal dit i år, etter at mange har anbefalt det veldig. ikke så stor interesse, . men vi voksne kjører på litt nå for å.øke interessen;) Anonymous poster hash: 4f624...b13
3døtre1sønn Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Hun er ikke superinteressert i Sabeltann, men hun EEEELSKER alle slags show Spørs om vi MÅ gå
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Det er ett fantastisk bra show med rammen rundt og alt. Anonymous poster hash: c43be...828
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Showet er helt fantastisk, så ville absolutt fått det med meg. Anonymous poster hash: 15155...6fc
3døtre1sønn Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Tror vi går Jeg leste at dersom du er i parken den dagen du skal på show, så kan du være igjen etter stengetid istedet for å dra og komme tilbake. Hva har dere gjort? Skjer det noe? Får man gå fritt omkring?
Willy W Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Tror vi går Jeg leste at dersom du er i parken den dagen du skal på show, så kan du være igjen etter stengetid istedet for å dra og komme tilbake. Hva har dere gjort? Skjer det noe? Får man gå fritt omkring? Vi tråkker rundt i parken hele dagen. Når kl nærmer seg 18 tar jeg med meg yngste på hotellet og sover 2-3 timer (er utslitt etter mange timer i parken). Når vi våkner spiser vi middag og drar til parken.
stratosku Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 (endret) Vi har barn på 3 og 6 år. Dem storkoste seg alle sammen, og ikke minst vi. Synes det var et fantastisk bra show, og hadde gladelig dratt på det en gang til! Skal sies at vi aldri har vært i dyreparken før, så for vår del "måtte" vi bare se det. Jeg personlig synes det var verdt det, og ungene har pratet om det i hele dag Vi dro tidlig til dyreparken og var der noen timer. Så dro vi tilbake til campingplassen og la tvillingene på 3 år som var kjempetrette. 6 åringen sovnet også etterhvert. Vi laget middag og tok det med ro før vi dro tilbake rundt 21.30. Ble en lang dag, men var definitivt verdt det! Vi vurderte å dra til dyreparken senere på dagen for så å være der helt til forestillingen begynte, men fant ut at det ble best å få en liten hvilepause i mellomtiden. Dette var mest fordi vi ikke gadd å ta med vogn, og visste di minste ville bli veldig slitne. Endret 7. juli 2015 av stratosku
3døtre1sønn Skrevet 7. juli 2015 #10 Skrevet 7. juli 2015 Regner med lilleberta kommer til å være "høy"... Vi skal bo en halvtimes kjøring fra parken, så vet ikke om det egentlig blir mer pes å reise frem og tilbake enn å bare være der...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #11 Skrevet 7. juli 2015 Her gleder både 3 åringen, 11 åringen og 13 åringen seg til sabeltannshow. De to eldste liker ikke sabeltann, men showet er fantastisk! Vi har vært 8 år på showet! 😀 Plutselig kl 23 er det nesten helt mørkt, det kommer alltid et kaldt gufs selv om det har vært grei temp tidligere, skuta kommer innover, det smeller i kanoner, mye musikk, mye fyrverkeri og effekter! 😀 Anonymous poster hash: 8d961...980
3døtre1sønn Skrevet 7. juli 2015 #12 Skrevet 7. juli 2015 Her gleder både 3 åringen, 11 åringen og 13 åringen seg til sabeltannshow. De to eldste liker ikke sabeltann, men showet er fantastisk! Vi har vært 8 år på showet! Plutselig kl 23 er det nesten helt mørkt, det kommer alltid et kaldt gufs selv om det har vært grei temp tidligere, skuta kommer innover, det smeller i kanoner, mye musikk, mye fyrverkeri og effekter! Anonymous poster hash: 8d961...980 Høres flott ut! Hvilke felt er bra å sitte i? Noen steder vi bør styre litt unna?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #13 Skrevet 7. juli 2015 Tips for en ekstra behagelig opplevelse: sitteunderlag, varme klær (lue og votter, faktisk) og ullpledd. Jeg var der på mandag, frøys... Anonymous poster hash: 1174e...148
3døtre1sønn Skrevet 7. juli 2015 #14 Skrevet 7. juli 2015 Tips for en ekstra behagelig opplevelse: sitteunderlag, varme klær (lue og votter, faktisk) og ullpledd. Jeg var der på mandag, frøys...Anonymous poster hash: 1174e...148 Takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå