Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Jeg er så irritert at jeg holder på å eksplodere. Hver gang mannen ringer fra jobb, sender melding, kommer inn døra...ja, alt han gjør i god hensikt irriterer meg. Akkurat sånn som den tråden som ble startet av hun som var så sint, er jeg like så irritert:( Det bare varer og varer. og jeg føler til tider jeg hater ham! Og han har ikke gjort noe alvorlig vondt, kun smågreier. Han vil til fvk, vi har prøvd det før uten hell. jeg er så lei og rådvill:( Anonymous poster hash: 0dc0d...3f4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Og hva tenker du vil forandre seg om du ikke vil være med til fvk? Dere fikser det jo ikke selv. Enten det eller gå fra hverandre. Hvorfor er du så irritert på ham? Anonymous poster hash: ca609...11d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå