Gå til innhold

Hater tilværelsen med mannen:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så irritert at jeg holder på å eksplodere. Hver gang mannen ringer fra jobb, sender melding, kommer inn døra...ja, alt han gjør i god hensikt irriterer meg. Akkurat sånn som den tråden som ble startet av hun som var så sint, er jeg like så irritert:( Det bare varer og varer. og jeg føler til tider jeg hater ham! Og han har ikke gjort noe alvorlig vondt, kun smågreier. Han vil til fvk, vi har prøvd det før uten hell. jeg er så lei og rådvill:( 



Anonymous poster hash: 0dc0d...3f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva tenker du vil forandre seg om du ikke vil være med til fvk? Dere fikser det jo ikke selv.

 

Enten det eller gå fra hverandre.

 

Hvorfor er du så irritert på ham?



Anonymous poster hash: ca609...11d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...