Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Sønnen min går studie. To dager før søknadfristen gikk ut i vår, fikk de beskjed om at de måtte søke på 3.året. (tdligere har man kommet automatisk inn her siste året) Bor på et lite sted, og han var sikker på å komme inn. Men, det gjorde han da ikke! Er vist flere som har søkt fra steder rundt her vi bor. Står på 2. plass på venteliste, og har ikke søkt andre steder heller. Han er rimelig fortvilt nå. Kan han risikere å stå uten skoleplass til høsten? Anonymous poster hash: 3d53d...541
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Sønnen min går studie. To dager før søknadfristen gikk ut i vår, fikk de beskjed om at de måtte søke på 3.året. (tdligere har man kommet automatisk inn her siste året) Bor på et lite sted, og han var sikker på å komme inn. Men, det gjorde han da ikke! Er vist flere som har søkt fra steder rundt her vi bor. Står på 2. plass på venteliste, og har ikke søkt andre steder heller. Han er rimelig fortvilt nå. Kan han risikere å stå uten skoleplass til høsten? Anonymous poster hash: 3d53d...541 Ja, det kan han. Men ring rundt om å hør på ulike skoler- og ikke bare på hjemmeplassen. Håper det ordner seg Anonymous poster hash: 6a464...163
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Som nr.2 på ventelisten vil jeg tro at det er håp for å komme inn likevel. Men ring rundt og hør på andre skoler i nærheten. Kanskje må han bare gå på en annen skole i noen mndr for ganske sannsynlig vil noen slutte på den linja han vil gå og han kan da kapre plassen og bli overført til ønsket skole. Hvilken linje er det? Anonymous poster hash: 87a29...18d
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Som nr.2 på ventelisten vil jeg tro at det er håp for å komme inn likevel. Men ring rundt og hør på andre skoler i nærheten. Kanskje må han bare gå på en annen skole i noen mndr for ganske sannsynlig vil noen slutte på den linja han vil gå og han kan da kapre plassen og bli overført til ønsket skole. Hvilken linje er det? Anonymous poster hash: 87a29...18d Er 3. året på studie spesialisering. HI Anonymous poster hash: 3d53d...541
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 *dytter* Anonymous poster hash: 3d53d...541
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Sønnen min går studie. To dager før søknadfristen gikk ut i vår, fikk de beskjed om at de måtte søke på 3.året. (tdligere har man kommet automatisk inn her siste året) Bor på et lite sted, og han var sikker på å komme inn. Men, det gjorde han da ikke! Er vist flere som har søkt fra steder rundt her vi bor. Står på 2. plass på venteliste, og har ikke søkt andre steder heller. Han er rimelig fortvilt nå. Kan han risikere å stå uten skoleplass til høsten? Anonymous poster hash: 3d53d...541 Han er rettighetselev og fylke må finne en plass til ham ett eller annet sted. Anonymous poster hash: a2220...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå