Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Vi måtte avlyse turen til dyreparken pga mannen må på jobb, krisesituasjon. Nå kan vi få gratis overnatting av faren min i Oslo pga han jobber der, vi bor 6 timer unna med bil. Men er det noe gøy der for barn 1, 5 og 7? Anonymous poster hash: 5f5f5...6c1
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Teknisk museum Frognerparken Reptilparken Ta båren ut til øyene og bade Norsk folkemuseum Hopp i havet Går buss til Tusenfryd fra bussterminalen Naturhistorisk museum på Tøyen http://www.visitoslo.com/no/ Anonymous poster hash: 4dc2e...2a6
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Hva er det på tusenfryd da? For minste på 1,5? Er det bare karuseller? Anonymous poster hash: 5f5f5...6c1
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Det er ingenting på Tusenfryd for en på 1.5 år. Dra på Frognerbadet. Hovedøya er også veldig fin, går båt hvert 20min fra Aker Brygge. Gå til slottet og se på garden. Fin lekeplass på Aker Brygge hvis dere går rundt der. Anonymous poster hash: 71022...945
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Huff, vil virkelig heller til dyreparken, men alle hotellene fra choice som faren min får gratis overnatting på var fulle. Absolutt ingenting for så små på tusenfryd? Var noen barnekaruseller, men... Hva er det i Frognerparken da? Har ikke vært i Oslo siden jeg var liten 😁 Anonymous poster hash: 5f5f5...6c1
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Huff, vil virkelig heller til dyreparken, men alle hotellene fra choice som faren min får gratis overnatting på var fulle. Absolutt ingenting for så små på tusenfryd? Var noen barnekaruseller, men... Hva er det i Frognerparken da? Har ikke vært i Oslo siden jeg var liten 😁 Anonymous poster hash: 5f5f5...6c1 I Frognerparken er det masse trær og gress. Stor lekeplass. Masse skulpturer. Frognerbadet på siden av parken er flott. Anonymous poster hash: 71022...945
Bustetroll Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Huff, vil virkelig heller til dyreparken, men alle hotellene fra choice som faren min får gratis overnatting på var fulle. Absolutt ingenting for så små på tusenfryd? Var noen barnekaruseller, men... Hva er det i Frognerparken da? Har ikke vært i Oslo siden jeg var liten Anonymous poster hash: 5f5f5...6c1 Frognerparken er fin til piknik, se på skulpturer og dra på lekeplassen. Frognerbadet er supert for både store og små Tusenfryd passer nok best for de store, men en på 1,5 trenger jo ikke nødvendigvis være med på noe som "passer" alltid. Et barn i den alderen er fornøyd stort sett overalt så lenge man gjør det gøy! Det er spennende å se på karusellene, spise is osv. Så kan de store barna kjøre karuseller.
Fandens Oldemor Skrevet 7. juli 2015 #11 Skrevet 7. juli 2015 Ingierstrand, Tøyenbadet, Bogstad gård, Reptilparken +++. Mye å finne på.
Blondzilla Skrevet 7. juli 2015 #12 Skrevet 7. juli 2015 Nytt sjøbad på Sørenga. Fint også for de minste.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #13 Skrevet 7. juli 2015 Hvis dere vil se dyr, så dra på EKT Husdyrpark på Ekeberg. Der har de hester, kuer, sauer, geiter, høns, gris, ++ Dyrene er veldig tamme. Det er også et stort grønt område, café, minigolf og flere lekeplasser. Leos lekeland passer også alle. Ulvøystranda er barnevennlig. Anonymous poster hash: 888db...be4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #14 Skrevet 7. juli 2015 Tusenfryd har da litt for de minste også! lekeplass har de, eventyrstiien er fin. fryds hos, det oppe er det også noen lekeapparater. den karusellen ved inngangen kan han være med på, sitte på fanget. bade kan man også det, men vet ikke om det er noen grense det. sjekk hjemmesiden, det står det inndelt etter alder/høyde. Anonymous poster hash: cc053...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå