Gå til innhold

Hva synes dere om navnet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Julianne?

 

Anonymous poster hash: 6d0ab...26f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint. Liker Julie bedre.

Skrevet

Juliane heller👍🏻

 

Anonymous poster hash: 52ebc...7fa

Skrevet

Beklager, men synes det er grusomt harry. Julie synes jeg er fint.

 

Anonymous poster hash: 7b6b8...da2

Skrevet

stygt



Anonymous poster hash: e197c...8d4
Skrevet

Jeg liker det :)



Anonymous poster hash: 89cc6...eff
Skrevet

Ok. Både Julie og Anne er finare.

Skrevet

Helt ok, ikke noe galt med det.

Skrevet

Helt greit, men tungt å uttale.

Skrevet

Helt ok. Bestevenninnen til datteren min heter Juliane, synes det er finere.

 

Anonymous poster hash: 5c46c...db4

Skrevet

Julianne er penere og mindre brukt enn Julie som jeg synes "alle" heter.



Anonymous poster hash: d2f8f...a97
Skrevet

Det er helt ok! Julianna er også ok.

 

Men ikke velg julie ;) det betyr "dunskjeggete" hahahahah

 

Anonymous poster hash: dd6d4...533

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...