Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Julianne? Anonymous poster hash: 6d0ab...26f
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Juliane heller👍🏻 Anonymous poster hash: 52ebc...7fa
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Beklager, men synes det er grusomt harry. Julie synes jeg er fint. Anonymous poster hash: 7b6b8...da2
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Jeg liker det Anonymous poster hash: 89cc6...eff
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 Helt ok. Bestevenninnen til datteren min heter Juliane, synes det er finere. Anonymous poster hash: 5c46c...db4
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #12 Skrevet 8. juli 2015 Julianne er penere og mindre brukt enn Julie som jeg synes "alle" heter. Anonymous poster hash: d2f8f...a97
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #13 Skrevet 8. juli 2015 Det er helt ok! Julianna er også ok. Men ikke velg julie det betyr "dunskjeggete" hahahahah Anonymous poster hash: dd6d4...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå