Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Really...? Anonymous poster hash: c09a6...f3c
Tro smo konosoro Skrevet 7. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2015 Really...? Anonymous poster hash: c09a6...f3c ja.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Mistet all respekt for han Antonsen jeg altså. Snakk om å drite på leggen og for så å prøve og ro seg bort. Har aldri syntes noe om hans humor på generelt basis, men nå har jeg bare fått han i vrangstrupen. Anonymous poster hash: a7e4b...242
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Really...? Anonymous poster hash: c09a6...f3c ja. og du har fasiten på hva som er morsomt og ikke skjønner jeg? Jeg syns nå ikke at det var spesielt morsomt. Dårlig humor i min bok det der, men hver sin lyst Anonymous poster hash: c09a6...f3c
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Var det han som sendte sms til Ørjan? Anonymous poster hash: 13e08...a34
Tro smo konosoro Skrevet 7. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 7. juli 2015 JA, men det er jo DET som er humoren... At vi kan drite ut og le av han som dreit på Ørjan. Jeg har ikke fasiten på hva som er god og dårlig humor. Overskriften henspeiler på at AA mente drapstruslene var spøk og bare på humor.
Tro smo konosoro Skrevet 7. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2015 Mistet all respekt for han Antonsen jeg altså. Snakk om å drite på leggen og for så å prøve og ro seg bort. Har aldri syntes noe om hans humor på generelt basis, men nå har jeg bare fått han i vrangstrupen. Anonymous poster hash: a7e4b...242 Det er jo ikke AA som står for dette, det er jo VG sin humorside som driter ham ut.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 haha kjempemorsomt Anonymous poster hash: a6df6...6f7
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #10 Skrevet 7. juli 2015 Synes ikke det var morsomt, siden de fleste operatører selger abonnement med gratis sms..... De kunne funnet på noe bedre.. Anonymous poster hash: 2685e...947
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #11 Skrevet 7. juli 2015 Det er ikke god humør syns jeg, men jeg er enig i at antonsen fortjener all dritt som sendes hans vei! Makan tulmdårlig oppførsel...skulle vært anmeldt for drapstruslene... Anonymous poster hash: f752a...266
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #12 Skrevet 7. juli 2015 Mohahaha! Anonymous poster hash: d4a5c...cd0
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #13 Skrevet 7. juli 2015 Jeg lo! Anonymous poster hash: 7d377...a51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå