Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Jeg har fått meg briller, men klarer ikke å venne meg til dem. Jeg har allerede vært å justert dem 2 ganger. Alle sier du må bare bruke de, men nå har jeg hatt dem i 2 mnd. og fortsatt plager de meg. Noen som har tips eller erfaringer å dele? Anonymous poster hash: b2b3f...258
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Tatt de på opp-ned? Anonymous poster hash: 2b302...b3e
Salla Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Er du sikker på at det er riktig styrke? Kan brillen være for stor/liten? Jeg måtte kjøpe meg en ny brille en gang da den jeg kjøpte først ble for tung og bare skled ned. Fikk et par med tynn ramme på oversiden, og det ble noe helt annet. Merker knapt at det sitter noe på nesa. Har du spurt optiker når du har vært inn til justering? Kanskje linser passer bedre for deg? Vil du ha briller? Kanskje underbevisstheten motarbeider deg hvis du egentlig er i mot det :-p ?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Jeg har linser også. Det fungere bedre, men jeg blir så tør på øynene om jeg bruker de på jobb. Jeg jobber på kontor og da ville det vært greit å kunne bruke briller. Jeg føler at de bare blir tyngre og tyngre, og etter en stund må jeg ta de av. Heldigvis så ser jeg så pass uten at jeg klarer meg, men kjenner jeg blir sliten i øynene. Irriterende at alle andre får det til, bare ikke jeg. Anonymous poster hash: b2b3f...258
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Kjøp lettere briller. Redd for det er det som må til Men kjøpte de for kun 2 mnd. siden og de kostet meg 4300,- så jeg blir pent nødt til å prøve mer. Anonymous poster hash: b2b3f...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå