Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Noen som har gjort dette? Gikk det bra? Har noen tilfeldigvis snakket med en lege om dette er trygt? Jeg innbiller meg at de som mister etter en flytur hadde mistet uavhengig av flyturen eller ikke. Jeg håper hvertfall det. Skal selv ut å fly i 4 timer om ett par dager. Anonymous poster hash: ea60f...3ca
MammantilNurket Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Ta en prat med jordmor eller fastlege om du er bekymret. Jeg fløy selv under graviditeten. Siste gang var seks uker før termin. Mine beste tips er: - Bruk støttestrømper under turen. - Drikk mye vann - jo mer du tisser jo bedre. - Beveg deg. Ta små spaserturer i midtgangen og vift med tærne slik at du opprettholder sirkulasjonen.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Det foreligger ingen advarsler om at friske gravide ikke kan fly. Anonymous poster hash: 44809...b18
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Det er helt greit å fly mens man er gravid har gjort det en del i svangerskapet nå selv Det er verre å kjøre bil for å si det sånn hehe
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Åh herre.. Du er jo ikke liite dramatisk! Selvfølgelig er det ikke farlig å fly i uke 6, hvorfor skulle det være det? Førstegangsmor kan jeg gjette! Anonymous poster hash: e538f...5c2
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Du er jo så vidt blitt gravid. Du kommer til å få et laaaaaangt svangerskap. Pust! Anonymous poster hash: 3820a...5cc
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Hva med å sjekke fakta HI? Det finnes overhode ingen sammenheng mellom spontanaborter og flyreiser. Prøv helsebiblioteket eller i det minste google. Anonymous poster hash: 89db1...fe2
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Syns du får mye frekke svar. Spør lege om du er usikker. Selv fløy jeg i uke 12, sammen med en annen gravid dame, også i uke 12 :-) Anonymous poster hash: caf36...286
Shep Skrevet 7. juli 2015 #10 Skrevet 7. juli 2015 (endret) Skjønner du er nervøs, det var jeg også. Dette er første graviditeten min . Skulle ut å reise da jeg var 7 uker på vei. Hadde tilfeldigvis en legetime før jeg skulle dra, så jeg spurte da om det var greit, og det var ikke noe problem. God tur og gratulerer med spiren! Endret 7. juli 2015 av Shep
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #11 Skrevet 7. juli 2015 Åh herre.. Du er jo ikke liite dramatisk! Selvfølgelig er det ikke farlig å fly i uke 6, hvorfor skulle det være det? Førstegangsmor kan jeg gjette! Anonymous poster hash: e538f...5c2 Venneløs vil jeg gjette? Anonymous poster hash: ea60f...3ca
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #12 Skrevet 7. juli 2015 Det er helt greit å fly mens man er gravid har gjort det en del i svangerskapet nå selv Det er verre å kjøre bil for å si det sånn hehe Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: ea60f...3ca
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #13 Skrevet 7. juli 2015 Skjønner du er nervøs, det var jeg også. Dette er første graviditeten min . Skulle ut å reise da jeg var 7 uker på vei. Hadde tilfeldigvis en legetime før jeg skulle dra, så jeg spurte da om det var greit, og det var ikke noe problem. God tur og gratulerer med spiren! Tusen takk for seriøst svar 😊. Takk så mye 🌞 Anonymous poster hash: ea60f...3ca
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #14 Skrevet 7. juli 2015 Hva med å sjekke fakta HI? Det finnes overhode ingen sammenheng mellom spontanaborter og flyreiser. Prøv helsebiblioteket eller i det minste google. Anonymous poster hash: 89db1...fe2 Har jeg skrevet at det er en sammenheng da??? Anonymous poster hash: ea60f...3ca
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #15 Skrevet 7. juli 2015 Du er jo så vidt blitt gravid. Du kommer til å få et laaaaaangt svangerskap. Pust! Anonymous poster hash: 3820a...5cc Jepp satser på at svangerskapet blir ca 9mnd langt 😊. Puster helt fint men skal si ifra ved evt pusteproblemer 😜 Anonymous poster hash: ea60f...3ca
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #16 Skrevet 7. juli 2015 Overse de idiotiske svarene du får. De kunne ingenting før de lærte det de heller. Jeg sjekket litt, og ulike flyselskap har ulike regler. Felles for dem alle er at de ikke setter begrensninger før ganske sent i svangerskapet Men om du er i litt dårlig form (det var jeg i uke 6 for å si det forsiktig ) så ville jeg tatt hensyn til det. Ta på strømper, ha med drops... god tur og man skal aldri kimse av farris Anonymous poster hash: 8e347...356
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #17 Skrevet 7. juli 2015 Åh herre.. Du er jo ikke liite dramatisk! Selvfølgelig er det ikke farlig å fly i uke 6, hvorfor skulle det være det? Førstegangsmor kan jeg gjette! Anonymous poster hash: e538f...5c2 Venneløs vil jeg gjette? Anonymous poster hash: ea60f...3ca Hehe overhodet ikke! Kunnskapsrik er jeg også! Anonymous poster hash: e538f...5c2
IceNose Skrevet 7. juli 2015 #18 Skrevet 7. juli 2015 Det går bra Er du frisk og rask så er det helt trygt Det er helt mot slutten det ikke er anbefalt
IceNose Skrevet 7. juli 2015 #19 Skrevet 7. juli 2015 Det går bra Er du frisk og rask så er det helt trygt Det er helt mot slutten det ikke er anbefalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå