Gå til innhold

Shopping på ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor viktig er shopping for dere når dere drar på ferie? Ble litt paff når jeg leste tråden om å ta med barn på storbyferie og mange skriver at shopping kan bli vanskelig. Drar dere virkelig på ferie for shoppingens del? Jeg er ikke særlig fan av shopping kun for shoppingens del her hjemme. Går kun i butikker når jeg skal ha noe. Men shopping på ferie? For meg høres det ut som mye bortkastet tid, som jeg heller ville brukt på å utforske byen/landet på.

Anonymous poster hash: 61951...cb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

V "shopper" aldri, hverken hjemme eller på ferie. Trenger vi noe så går vi i butikken og kjøper det vi trenger, eventuelt bestiller det på nett, men vi handler aldri bare for å handle.

Anonymous poster hash: 376a9...69d
Skrevet

Det er vel litt sånn at mange av en eller annen grunn ser på storbyferie som shoppingferie.

Selv elsker jeg storbyferie, men ikke nødvendigvis så glad i shopping for å si det sånn, men litt innkjøp blir det jo.

Anonymous poster hash: 76641...678

Skrevet

Bruker ikke ferie på shopping. Storbyferie betyr gallerier, ol, evt litt shopping hvis jeg ramler over noe. 

Anonymous poster hash: 45aab...2ea
Skrevet

Når vi drar på storbyferie, så blir det shopping, men det er jo ikke det vi gjør mest. Nå har jeg en tenåringsjente og, så nå blir det litt mer shopping enn jeg ønsker. Men er jeg i en storby, så synes jeg det jo er fint å se etter klær/sko/veske som jeg kanskje ikke får tak i like lett her hjemme.

Nå vet vi jo gjerne flere måneder i forveien, at vi skal reise. Og da pleier jeg og ikke shoppe noe før jeg drar, så jeg kan shoppe litt der.

Anonymous poster hash: e0570...618

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...