Gå til innhold

Vondt i hele venstre arm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 23/24 uker på veg. Har i halvsøvne merket at jeg om natten har hatt vondt i venstre arm.. Tenkte jeg hadde ligget på den, men smerten (som er verkende, krampeaktig på en måte) forsvinner imens jeg ligger i samme stilling... Hva kan det være? Ble plutselig redd for hjerteinfarkt, men går på 18000ie fragmin.

Anonymous poster hash: c0659...666

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert en grunn til at du tar fragmin. Ta rn tlf til fastlegen du. Ferdig snakka. Ingen flere trenger å kommentere her nå.

Anonymous poster hash: a4aaa...5b0

Skrevet

Det er sikkert en grunn til at du tar fragmin. Ta rn tlf til fastlegen du. Ferdig snakka. Ingen flere trenger å kommentere her nå. Anonymous poster hash: a4aaa...5b0

Du bestemmer ikke om flere skal kommentere eller ikke? Ja, jeg tar det fordi jeg er gravid, ikke noe annet.

Det er fysisk umulig å få hjerteinfarkt med så høy dose, derfor lurer jeg på hva dette kan være.

Skrevet

Du drar til legen!!

Anonymous poster hash: 585ba...11b

Skrevet

Det er sikkert en grunn til at du tar fragmin. Ta rn tlf til fastlegen du. Ferdig snakka. Ingen flere trenger å kommentere her nå. Anonymous poster hash: a4aaa...5b0

Du bestemmer ikke om flere skal kommentere eller ikke? Ja, jeg tar det fordi jeg er gravid, ikke noe annet.

Det er fysisk umulig å få hjerteinfarkt med så høy dose, derfor lurer jeg på hva dette kan være.

Du går vel på disse medisinene av en grunn, ikke kun fordi du er gravid.

Anonymous poster hash: 48b33...fba

Skrevet

Jeg vet ikke hva disse medisinene er, men er du bekymret syns jeg du skal ringe legen. Sålenge det ikke finnes en naturlig forklaring (slag på arm f.eks) så ville jeg sjekket det opp.

Anonymous poster hash: 41fce...cfe

Skrevet

Det er fysisk umulig å få hjerteinfarkt med så høy dose, derfor lurer jeg på hva dette kan være. Anonymous poster hash: c0659...666

Du går vel på disse medisinene av en grunn, ikke kun fordi du er gravid.Anonymous poster hash: 48b33...fba

Jo.

Skrevet

Jeg vet ikke hva disse medisinene er, men er du bekymret syns jeg du skal ringe legen. Sålenge det ikke finnes en naturlig forklaring (slag på arm f.eks) så ville jeg sjekket det opp. Anonymous poster hash: 41fce...cfe

Men det er ikke vondt nå.

Skrevet

Idag har det vært vondt i høyre arm. HMM....nerver? Vann i kroppen?

Skrevet

Det er sikkert en grunn til at du tar fragmin. Ta rn tlf til fastlegen du. Ferdig snakka. Ingen flere trenger å kommentere her nå.

Anonymous poster hash: a4aaa...5b0

Haha. Og det bestemmer du?

Anonymous poster hash: 13143...29d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...