Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Vurderer å ta med toåringen på "mummitrollet på rivieraen", hun har ikke vært på kino før, men digger mummitrollet på DVD. Men er redd lyden er for høy? Noen som har måtte forlate kinoen pga høy lyd? De har jo mye bedre hørsel enn oss... Burde jeg heller vente til neste år? Anonymous poster hash: 1b98e...834
februarprins2013 Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 min satt som et tent lys, han elsker også mummitrollet, han er snart 2,5 år , reagerte ikke så mye på lyden han i alle fall
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Jeg tror ikke du skal bekymre deg for mye. For det første blir det litt begrenset med lyd fra Mummitrollet, det er ikke akkurat snakk om James Bond med utallige skytescener, skrensing og kræsjing av biler og eksplosjoner heller (som for det meste er det som forårsaker mest støy). Dessuten er det ikke helt uvanlig at de en del steder skrur ned volumet litt på forestillingene beregnet for små barn som går tidlig på dagen. En helt annen sak er jo hvor mye lyd ditt barn lager. Selv om tålegrensen for at det er litt bråk blant publikum nødvendigvis er høyere på en barnefilm, er det dessverre en del foreldre som ikke ser ut for å skjønne at deres søte små sine stadig og gjentatte høylytte kommentarer og spørsmål kan bli litt plagsomt for de rundt en. Og kanskje spesielt for de av oss som prøver å lære egne barn at man er stille på kino ("men mamma, han snakker jo hele tiden, hvorfor får ikke jeg lov da?"). Anonymous poster hash: bb819...e04
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Ok det er kl 12, så er vel beregnet på de små og... Hun stiller ikke spørsmål under film. Særlig ikke hvis hun har godteri og. Anonymous poster hash: 1b98e...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå