Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Har fått et sår ved brystvorten. Ikke skadet meg. Bare løsnet en skinnvest plutselig. I tillegg klør det på hele siden av brystet. Anonymous poster hash: 2d669...3a2
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Har fått et sår ved brystvorten. Ikke skadet meg. Bare løsnet en skinnvest plutselig. I tillegg klør det på hele siden av brystet. Anonymous poster hash: 2d669...3a2 Hudbit, ikke skinnvest ! Anonymous poster hash: 2d669...3a2
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Uff, beklager at jeg ler av skinnvesten. Kan det være et insektsbitt du reagerer litt mer enn vanlig på? Anonymous poster hash: 68024...0d5
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Uff, beklager at jeg ler av skinnvesten. Kan det være et insektsbitt du reagerer litt mer enn vanlig på? Anonymous poster hash: 68024...0d5 Nei ikke et bitt. Det er ikke såret, (skinnvesten), som klør. Anonymous poster hash: 2d669...3a2
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Huff. Kjedelig når skinnvesten løsner. Skremmende mtp norsk språk at hudbit automatisk erstattes av skinnvesten. Mon tro om trønderne kommer til å overta hele Norge. Er ikke muslimene man skal frykte. Det er trønderne. Anonymous poster hash: b703d...bce
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Bart på puppene er neste greie : d Anonymous poster hash: 71900...e9b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Huff. Kjedelig når skinnvesten løsner. Skremmende mtp norsk språk at hudbit automatisk erstattes av skinnvesten. Mon tro om trønderne kommer til å overta hele Norge. Er ikke muslimene man skal frykte. Det er trønderne. Anonymous poster hash: b703d...bce Disse skinnvestene som løsner blir selvsagt brukt til mokasiner.... Fra spøk til alvor. Antar du nå har lest om hud- og brystkreft,- og at et symptom kan være klør og eller sår som ikke gror. Er du bekymret, så bestiller du legetime. Forsvinner sår og kløe etter hvert,- så avbestiller du timen,- hvis du synes det blir flaut. Såfremt fastlege ikke har ferie, så erfarer vi at det er raskere og få time på sommeren enn resten av året Anonymous poster hash: 5c605...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå