Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Jeg og barnefaren er ikke sammen men jeg ser familien hans ofte ettersom jeg ofte har vært på samværene. Dette er noe far har ønsket selv bare så det er sagt. Søsteren til barnefaren er venner med meg på facebook å hun har sagt flere ganger at hun må få låne småen på overnatting en gang. Barnet er nå 3.5 år å det har enda ikke skjedd Er det frekt av meg å spørre om hun kan ha småen noen timer en dag? En vennine har spurt om jeg kan være med på kjoleprøving ettersom hun skal gifte seg,å dette har jeg selvsagt veldig lyst å være med på! Problemet er at alle jeg kan spørre om barnevakt er bortreist. Tenker at det blir kanskje litt rart om jeg spør tanten om hun kan passe han ettersom jeg ikke er sammen med barnefaren engang. Hva hadde dere gjort? Hadde dere spurt tanten om å passe barnet eller ikke? Anonymous poster hash: 7ce76...0d4
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Du får ja eller nei, ikke verre enn det Kan jo godt hende hun blir glad for å bli spurt også. Om barnet er trygg på henne så er det vel bare supert. Anonymous poster hash: 93dc6...fdf
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Tanten har en sønn som barnet mitt ser veldig opp til å elsker å leke med,så hadde nok ikke vært noe problem at han var der Han er veldig trygg på tanten så det skulle gå fint,men om han ville vært der uten meg når han aldri har gjort det før spørs jo da. Men tror det hadde gått helt fint så lenge fetteren hans er der. Anonymous poster hash: 7ce76...0d4
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Du skriver at du har vært med på samvær.Betyr det at far ikke skal/vil ha barnet alene? Hvis far er skikket til å ha barnet på egen hånd ville jeg først spurt han om han var interessert i ekstra samvær. Hvis han ikke skal ha barnet alene, eller ikke har anledning til å ha barnet på det aktuele tidspunktet, er det klart du kan spørre tanten. Det er sikkert kjekt både for henne og barnet å få litt alenetid :-) Anonymous poster hash: f8b14...4c1
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Far vil helst ikke ha barnet alene nei,men det har jo gått greit når han først har gjort det likevel. Så kommer selvsagt til å spørre han først,men han svarer vel at det ikke passer som vanlig så det er derfor jeg allerede jobber med en plan B.. Anonymous poster hash: 7ce76...0d4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Far vil helst ikke ha barnet alene nei,men det har jo gått greit når han først har gjort det likevel.Så kommer selvsagt til å spørre han først,men han svarer vel at det ikke passer som vanlig så det er derfor jeg allerede jobber med en plan B.. Anonymous poster hash: 7ce76...0d4 Det er ikke frekt. Det er da hyggelig for tanter og onkler å få et selvstendig forhold til barnet. Hvis jeg skulle vente til min eks valgte å ta med barnet vårt til tante eller farmor/farfar, ville de aldri ha blitt kjent. Anonymous poster hash: 9f2bb...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå