Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Klør litt i underlivet plutselig, kjennes som i fjor når jeg tror jeg fikk sopp for første gang! Men hvordan er det når man er gravid? Anonymous poster hash: 3e201...2c6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Du må nok ha både salve og pille om du har sopp. Du kan ta det som vanlig, bare ikke bruk applikatoren til pillen for da kommer den veldig høyt opp. De anbefaler vel den 6-dagers kuren, men det går greit med den 500 mg også en sjelden gang. Men det skjer mye i underlivet som gravid, så du bør ikke ta kur før du er sikker på at du har sopp. Jeg har både mye kløe og er til tider hoven, men det er ikke noe galt der nede fordi. Kun blodomløpet som er økt og fører til mer ubehag. Så jeg ville ha fått det sjekket før jeg tok noe. Anonymous poster hash: 31261...bae
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Jeg fikk kløe etter antibiotikakur under graviditeten og fikk beskjed å bruke canesten salven. Gikk bare bra:-) Anonymous poster hash: 4f7e6...1fc
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Du må nok ha både salve og pille om du har sopp. Du kan ta det som vanlig, bare ikke bruk applikatoren til pillen for da kommer den veldig høyt opp. De anbefaler vel den 6-dagers kuren, men det går greit med den 500 mg også en sjelden gang. Men det skjer mye i underlivet som gravid, så du bør ikke ta kur før du er sikker på at du har sopp. Jeg har både mye kløe og er til tider hoven, men det er ikke noe galt der nede fordi. Kun blodomløpet som er økt og fører til mer ubehag. Så jeg ville ha fått det sjekket før jeg tok noe. Anonymous poster hash: 31261...bae Skal gi det noen dager og evt. ringe legen om det ikke bedrer seg! Sover uten truse i natt, og håper det roer seg. Svir litt også, samme som sist jeg hadde det... Anonymous poster hash: 3e201...2c6
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Jeg prøvde kun salven, men måtte ta vagitorien også. Brukte ikke den innsetteren. Anonymous poster hash: 334ab...d65
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Jeg fikk kløe etter antibiotikakur under graviditeten og fikk beskjed å bruke canesten salven. Gikk bare bra:-) Anonymous poster hash: 4f7e6...1fc Smørte du bare og brukte ikke den pilla da? Anonymous poster hash: 3e201...2c6
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Jeg brukte bare salven en ukes tid. Fikk beskjed om å bruke vagitoren om det kom tilbake eller ikke ble bedring. Anonymous poster hash: 80574...c33
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Jeg brukte bare salven. Fungerte fint Anonymous poster hash: c62b2...d70
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Brukte bare salven, det hjalp godt! :-) Anonymous poster hash: 2bd74...0a4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #10 Skrevet 7. juli 2015 Brukte kun salven, fikk beskjed av legen å ikke bruke annet enn kun salven. Var da 7-8m. Hjalp som bare det Anonymous poster hash: f0f72...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå