Gå til innhold

Søskenvogn når eldste gutten er 2 år og 9 mnd


håper på snart gravid

Anbefalte innlegg

Hei. Vi skal ha en liten gutt til i november. Da er førstemann blitt 2 år og 9 mnd. Kan dere gi meg noen råd ang vogn? Ikke usaklige kommentarer som at han er altfor stor osv.

Vi går mye turer i helgene og jeg tenkte og hente med vogn i barnehagen. Da tror jeg d er lurt med søsken vogn og ikke stå brett. Også på ferier og fornøyelsesparker kan d være greit. Han vil gjerne opp i vognen igjen nå, når han løpt litt rundt og er sliten i beina. Men jeg lurer på hva jeg skal velge, bag delen er jo grei til den minste men j må finne en vogn med godt sete til han største. Både Emmajunga og Bogaboo sin er liten, Tfk var akkurat passe nå, men når j skal hente i barnehagen med vinterdress om 6mnd tror j d blir litt knapt?

Noen som har noen råd ang merker? Kanskje en som ikke har skillevegg mellom setene og hvor baggen må settes fast i d ene setet?

Endret av håper på snart gravid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt usikker på hva du mener med liten for tfk ol er vel vogner de fleste bruker til de slutter med vogn?

Vi brukte phil& teds med søskensete. Funka greit.

 

Vi brukte den til eldste var3 år. Da sluttet han å sove på dagen. Ikke så mye brukt egentlig før eldste brakk benet.

Har bugaboo nå med under 2 år mellom barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi skal ha en liten gutt til i november. Da er førstemann blitt 2 år og 9 mnd. Kan dere gi meg noen råd ang vogn? Ikke usaklige kommentarer som at han er altfor stor osv.

Vi går mye turer i helgene og jeg tenkte og hente med vogn i barnehagen. Da tror jeg d er lurt med søsken vogn og ikke stå brett. Også på ferier og fornøyelsesparker kan d være greit. Han vil gjerne opp i vognen igjen nå, når han løpt litt rundt og er sliten i beina. Men jeg lurer på hva jeg skal velge, bag delen er jo grei til den minste men j må finne en vogn med godt sete til han største. Både Emmajunga og Bogaboo sin er liten, Tfk var akkurat passe nå, men når j skal hente i barnehagen med vinterdress om 6mnd tror j d blir litt knapt?

Noen som har noen råd ang merker? Kanskje en som ikke har skillevegg mellom setene og hvor baggen må settes fast i d ene setet?

Kan nok være lurt med en søskenvogn ja, veldig ok å ha et sted å spenne fast den eldste når man går i byen osv -ikke bare bare å løpe etter storesøsken når man har en liten en i tillegg ;)

 

Jeg hadde valgt en vogn som kan gjøres om til singelvogn når man ikke behøver plass til to, på den måten trenger dere jo bare en vogn.

 

Phil and teds har mange slike vogner, ellers kan du titte på (min favoritt:) ) emmaljunga super viking, babyjogger city select og stokke crusi. Alle disse skal være romslige nok til en 3-4åring i søskensetet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...