Gå til innhold

"Ensom" i boligfelt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig egentlig en bagatell kanskje, men her jeg bor er det ikke så mange på vår alder med barn. Er bare to søstre som har et tett vennskap, både seg k mellom og mellom barna. Damene tar nok en "del plass", og er mye sammen. Kjenner at det et litt leit, spesielt for det ene barnet mitt som gjerne vil ha noen å leke med,,men det er ikke så lett når de andre er så tette. Jeg var mye sammen med en av dem før, men det har glidd litt over. Ønsker meg et nabolag med mange unger☺

 

Anonymous poster hash: a5e7e...f95

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Flytt!  Det er  mitt beste råd.  Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...