Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Er egentlig egentlig en bagatell kanskje, men her jeg bor er det ikke så mange på vår alder med barn. Er bare to søstre som har et tett vennskap, både seg k mellom og mellom barna. Damene tar nok en "del plass", og er mye sammen. Kjenner at det et litt leit, spesielt for det ene barnet mitt som gjerne vil ha noen å leke med,,men det er ikke så lett når de andre er så tette. Jeg var mye sammen med en av dem før, men det har glidd litt over. Ønsker meg et nabolag med mange unger☺ Anonymous poster hash: a5e7e...f95
Gjest Minnieropptatt Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Flytt! Det er mitt beste råd. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå