Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Jeg har født to ganger med 3 års mellomrom og er nå 35. Minste er 9 mnd. Saken er at underlivet er så utrolig forandra! Dessuten merker jeg at jeg har dårlig muskulatur og ikke holder så godt og lenge på urin som før. Det verste er lengere bak.. Å holde tilbake luft er vanvittig vanskelig!! Så, dere med enda fler barn, hvordan er underlivet?!! Tør ikke tenke på hvordan det skal bli om jeg får nr 3! Noe jeg har lyst til. Anonymous poster hash: d19d8...147
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Tror vi er veldig forsjellige. Har vel med musklatur i kroppen å gjøre. Jeg har født 3 barn men har aldri hatt problem der nede med urinlekasjer eller sånt. Når jeg tar 1 finger inni sjeden og kniper musklene sammen så strammer de rundt fingren min.eneste forandring er vel litt på utsende kansje. Har du prøvd knipeøvelser? Anonymous poster hash: b7bb8...1e5
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Altså, det er nok ikke som det var da jeg var 18 og ikke hadde født enda, men det fungerer akkurat som før. Ingen problemer her, iallefall. Men så har jeg vært flink å knipe også da, og ikke revnet eller noe slikt med noen av barna.
MMP Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Ser ikke bra ut her.... jordmoren etter 3 fødsel gadd tydligvis ikke sy igjen helt... så det er 2 cm som ikke er sydd (i følge gynekolog!). Fått beskjed om at jeg kan betale privatklinikk for å få det ordnet... Offentlig jordmor har ingen "ansvar" visst nok. lLitt sur for det da....
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Jeg har også født to barn, men merker ingen forskjell utenom et lite arr på siden etter at jeg ble klippet første gang. Anonymous poster hash: c78a7...7fd
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Født to barn. Merker lite forskjell, bortsett fra når jeg nyser. Da må jeg klemme igjen, ellers kommer det et par dråper. Upraktisk for en pollenallergiker. Har noen arr, men de merker jeg ikke noe til. Anonymous poster hash: 131a9...a8c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Født 4 barn, ingen problemer her, har vært flink til å trene bekkenbunn etter hvert svangerskap, og i lang tid etter siste svangerskapet. Anonymous poster hash: 8aabf...dac
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Født 4 barn, ingen problemer her, har vært flink til å trene bekkenbunn etter hvert svangerskap, og i lang tid etter siste svangerskapet. Anonymous poster hash: 8aabf...dac Hvordan trener du da, akkurat? Det er vel gjerne det som mangler hos meg tror jeg. Knipeøvelser er jeg så dårlig på!! Husker nesten aldri på det!! Og når jeg gjør det, går det opp for meg at det er jo flere dager siden sist! Blir dessuten "sliten" av det med en gang, og er sikker på at hvis noen ser meg ser de sikkert på meg at jeg strever med noe! Anonymous poster hash: d19d8...147
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Nå er det bare fire uker siden min andre fødsel da, men jeg har vanskelig for å holde på luft. Kniper både foran og bak for harde livet,men utrolig flaut når jeg slipper ufrivillig både en og to promper foran folk 😨. Håper det går seg til. Anonymous poster hash: 7fa8d...b48
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #10 Skrevet 7. juli 2015 2 barn. Minste er 7 mnd og alt er som før. Sier mannen iallefall ☺ Anonymous poster hash: 0e231...27f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 Tror vi er veldig forsjellige. Har vel med musklatur i kroppen å gjøre. Jeg har født 3 barn men har aldri hatt problem der nede med urinlekasjer eller sånt. Når jeg tar 1 finger inni sjeden og kniper musklene sammen så strammer de rundt fingren min.eneste forandring er vel litt på utsende kansje. Har du prøvd knipeøvelser? Anonymous poster hash: b7bb8...1e5 Hvordan ser det annerledes ut? Anonymous poster hash: 128a6...3d6
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #12 Skrevet 8. juli 2015 Nå er det bare fire uker siden min andre fødsel da, men jeg har vanskelig for å holde på luft. Kniper både foran og bak for harde livet,men utrolig flaut når jeg slipper ufrivillig både en og to promper foran folk 😨. Håper det går seg til. Anonymous poster hash: 7fa8d...b48 Det blir bedre😊 Holdt meg mest hjemme den første tida, og når jeg måtte på butikken slo det aldri feil at jeg måtte skikkelig fise😳 stoppa helt opp og holdt igjen😂 men nå er det heldigvis gått over👍🏻 Anonymous poster hash: 72883...1c5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #13 Skrevet 8. juli 2015 2 barn, snart 40 år . Alt som før. Anonymous poster hash: ab865...aa8
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #14 Skrevet 8. juli 2015 Virker rart, mtp at barn nummer én har banet vei for andremann? Hvorfor skulle underlivet blitt ytterligere ødelagt etter barn nummer to? Da høres det for meg ut som du var veldig heldig etter første fødsel jeg har inkontinens etter første fødsel. Dvs jeg lekker når jeg spyr, hoster eller nyser. Høres rart ut hvis andre fødsel skal ødelegge ytterligere - synes allerede jeg er vid.. Anonymous poster hash: 48173...bac
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #15 Skrevet 8. juli 2015 Nå er det bare fire uker siden min andre fødsel da, men jeg har vanskelig for å holde på luft. Kniper både foran og bak for harde livet,men utrolig flaut når jeg slipper ufrivillig både en og to promper foran folk 😨. Håper det går seg til. Anonymous poster hash: 7fa8d...b48 Det blir bedre😊Holdt meg mest hjemme den første tida, og når jeg måtte på butikken slo det aldri feil at jeg måtte skikkelig fise😳 stoppa helt opp og holdt igjen😂 men nå er det heldigvis gått over👍🏻 Anonymous poster hash: 72883...1c5 Godt å høre Når jeg er på butikken og kjenner at det er luft på vei, forter jeg meg bak en reol uten andre kunder tilfelle jeg ikke klarer å holde igjen, men er ikke alltid jeg rekker det da:( Får bare fortsette å knipe og ta tiden til hjelp Anonymous poster hash: 7fa8d...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå