Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Begynte for en uke siden. Ser allerede at jeg har fått bittelitt muskler på armer bla. Men, for så vondt i korsryggen. Hva gjør jeg galt? Anonymous poster hash: 7bc0c...239
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Ingen?? Anonymous poster hash: 7bc0c...239
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Ikke sikkert du står riktig! Utrolig mange som tror de gjør det riktig, men de gjør det likevel feil... Prøv foran speil, eller få noen til å korrigere deg! Anyways; rompa/hoftene skal være lavere enn skuldrene, strak kropp. Og så, superviktig: STRAM magen! Suuuug inn navlen! Prøv også å press musklene mellom skulderbladene opp. Ikke heng med hodet, se litt skrått fremover. Stram benmusklene. Stå på! Blir bedre for hver dag Anonymous poster hash: b1af3...a52
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Ikke sikkert du står riktig! Utrolig mange som tror de gjør det riktig, men de gjør det likevel feil... Prøv foran speil, eller få noen til å korrigere deg! Anyways; rompa/hoftene skal være lavere enn skuldrene, strak kropp. Og så, superviktig: STRAM magen! Suuuug inn navlen! Prøv også å press musklene mellom skulderbladene opp. Ikke heng med hodet, se litt skrått fremover. Stram benmusklene. Stå på! Blir bedre for hver dag Anonymous poster hash: b1af3...a52 Takk! Hvor lenge av gangen bør jeg gjøre det? Anonymous poster hash: 7bc0c...239
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Ikke sikkert du står riktig! Utrolig mange som tror de gjør det riktig, men de gjør det likevel feil... Prøv foran speil, eller få noen til å korrigere deg! Anyways; rompa/hoftene skal være lavere enn skuldrene, strak kropp. Og så, superviktig: STRAM magen! Suuuug inn navlen! Prøv også å press musklene mellom skulderbladene opp. Ikke heng med hodet, se litt skrått fremover. Stram benmusklene. Stå på! Blir bedre for hver dag Anonymous poster hash: b1af3...a52 Takk! Hvor lenge av gangen bør jeg gjøre det? Anonymous poster hash: 7bc0c...239 Forsåvidt så lenge du klarer + liiiiiiitt til Husk å ta noen pausedager innimellom... Google 'plank challenge' - så får du et "skjema" å følge Anonymous poster hash: b1af3...a52
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Begynte for en uke siden. Ser allerede at jeg har fått bittelitt muskler på armer bla. Men, for så vondt i korsryggen. Hva gjør jeg galt? Anonymous poster hash: 7bc0c...239 Du får ikke spesielt mye trening av armene ved å stå i planke😂😂😂 Anonymous poster hash: 7527a...7a1
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Begynte for en uke siden. Ser allerede at jeg har fått bittelitt muskler på armer bla. Men, for så vondt i korsryggen. Hva gjør jeg galt?Anonymous poster hash: 7bc0c...239 Du får ikke spesielt mye trening av armene ved å stå i plankeAnonymous poster hash: 7527a...7a1 Mye....tja.... men rimelig effektivt! Du skal ikke bare "holde" deg oppe, du skal ha aktive armer og 'dytte' fra golvet. Spiller ingen rolle om du står på albuene eller på strake armer! Kan godt veksle litt Anonymous poster hash: b1af3...a52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå