Gå til innhold

HURRRAAAAAAAAAA!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DET sier jeg også.. På Scott sine vegne! 

Måte på ufølsom, kald og lite empatisk menneske hun der Kourtney.

Synes synd på Scott! Det er ikke rart han fester seg ihjel og drikker bort sorgene sine over ei iskald dame som ikke er glad i han.

Har ALDRI sett henne kysse han/klemme han/være god mot han. Hun er bare klein og kald og fjærn hele tiden. Eneste hun har brydd seg om er å produsere unger..

Han kommer til å finne seg ei dame som gir han KJÆRLIGHET og som kan hjelpe han skikkelig igjennom rusproblemene. (alkohol) 

Anonymous poster hash: 4b40a...826
Skrevet

På tide hun kasta ut ego slampen!

Anonymous poster hash: 19b1e...d08

Skrevet

Synes synd på Scott! Det er ikke rart han fester seg ihjel og drikker bort sorgene sine over ei iskald dame som ikke er glad i han.

Har ALDRI sett henne kysse han/klemme han/være god mot han. Hun er bare klein og kald og fjærn hele tiden. Eneste hun har brydd seg om er å produsere unger..

Han kommer til å finne seg ei dame som gir han KJÆRLIGHET og som kan hjelpe han skikkelig igjennom rusproblemene. (alkohol) 

Seriøst? Han oppfører seg jo som en liten drittunge, en bortskjemt drittunge! Jeg hadde heller ikke ville kysset han, haha :D

Skrevet

Men dæven for noen fine barn de har lagd! Herlighet, jeg smelter helt jeg :D

Skrevet

Gratulere til Kourtney!  :D  Det er sannsynligvis det mest fornuftige valget hun har tatt i hele sitt liv.

Hun og barna kommer til å få et kjempegodt og stabilt liv når egoisten Scott er fraværende. All honnør til henne  :klappe:  :hoppendeglad:

Anonymous poster hash: a2f3e...da6
Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv!

Anonymous poster hash: df9f6...0fe

Skrevet

Egoistisk liten unge er han. Synes det er rart at det ikke har skjedd før.

Anonymous poster hash: 135f2...889

Skrevet

Fattet ikke hun har holdt ut så lenge!!! Større drittsekk skal en lete lenge etter!

Anonymous poster hash: 95293...b30

Skrevet

Hurra, faktisk 😂😂😂

På tide å få seg mann og barn selv? Og et liv?

Anonymous poster hash: 9d252...7be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...