Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Er et par stykker som har bedt om oppdatering, og her kommer den Vi har solgt vår felles bolig, og jeg har kjøpt meg ny bolig i hjembyen. Ungene gleder seg til å flytte hjem igjen, noe jeg også ser frem til. En ny start med uendelig med muligheter Mannen blir igjen, men skal komme å ha samvær med barna annenhver langhelg....i mitt hus Det er viktig for meg at ungene får mest mulig ro og stabilitet. Vi er fremdeles, utrolig nok , venner, og gjør en innsats for at dette skal gå så smertefritt som mulig. Han har nå innsett at han har hatt en stor midtlivskrise, og at han har håndtert ting elendig. Har unnskyldt seg, og takker meg for at jeg er et fantastisk menneske. Har forklart at jeg ikke kan si det samme om han akkurat nå, men at det er viktig å se fremover. Og nei, det er ikke aktuelt å finne sammen igjen Jeg har det bra, ungene har det bra og nå begynner resten av vårt liv. Ha en fantastisk sommer Anonymous poster hash: ecd8d...a64
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 så godt å høre!!! God sommer Anonymous poster hash: d43ff...7d1
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 så godt å høre!!!God sommer Anonymous poster hash: d43ff...7d1 Takk God sommer til deg også HI Anonymous poster hash: ecd8d...a64
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Så godt å høre!!! Sikker på at du får det helt fantastisk når dere har flyttet!! Anonymous poster hash: 1fafd...801
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Ha en fantastisk sommer 😊 er mannen fremdeles sammen med hun dama fra jobb? Anonymous poster hash: 8ba8a...cfb
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Så godt å høre!!!Sikker på at du får det helt fantastisk når dere har flyttet!! Anonymous poster hash: 1fafd...801 Takk, det tror jeg også HI Anonymous poster hash: ecd8d...a64
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Ha en fantastisk sommer er mannen fremdeles sammen med hun dama fra jobb?Anonymous poster hash: 8ba8a...cfb Ja da, de er "sammen". Det er ikke fullt så storveis lenger, og han er litt mer nøktern nå De har allerede hat uttallige alvorlige samtaler om "forholdet", men det er ikke mitt problem. Jeg har mer enn nok med meg og ungene, er endelig min tur til å fokusere på meg selv! Ha en fantastisk sommer du også HI Anonymous poster hash: ecd8d...a64
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #8 Skrevet 6. juli 2015 Ha en fantastisk sommer er mannen fremdeles sammen med hun dama fra jobb?Anonymous poster hash: 8ba8a...cfb Ja da, de er "sammen". Det er ikke fullt så storveis lenger, og han er litt mer nøktern nå De har allerede hat uttallige alvorlige samtaler om "forholdet", men det er ikke mitt problem. Jeg har mer enn nok med meg og ungene, er endelig min tur til å fokusere på meg selv! Ha en fantastisk sommer du også HI Anonymous poster hash: ecd8d...a64 God sommer til deg Har han fortalt deg om forholdet dems? Anonymous poster hash: 0365b...aea
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #9 Skrevet 6. juli 2015 Ha en fantastisk sommer er mannen fremdeles sammen med hun dama fra jobb?Anonymous poster hash: 8ba8a...cfb Ja da, de er "sammen". Det er ikke fullt så storveis lenger, og han er litt mer nøktern nå De har allerede hat uttallige alvorlige samtaler om "forholdet", men det er ikke mitt problem. Jeg har mer enn nok med meg og ungene, er endelig min tur til å fokusere på meg selv! Ha en fantastisk sommer du også :)HIAnonymous poster hash: ecd8d...a64 God sommer til deg Har han fortalt deg om forholdet dems? Anonymous poster hash: 0365b...aea Ikke så mye om forholdet, men vi bor jo fremdeles sammen så noe av galskapen har jeg fått med meg De har stadig trengt å "prate" om ting Det er med andre ord dømt før det har begynt, men det er ikke mitt problem!God sommer HI Anonymous poster hash: ecd8d...a64
Superdolly Skrevet 6. juli 2015 #10 Skrevet 6. juli 2015 Takk for oppdatering. Ønsker deg en fin sommer og håper du får det fint i ditt nye liv!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #11 Skrevet 6. juli 2015 Takk for oppdatering. Ønsker deg en fin sommer og håper du får det fint i ditt nye liv!Takk God sommer til deg også HI Anonymous poster hash: ecd8d...a64
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #12 Skrevet 6. juli 2015 *applaus* God sommer Anonymous poster hash: 725d4...85e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #13 Skrevet 6. juli 2015 *applaus* God sommer Anonymous poster hash: 725d4...85e Takker og bukker God sommer HI Anonymous poster hash: ecd8d...a64
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #14 Skrevet 6. juli 2015 Jeg er virkelig imponert over måten du har taklet alt som har skjedd, Hi!!! God sommer og lykke til med det nye livet. Jeg tror det venter noe veldig godt for deg også der fremme et sted Anonymous poster hash: 58085...bfe
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #15 Skrevet 6. juli 2015 Er et par stykker som har bedt om oppdatering, og her kommer den Vi har solgt vår felles bolig, og jeg har kjøpt meg ny bolig i hjembyen. Ungene gleder seg til å flytte hjem igjen, noe jeg også ser frem til. En ny start med uendelig med muligheter Mannen blir igjen, men skal komme å ha samvær med barna annenhver langhelg....i mitt hus Det er viktig for meg at ungene får mest mulig ro og stabilitet. Vi er fremdeles, utrolig nok , venner, og gjør en innsats for at dette skal gå så smertefritt som mulig. Han har nå innsett at han har hatt en stor midtlivskrise, og at han har håndtert ting elendig. Har unnskyldt seg, og takker meg for at jeg er et fantastisk menneske. Har forklart at jeg ikke kan si det samme om han akkurat nå, men at det er viktig å se fremover. Og nei, det er ikke aktuelt å finne sammen igjen Jeg har det bra, ungene har det bra og nå begynner resten av vårt liv. Ha en fantastisk sommer Anonymous poster hash: ecd8d...a64 Så bra😀 Dere hørtes veldig fornuftige ut. Men pass på at ikke gamle følser blusser opp igjen de helgene han kommer og bor hos dere😉 Anonymous poster hash: 27d90...eee
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #16 Skrevet 6. juli 2015 Jeg er virkelig imponert over måten du har taklet alt som har skjedd, Hi!!! God sommer og lykke til med det nye livet. Jeg tror det venter noe veldig godt for deg også der fremme et sted Anonymous poster hash: 58085...bfe Tusen takk er nesten litt imponert selv innimellom Nye gode ting i vente, det er jeg også sikker på God sommer HI Anonymous poster hash: ecd8d...a64
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #17 Skrevet 6. juli 2015 Er et par stykker som har bedt om oppdatering, og her kommer den Vi har solgt vår felles bolig, og jeg har kjøpt meg ny bolig i hjembyen. Ungene gleder seg til å flytte hjem igjen, noe jeg også ser frem til. En ny start med uendelig med muligheter Mannen blir igjen, men skal komme å ha samvær med barna annenhver langhelg....i mitt hus Det er viktig for meg at ungene får mest mulig ro og stabilitet. Vi er fremdeles, utrolig nok , venner, og gjør en innsats for at dette skal gå så smertefritt som mulig. Han har nå innsett at han har hatt en stor midtlivskrise, og at han har håndtert ting elendig. Har unnskyldt seg, og takker meg for at jeg er et fantastisk menneske. Har forklart at jeg ikke kan si det samme om han akkurat nå, men at det er viktig å se fremover. Og nei, det er ikke aktuelt å finne sammen igjen Jeg har det bra, ungene har det bra og nå begynner resten av vårt liv. Ha en fantastisk sommer Anonymous poster hash: ecd8d...a64 Så bra Dere hørtes veldig fornuftige ut. Men pass på at ikke gamle følser blusser opp igjen de helgene han kommer og bor hos dereAnonymous poster hash: 27d90...eee Tror ikke de blusser opp med det første Jeg skal ikke være så mye hjemme når han kommer, da skal jeg ha litt tid for meg selv HI Anonymous poster hash: ecd8d...a64
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #19 Skrevet 7. juli 2015 Ha en fantastisk sommer er mannen fremdeles sammen med hun dama fra jobb?Anonymous poster hash: 8ba8a...cfb Ja da, de er "sammen". Det er ikke fullt så storveis lenger, og han er litt mer nøktern nå De har allerede hat uttallige alvorlige samtaler om "forholdet", men det er ikke mitt problem. Jeg har mer enn nok med meg og ungene, er endelig min tur til å fokusere på meg selv! Ha en fantastisk sommer du også :)HIAnonymous poster hash: ecd8d...a64 God sommer til deg Har han fortalt deg om forholdet dems? Anonymous poster hash: 0365b...aea Ikke så mye om forholdet, men vi bor jo fremdeles sammen så noe av galskapen har jeg fått med meg De har stadig trengt å "prate" om ting Det er med andre ord dømt før det har begynt, men det er ikke mitt problem!God sommer HIAnonymous poster hash: ecd8d...a64 Karma is a bitch... Glad du har det bra! Anonymous poster hash: 9288f...96b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #20 Skrevet 7. juli 2015 Ha en fantastisk sommer er mannen fremdeles sammen med hun dama fra jobb?Anonymous poster hash: 8ba8a...cfb Ja da, de er "sammen". Det er ikke fullt så storveis lenger, og han er litt mer nøktern nå De har allerede hat uttallige alvorlige samtaler om "forholdet", men det er ikke mitt problem. Jeg har mer enn nok med meg og ungene, er endelig min tur til å fokusere på meg selv! Ha en fantastisk sommer du også :)HIAnonymous poster hash: ecd8d...a64 God sommer til deg Har han fortalt deg om forholdet dems? Anonymous poster hash: 0365b...aea Ikke så mye om forholdet, men vi bor jo fremdeles sammen så noe av galskapen har jeg fått med meg De har stadig trengt å "prate" om ting Det er med andre ord dømt før det har begynt, men det er ikke mitt problem!God sommer HIAnonymous poster hash: ecd8d...a64 Karma is a bitch... Glad du har det bra!Anonymous poster hash: 9288f...96b Takk Karma kommer og biter deg hardt i rompa til slutt Best å være snill og grei HI Anonymous poster hash: ecd8d...a64
Luksusdyret Skrevet 7. juli 2015 #21 Skrevet 7. juli 2015 Gratulerer med nytt fritt liv Eneste du må passe på er: ikke la ham overnatte hver langhelg hos deg, siden NAV kun tillater få overnattinger fra far hos mor i løpet av året (tror det var max 4), ellers mister du alle stønadene som aleneforsørger, for da har dere "kjærestelignende forhold".
Luksusdyret Skrevet 7. juli 2015 #22 Skrevet 7. juli 2015 Ha en fantastisk sommer er mannen fremdeles sammen med hun dama fra jobb?Anonymous poster hash: 8ba8a...cfb Ja da, de er "sammen". Det er ikke fullt så storveis lenger, og han er litt mer nøktern nå De har allerede hat uttallige alvorlige samtaler om "forholdet", men det er ikke mitt problem. Jeg har mer enn nok med meg og ungene, er endelig min tur til å fokusere på meg selv! Ha en fantastisk sommer du også :)HIAnonymous poster hash: ecd8d...a64 God sommer til deg Har han fortalt deg om forholdet dems? Anonymous poster hash: 0365b...aea Ikke så mye om forholdet, men vi bor jo fremdeles sammen så noe av galskapen har jeg fått med meg De har stadig trengt å "prate" om ting Det er med andre ord dømt før det har begynt, men det er ikke mitt problem!God sommer HIAnonymous poster hash: ecd8d...a64 Karma is a bitch... Glad du har det bra! Anonymous poster hash: 9288f...96b Ja, karma er virkelig en bitch, det har jeg sett både i eget liv og mange mange andres. Forstår ikke at folk gidder å hevne seg og bruke tid og krefter på det, når livet ordner opp som stor hovedregel. Førtiårskrise-forhold der mannen løper ut fra 22 år langt ekteskap ender sjeldent bra. Men det viktigste er jo at HI har funnet sin plass i livet og føler seg fint!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #23 Skrevet 7. juli 2015 Gratulerer med nytt fritt liv Eneste du må passe på er: ikke la ham overnatte hver langhelg hos deg, siden NAV kun tillater få overnattinger fra far hos mor i løpet av året (tror det var max 4), ellers mister du alle stønadene som aleneforsørger, for da har dere "kjærestelignende forhold".Takk, ser frem til det Det står i samværsavtalen NAV har fått at han skal ha dagsamvær i mitt hjem, og overnatting etter avtale Han skal ikke overnatte hele helgen uansett, han skal også være litt hos familie. Overnatter han, er ikke jeg hjemme HI Anonymous poster hash: ecd8d...a64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå