Gå til innhold

Meg med mannen som gikk etter 22 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er et par stykker som har bedt om oppdatering, og her kommer den :)

Vi har solgt vår felles bolig, og jeg har kjøpt meg ny bolig i hjembyen. Ungene gleder seg til å flytte hjem igjen, noe jeg også ser frem til. En ny start med uendelig med muligheter :)

Mannen blir igjen, men skal komme å ha samvær med barna annenhver langhelg....i mitt hus ;) Det er viktig for meg at ungene får mest mulig ro og stabilitet.

Vi er fremdeles, utrolig nok :o , venner, og gjør en innsats for at dette skal gå så smertefritt som mulig.

Han har nå innsett at han har hatt en stor midtlivskrise, og at han har håndtert ting elendig. Har unnskyldt seg, og takker meg for at jeg er et fantastisk menneske. Har forklart at jeg ikke kan si det samme om han akkurat nå, men at det er viktig å se fremover. Og nei, det er ikke aktuelt å finne sammen igjen ;)

Jeg har det bra, ungene har det bra og nå begynner resten av vårt liv.

Ha en fantastisk sommer :)

Anonymous poster hash: ecd8d...a64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så godt å høre!!!

God sommer :D

Anonymous poster hash: d43ff...7d1
Skrevet

så godt å høre!!!God sommer :DAnonymous poster hash: d43ff...7d1

Takk :) God sommer til deg også :)

HI

Skrevet

Så godt å høre!!!

Sikker på at du får det helt fantastisk når dere har flyttet!! :Nikke:

Anonymous poster hash: 1fafd...801
Skrevet

Ha en fantastisk sommer 😊 er mannen fremdeles sammen med hun dama fra jobb?

Anonymous poster hash: 8ba8a...cfb

Skrevet

Så godt å høre!!!Sikker på at du får det helt fantastisk når dere har flyttet!! :Nikke:Anonymous poster hash: 1fafd...801

Takk, det tror jeg også :)

HI

Skrevet

Ha en fantastisk sommer er mannen fremdeles sammen med hun dama fra jobb?Anonymous poster hash: 8ba8a...cfb

Ja da, de er "sammen". Det er ikke fullt så storveis lenger, og han er litt mer nøktern nå ;) De har allerede hat uttallige alvorlige samtaler om "forholdet", men det er ikke mitt problem. Jeg har mer enn nok med meg og ungene, er endelig min tur til å fokusere på meg selv! Ha en fantastisk sommer du også :)

HI

Skrevet

Ha en fantastisk sommer er mannen fremdeles sammen med hun dama fra jobb?Anonymous poster hash: 8ba8a...cfb

Ja da, de er "sammen". Det er ikke fullt så storveis lenger, og han er litt mer nøktern nå ;) De har allerede hat uttallige alvorlige samtaler om "forholdet", men det er ikke mitt problem. Jeg har mer enn nok med meg og ungene, er endelig min tur til å fokusere på meg selv! Ha en fantastisk sommer du også :)

HI

God sommer til deg :D

Har han fortalt deg om forholdet dems? :P

Anonymous poster hash: 0365b...aea

Skrevet

Ja da, de er "sammen". Det er ikke fullt så storveis lenger, og han er litt mer nøktern nå ;) De har allerede hat uttallige alvorlige samtaler om "forholdet", men det er ikke mitt problem. Jeg har mer enn nok med meg og ungene, er endelig min tur til å fokusere på meg selv! Ha en fantastisk sommer du også :)HIAnonymous poster hash: ecd8d...a64

God sommer til deg :D Har han fortalt deg om forholdet dems? :PAnonymous poster hash: 0365b...aea
Ikke så mye om forholdet, men vi bor jo fremdeles sammen så noe av galskapen har jeg fått med meg :o De har stadig trengt å "prate" om ting :P Det er med andre ord dømt før det har begynt, men det er ikke mitt problem!

God sommer :)

HI

Skrevet

Takk for oppdatering. Ønsker deg en fin sommer og håper du får det fint i ditt nye liv!

Skrevet

Takk for oppdatering. Ønsker deg en fin sommer og håper du får det fint i ditt nye liv!

Takk :) God sommer til deg også :)

HI

Skrevet

*applaus*

Anonymous poster hash: 725d4...85e

Skrevet

*applaus*

God sommer :)Anonymous poster hash: 725d4...85e

Takker og bukker ;)

HI

Skrevet

Jeg er virkelig imponert over måten du har taklet alt som har skjedd, Hi!!!

God sommer og lykke til med det nye livet. Jeg tror det venter noe veldig godt for deg også der fremme et sted :)

Anonymous poster hash: 58085...bfe
Skrevet

Vi har solgt vår felles bolig, og jeg har kjøpt meg ny bolig i hjembyen. Ungene gleder seg til å flytte hjem igjen, noe jeg også ser frem til. En ny start med uendelig med muligheter :)

Mannen blir igjen, men skal komme å ha samvær med barna annenhver langhelg....i mitt hus ;) Det er viktig for meg at ungene får mest mulig ro og stabilitet.

Vi er fremdeles, utrolig nok :o , venner, og gjør en innsats for at dette skal gå så smertefritt som mulig.

Han har nå innsett at han har hatt en stor midtlivskrise, og at han har håndtert ting elendig. Har unnskyldt seg, og takker meg for at jeg er et fantastisk menneske. Har forklart at jeg ikke kan si det samme om han akkurat nå, men at det er viktig å se fremover. Og nei, det er ikke aktuelt å finne sammen igjen ;)

Ha en fantastisk sommer :)

Så bra😀 Dere hørtes veldig fornuftige ut. Men pass på at ikke gamle følser blusser opp igjen de helgene han kommer og bor hos dere😉

Anonymous poster hash: 27d90...eee

Skrevet

Jeg er virkelig imponert over måten du har taklet alt som har skjedd, Hi!!! God sommer og lykke til med det nye livet. Jeg tror det venter noe veldig godt for deg også der fremme et sted :)Anonymous poster hash: 58085...bfe

Tusen takk :) er nesten litt imponert selv innimellom ;) Nye gode ting i vente, det er jeg også sikker på :)

HI

Skrevet

Ha en fantastisk sommer :)Anonymous poster hash: ecd8d...a64

Så bra Dere hørtes veldig fornuftige ut. Men pass på at ikke gamle følser blusser opp igjen de helgene han kommer og bor hos dereAnonymous poster hash: 27d90...eee
Tror ikke de blusser opp med det første ;) Jeg skal ikke være så mye hjemme når han kommer, da skal jeg ha litt tid for meg selv :)

HI

Skrevet

Har noen link til opprinnelig tråd?

Skrevet

Ja da, de er "sammen". Det er ikke fullt så storveis lenger, og han er litt mer nøktern nå ;) De har allerede hat uttallige alvorlige samtaler om "forholdet", men det er ikke mitt problem. Jeg har mer enn nok med meg og ungene, er endelig min tur til å fokusere på meg selv! Ha en fantastisk sommer du også :)HIAnonymous poster hash: ecd8d...a64
God sommer til deg :D Har han fortalt deg om forholdet dems? :PAnonymous poster hash: 0365b...aea
Ikke så mye om forholdet, men vi bor jo fremdeles sammen så noe av galskapen har jeg fått med meg :o De har stadig trengt å "prate" om ting :P Det er med andre ord dømt før det har begynt, men det er ikke mitt problem!

HIAnonymous poster hash: ecd8d...a64

Karma is a bitch...

Glad du har det bra!

Anonymous poster hash: 9288f...96b

Skrevet

Karma is a bitch...

Glad du har det bra!Anonymous poster hash: 9288f...96b

Takk :)

Karma kommer og biter deg hardt i rompa til slutt ;) Best å være snill og grei ;)

HI

Skrevet

Gratulerer med nytt fritt liv :) Eneste du må passe på er: ikke la ham overnatte hver langhelg hos deg, siden NAV kun tillater få overnattinger fra far hos mor i løpet av året (tror det var max 4), ellers mister du alle stønadene som aleneforsørger, for da har dere "kjærestelignende forhold".

Skrevet

Karma is a bitch...

Glad du har det bra!

Anonymous poster hash: 9288f...96b

Ja, karma er virkelig en bitch, det har jeg sett både i eget liv og mange mange andres. Forstår ikke at folk gidder å hevne seg og bruke tid og krefter på det, når livet ordner opp som stor hovedregel. Førtiårskrise-forhold der mannen løper ut fra 22 år langt ekteskap ender sjeldent bra. Men det viktigste er jo at HI har funnet sin plass i livet og føler seg fint!

Skrevet

Gratulerer med nytt fritt liv :) Eneste du må passe på er: ikke la ham overnatte hver langhelg hos deg, siden NAV kun tillater få overnattinger fra far hos mor i løpet av året (tror det var max 4), ellers mister du alle stønadene som aleneforsørger, for da har dere "kjærestelignende forhold".

Takk, ser frem til det :)

Det står i samværsavtalen NAV har fått at han skal ha dagsamvær i mitt hjem, og overnatting etter avtale :) Han skal ikke overnatte hele helgen uansett, han skal også være litt hos familie. Overnatter han, er ikke jeg hjemme ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...