Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Tenker på dette med mat osv, er det billigere å forhåndsbestille/betale dette, eller går det fint å betale det av egen lomme på båten? Eller er det slik at man står uten lunsj/frokost/middag/kveldsmat om man ikke legger ved det i prisen?Og det med show på båten, om man er der, men ikke har bestilt det, er det sjanser for å komme inn og betale når man er der? Eller bør det bestilles på forhånd? Har aldri vært på cruse, og finner ikke ut av det på nett o.O Anonymous poster hash: 58268...bab
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Mye billigere å forhåndsbetale det. Vi hadde frokost og middag inkludert og fikk rabatter siden ved betalte ved bestilling. Show betaler du ikke for å komme inn på på båten, betaler kun for eventuell drikke du kjøper Anonymous poster hash: 82385...374
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Mye billigere å forhåndsbetale det. Vi hadde frokost og middag inkludert og fikk rabatter siden ved betalte ved bestilling. Show betaler du ikke for å komme inn på på båten, betaler kun for eventuell drikke du kjøper Anonymous poster hash: 82385...374 Da betaler man dyrt for drikke, 499 pr pers Anonymous poster hash: 2e58e...217
Ziva Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 (endret) Mye billigere å forhåndsbetale det. Vi hadde frokost og middag inkludert og fikk rabatter siden ved betalte ved bestilling. Show betaler du ikke for å komme inn på på båten, betaler kun for eventuell drikke du kjøper Anonymous poster hash: 82385...374 Da betaler man dyrt for drikke, 499 pr pers Anonymous poster hash: 2e58e...217 Tull! 499.- er hvis man forhåndsbestiller bord med champis og jordbær, og det er for to. Endret 6. juli 2015 av Ziva
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Mye billigere å forhåndsbetale det. Vi hadde frokost og middag inkludert og fikk rabatter siden ved betalte ved bestilling. Show betaler du ikke for å komme inn på på båten, betaler kun for eventuell drikke du kjøper Anonymous poster hash: 82385...374 Da betaler man dyrt for drikke, 499 pr pers Anonymous poster hash: 2e58e...217 Tull! 499.- er hvis man forhåndsbestiller bord med champis og jordbær, og dey er for to. Er ikke det jeg får opp når jeg prøver å legge det til i pakken :/ Men da lar jeg den utebli uansett, trenger ikke bord med champis og jordbær Vi trenger middag og eventuelt kveldsmat den dagen vi går om bord, lunsj, middag og kveldsmat en dag og frokost siste dagen Anonymous poster hash: 2e58e...217
Ziva Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Kan anbefale pakken med 2 middager og 2 frokoster. Veldig god mat. Ikke nødvendig å reservere bord på showet.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Kan anbefale pakken med 2 middager og 2 frokoster. Veldig god mat. Ikke nødvendig å reservere bord på showet. Kjøpe mat en trenger utenom da tenker du? Selv klarer jeg meg uten mat, men samboeren har diabetes, noe som betyr jevnt matinntak. Anonymous poster hash: 2e58e...217
Ziva Skrevet 6. juli 2015 #8 Skrevet 6. juli 2015 Spiste litt før middagen første kveldem, lunsj spiste vi i Kiel.Er mange muligheter for å kjøpe mat utenom.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #9 Skrevet 6. juli 2015 Spiste litt før middagen første kveldem, lunsj spiste vi i Kiel.Er mange muligheter for å kjøpe mat utenom. Takk for litt hjelp Da bestiller jeg det, så ordner vi oss med mat utenom når det trengs Overrasker samboeren med det, allerede fått ordnet med barnevakt for de dagene, så må ordne billettene i dag, så jeg er sikret at det blir den langhelga jeg har ordnet barnefri Anonymous poster hash: 2e58e...217
Ziva Skrevet 6. juli 2015 #10 Skrevet 6. juli 2015 Beklager skrivefeilene, håpløst å skrive på tlf. Du kan velge tidspunkter for middagene slik at det passer inn i deres rutine. Vi spiste pizza når vi kom ombord så middag senere på kvelden. Dagen etter så var det frokost på båten, lunsj i Kiel og middag ombord og så frokost før ankomst i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #11 Skrevet 6. juli 2015 Middagsbuffeten på Kiel båten er veldig god. Lønner seg å bestille på forhånd, både prismessig, og det blir og fort utsolgt. Så bestiller du ikke, får du nok ikke buffet heller. Skal du se show så må du komme i god tid før, og stå i kø. En gang kom vi 5-10 min før, og var ikke et eneste sted vi kunne sitte eller stå. Anonymous poster hash: 55899...1e3
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #12 Skrevet 6. juli 2015 Takk dere Show er ikke SÅ viktig for oss, derfor jeg er usikker på hvor vidt det trengs å bestilles Anonymous poster hash: 2e58e...217
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #14 Skrevet 6. juli 2015 Showet er gøy å ta med seg, fri inngang. Da ser vi om vi får plass på showet eller ei, får vi ikke det, så får det bli en spasertur ute på dekk (så sant været tilsier det) og tur i baren eller noe Anonymous poster hash: 2e58e...217
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå