Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Jeg har fri og koser meg med et glass rødvin mens regnet øser ned her ute.. Venter på at min mann skal komme hjem fra jobb så vi kan spise kveldsmat sammen å det blir fiskeburger :-D Anonymous poster hash: be148...a28
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Zero-oh! Er det ikke det den heter, den saften... Anonymous poster hash: 49dbb...7b4
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Kaffe og Mummibrus Anonymous poster hash: a7553...b17
<3Barn&Engler<3 Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Vann, pleier å gå i litt alkohol eller brus, men prøver forgjeves å få inn mer vann i hverdagen (gått fra null rent vann, til 5 glass vann pr dag )
frk Nilsen Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Har noe rosè i kjøleskapet, spørs om det blir et glass av den
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #10 Skrevet 6. juli 2015 Er på min øl nr 5 nå. Anonymous poster hash: f11e9...891
Frenzia Skrevet 6. juli 2015 #11 Skrevet 6. juli 2015 Nipper noen glass med Chateau Coufran, fra 2001. Fantastisk god! Kan anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå