Gå til innhold

Hva drikker dere i kveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fri og koser meg med et glass rødvin mens regnet øser ned her ute.. Venter på at min mann skal komme hjem fra jobb så vi kan spise kveldsmat sammen å det blir fiskeburger :-D

 

Anonymous poster hash: be148...a28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zero-oh!

Er det ikke det den heter, den saften...



Anonymous poster hash: 49dbb...7b4
Skrevet

Kaffe og Mummibrus

 

Anonymous poster hash: a7553...b17

Skrevet

Vann, pleier å gå i litt alkohol eller brus, men prøver forgjeves å få inn mer vann i hverdagen (gått fra null rent vann, til 5 glass vann pr dag :) )

Skrevet

Har noe rosè i kjøleskapet, spørs om det blir et glass av den :)

Skrevet

Vann i dag :)

Skrevet

cola :)



Anonymous poster hash: 04635...4c0
Skrevet

Er på min øl nr 5 nå.

 

Anonymous poster hash: f11e9...891

Skrevet

Nipper noen glass med Chateau Coufran, fra 2001. Fantastisk god! Kan anbefales. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...