Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Har ei som ble to år i mars, hun er ivrig på å prøve å gå på do, sjelden det kommer noe, men hun har tisset og bæsjet. "Problemet" nå er at når hun legger seg, roper hun at hun må på do å tisse, hun spør ikke om det ellers om vi ikke er på badet. Dette er jo for å få opp, og jeg har til nå ikke tatt henne opp. Noen tips? Anonymous poster hash: 48b5f...275
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Du setter henne på do før hun legger seg. Når hun da roper at hun må tisse etter at hun er i seng, er det for sent. Da får hun tisse i bleia. Vår toåring er likedan, og vi må rett og slett sette en strek akkurat der. Hun roper sjeldent at hun må tisse etter hun er i seng nå, hun vet det ikke nytter. Anonymous poster hash: 624b7...f64
☆☆☆ Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 (endret) Eg har berre gitt etter, og tillet eitt dobesøk etter legging. Men mi er 3 og ute av bleiene, ho går på do før ho legg seg også. Endret 6. juli 2015 av ★
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Vi har tillatt 1 tur på do etter sengetid, selv om det ofte bare er for å drøye leggetiden. Men når vi oppfordrer til at barnet skal gå på do, så syns jeg vi må høre når det sier ifra også Men holder med en tur Anonymous poster hash: 04288...0fa
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Vi har tillatt 1 tur på do etter sengetid, selv om det ofte bare er for å drøye leggetiden. Men når vi oppfordrer til at barnet skal gå på do, så syns jeg vi må høre når det sier ifra også Men holder med en tur Anonymous poster hash: 04288...0fa Det er akkurat det jeg tenker, oppfordrer til å si fra, og da er det dumt å si nei etterpå. Anonymous poster hash: 48b5f...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå