Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Er du fornøyd? Hvorfor? Evt hvorfor ikke? Anonymous poster hash: dcffb...bc9
kaklemor Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Samsung Galaxy S6 edge Er veldig fornøyd, og det er en solid telefon :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 iPhone 6. Fornøyd med den Anonymous poster hash: a1a75...a06
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 iPhone 5. Godt brukt. Er veldig fornøyd, den har holdt godt :-) Anonymous poster hash: 1c3c0...482
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Iphone 5, veldig fornøyd med den. Har hatt iphone de siste 7 årene. Og bare hatt 2 telefoner på denne tiden. Anonymous poster hash: 11590...edf
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Samsung 5. Fornøyd! Men ser jo at den er dårligere enn mannens iphone feks, men kommer nok aldri til å kjøpe det. Er for glad i Android
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 iPhone 6 og Sony Xperia Z4 Compact Anonymous poster hash: c2f9b...65a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #8 Skrevet 6. juli 2015 xperia z3 compact Veldig fornøyd. Jeg ønsker ikke å gå med et helt nettbrett i lomma, det har jeg hjemme, så jeg synes mange av mobilene har blitt altfor store. Xperia compact er vel de eneste kompakt-telefonene på markedet som ikke er dårligere enn de store versjonene selv om de er komprimert, så da ble det xperia. Godt kamera er prikken over i'en. Om jeg skal pirke på en liten ting så er det at den er litt dårlig til å ta inn wi-fi når man kommer litt for langt unna. Her hjemme f.eks så tar pc'en uten problemer inn wi-fi en fra andre enden i huset, men telefonen sliter litt. Anonymous poster hash: 0b2f0...d1d
Salla Skrevet 6. juli 2015 #9 Skrevet 6. juli 2015 Samsung galaxy s2. Ganske fornøyd, men savner 4g noen ganger.
piranha Skrevet 6. juli 2015 #10 Skrevet 6. juli 2015 iPhone 5s, er kjempefornøyd Hadde iPhone 4 før jeg byttet til denne.
<3Barn&Engler<3 Skrevet 6. juli 2015 #11 Skrevet 6. juli 2015 LG L Bello. Veldig fornøyd med den, foruten batteritiden, hører man musikk lengre enn 1 time pr dag, eller bruker nett mer enn 1 time, så er den død
It's all about me Skrevet 6. juli 2015 #12 Skrevet 6. juli 2015 Samsung Galaxy Note 2. Eneste telefonene som kunser den er Note 3 og Note 4. Eng gang Note, alltid Note.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #13 Skrevet 6. juli 2015 iPhone 6:) veldig fornøyd, bortsett fra at jeg må lade den hver natt.. Anonymous poster hash: 792a9...e16
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #14 Skrevet 6. juli 2015 Ipgone 5c Anonymous poster hash: de7ee...9c9
Ikkedytt Skrevet 6. juli 2015 #15 Skrevet 6. juli 2015 HTC one s. Veldig fornøyd, men den er litt kranglete nå etter tre år. Trenger egentlig ny, men har ikke funnet en jeg liker.
jente_80 Skrevet 6. juli 2015 #16 Skrevet 6. juli 2015 (endret) En 3 år gammel samsung galaxy sII som er meget moden for utskifting. Har mange program som må oppdateres men jeg har ikke plass... ik! Er veldig fornøyd forresten. Men må snart gå til innkjøp av ny. Vurderer samsung galaxy s5 mini. Vil ikke ha en stor kloss i lomma.. Endret 6. juli 2015 av jente_80
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #17 Skrevet 6. juli 2015 iPhone 6:) veldig fornøyd, bortsett fra at jeg må lade den hver natt.. Anonymous poster hash: 792a9...e16 Har også 6-eren. Jeg må også lade den hver natt, men den brukes jo?? De dagene jeg jobber har jeg lite tid å bruke den, og har nesten ikke brukt batteri, selv med en haug apper på. PS. Dobbelttrykk på hjemknappen og skubb opp alle programmer. Da avslutter du programmene og tlf bruker mindre batteri Anonymous poster hash: 1dff0...624
februarprins2013 Skrevet 6. juli 2015 #18 Skrevet 6. juli 2015 samsung galaxy puls veldig fornøyd, har mistet den flere ganger i bakken og fra høyere steder, sjermen knuste ikke,hadde det vert en iphone hadde den vert knust for lengst
Gjest Hercule Poirot Skrevet 6. juli 2015 #20 Skrevet 6. juli 2015 HTC M8. Superfornøyd! Min neste tlf blir også en HTC, garantert.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #21 Skrevet 6. juli 2015 En 3 år gammel samsung galaxy sII som er meget moden for utskifting. Har mange program som må oppdateres men jeg har ikke plass... Samme problem her. Min er også ca. tre år gammel. Anonymous poster hash: cbe76...54e
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. juli 2015 #22 Skrevet 6. juli 2015 Jeg har Samsung Galaxy s5 mini. Jeg er faktisk veldig misfornøyd. Hadde Samsung Galaxy s3 mini før og var skikkelig superfornøyd! Jeg ventet i flere måneder på 5mini. Batteriet varer ikke en dag dersom jeg ikke bruker telefonen, den låser seg hele tiden og jeg må slå den av og på ganske ofte. Den har vært slik fra starten minus batteriet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå