Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Jeg har i løpet av dagen fått mer og mer vondt i øvre del av ryggen. På venstre side der skulderbladet sitter. Gjør veldig vondt å puste. Spesielt å trekke inn pusten. Føler meg også litt tungpustet. Tenker jo at dette mest sannsynlig er en veldig øm muskel. Eller noe uskyldig. Men grunnen til at jeg er i tvil er fordi jeg har en del hjerteproblemer og har hatt flere tilfeller med betennelse i hjerte. Det startet med litt verk og nå er det helt grusomt. Anonymous poster hash: 9e0c7...ec9
bønni Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Er dette noe du ikke har opplevd før? Ikke legevakt. Ring AMK, 113. Ta ikke sjanser med hjertet ditt.
Løvinna30 Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Ta deg en tur du. Hilsen ei som har jobba på legevakt
HvittHus Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Ring legevakt. Er det lang ventetid på telefonen ringer du 113.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Du spør oss? Ja. Ser du ikke det. Har hatt vondt i ryggen tidligere. Men ikke slik som dette. Kun venstre side. Nedover langs skulderbladet. Skal få min mor til å massere først å se om det hjelper Anonymous poster hash: 9e0c7...ec9
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Du kan jo ringe å forhøre deg? Så ser du om de vil ta deg inn å se på deg eller ikke ? Oppdater oss da. Lykke til Anonymous poster hash: f86b7...e7c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #8 Skrevet 6. juli 2015 Kom deg på legevakten! Tidligere hjertetrøbbel og styr.... Hjelp! Anonymous poster hash: c7d4d...423
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #9 Skrevet 6. juli 2015 Selvsagt burde du kontakte legevakt men jeg har ofte den smerten du beskriver. Jeg er plaget med stram brystmusklatur og knuter under skulderblader. Anonymous poster hash: 545e3...111
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #10 Skrevet 6. juli 2015 Ring og hør hva de synes. Ikke verre enn å ta en tlf i første omgang. Anonymous poster hash: 8727d...ca2
Parasoll☀️ Skrevet 6. juli 2015 #11 Skrevet 6. juli 2015 Du spør oss?Ja. Ser du ikke det. Har hatt vondt i ryggen tidligere. Men ikke slik som dette. Kun venstre side. Nedover langs skulderbladet. Skal få min mor til å massere først å se om det hjelper Anonymous poster hash: 9e0c7...ec9 Vi kjenner ikke hele din sykdomshistorie. Du nevner kun i en bisetning at du har hatt hjertetrøbbel tidligere, og har nå smerter der du har. Og da skal vi gi deg råd om hva du skal gjøre? Seriøst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå