Gå til innhold

barnefaren tror ikke han er pappaen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt sikker på at han er pappan, men han er fortsatt veldig usikker på om han er det..

det er utrolig sårt...føler at han ikke tar svangerskapet serriøst før han er 100% sikker... og det finner han jo først ut etter svangerskapet... men trenger like mye støtte nå, som etter svangerskapet...

er det mulighet for å ta farskapstest før fødselen, isåfall, hvor stor risiko er det?

Anonymous poster hash: 1d8f7...e92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er jo ikke noe som gjøres i Norge ? eller.. har dysleksi, så synes det var litt vanskelig å lese nynorsk

Her står det om risikoen. Altså at det ikke er veldig risikabelt. Om det utføres i Norge kan du sikkert Google deg til:)

Anonymous poster hash: 13278...1d4

Skrevet

Hvorfor tror han ikke det da? Du vet vel det best.. Var det ingen andre da, må det jo være ham. Kan det være han ønsker å trekke seg vekk?

Anonymous poster hash: f17c6...66d

Skrevet

Hvorfor tror han ikke det da? Du vet vel det best.. Var det ingen andre da, må det jo være ham. Kan det være han ønsker å trekke seg vekk?

vet ikke jeg nei..han tror jeg har vært på en annen kompis rundt samme tidspunkt.. men det stemmer ikke :/

det er godt mulig han vil trekke seg unna, jeg vet ikke, han vil ikke snakke så mye om det.. :/

Skrevet

Er dere sammen? Om ikke, la han være. Dere kan ta test etter at babyen er født. Ville aldri utsatt meg selv for prøve når baby var inni magen.

Anonymous poster hash: a64af...9cd
Skrevet

Det hørest ikke helt ut som om forholdet deres kommer til å vare uansett. Om han mistror deg/anklager deg for utroskap, helt uten grunn, er det jo ingen tillit i forholdet deres.

Er det da noen grunn til å gå igjennom en sånn test? Selv om den vil vise (helt sikkert i følge deg) at han er faren, så er jo fakta likevel at han a) har anklaget deg for utroskap, og B) ikke har trodd på deg når du har sagt at dette ikke er tilfelle.

Er dette noen du vil dele livet ditt med? Har du noen garanti for at han kommer til å være sikker på at du har vært trofast, SELV om det viser seg at han er faren? Han stoler jo ikke på deg, og kan fint komme til å anklage deg for utroskap igjen.

Anonymous poster hash: f37ad...def

Skrevet

Anonym bruker, on 06 Jul 2015 - 18:33, said:

Anonym bruker, on 06 Jul 2015 - 18:27, said:

vet ikke jeg nei..han tror jeg har vært på en annen kompis rundt samme tidspunkt.. men det stemmer ikke :/

det er godt mulig han vil trekke seg unna, jeg vet ikke, han vil ikke snakke så mye om det.. :/

Vært på en annen kompis? Er det slik å forstå at barnefaren også er en kompis og ikke en kjæreste? Jeg vil tro at han ikke er moden for å være far og føler seg låst i situasjonen. Da tyr hann til det siste halmstrået, at han ikke vet med sikkerhet at du ikke har hatt sex med andre. Om dere ikke er ssammen ville jeg ha forsøkt å finne støtte andre steder og sett hva som skjedde når barnet kommer Anonymous poster hash: 0cf23...8b2

Skrevet

Du burde ta en test for barnet sin del, det må få vite hvem som er pappaen. Det er ikke alltid at man ble gravid når man trodde.

Anonymous poster hash: 747c6...383

Skrevet

Slapp av.

Det er vel naturlig at han lurer på om det kan være noen andre, når det tydligvis var en annen i bilde i omtrent samme tidsrom.

Forsøk å forstå ham litt også, og la ham mest mulig i fred ang dette. Si til ham at du er helt sikker på at det ER han som er faren, og at du gjerne mottar støtte når han er klar for det. Og la deretter temaet ligge .

Ta en test når babyen er ute, og om han er pappaen da, så ordner det seg jo.(ettersom hva jeg leser mellom linjene her)

Skrevet

Han/dere må nok uansett vente til etter fødselen med å finne det ut 100 % sikkert. Selv om du vet at han er faren, så tror han ikke på deg. Hvorfor ikke? Har du rotet rundt med andre? Er dere kjærester?

Anonymous poster hash: bb1a7...234
Skrevet

Dette forholdet er bygd på sandgrunn, etter hva jeg kan se...

Anonymous poster hash: 196b3...955

Skrevet

Jeg fikk samme beskyldninger. Og jeg hadde bare vært sammen barnefar i hele mitt liv. Tok dna test han.

Jeg gikk..ikke angret en dag.

Vi var sammen i 25 år.

Anonymous poster hash: 3e174...e9b

Skrevet

Slapp av.

Det er vel naturlig at han lurer på om det kan være noen andre, når det tydligvis var en annen i bilde i omtrent samme tidsrom.

Forsøk å forstå ham litt også, og la ham mest mulig i fred ang dette. Si til ham at du er helt sikker på at det ER han som er faren, og at du gjerne mottar støtte når han er klar for det. Og la deretter temaet ligge .

Ta en test når babyen er ute, og om han er pappaen da, så ordner det seg jo.(ettersom hva jeg leser mellom linjene her)

Som jeg forsto det så hadde det ikke vært noen andre, bare noe bf tror? Eller tar jeg helt feil nå?

Anonymous poster hash: a859c...c0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...