Gå til innhold

Mens vi venter.. Tidsfordriv?


Gjest Aprikos Syltetøy

Anbefalte innlegg

Gjest Aprikos Syltetøy

Jeg ser for meg at mange har ferie nå, men deribland meg er ferdig med denslags, og må finne noe å fylle dagene med (utenom jobb, hus, gubbe og 2 åring da, og da har jeg ca 30 min til overs :P )

 

Har kjøpt inn 3 sånna vinduer med 6 ruter, og de skal jeg lage bilderammer av! Blir spennende å se om det blir like fint som jeg ser for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommet noen vei med rammene dine?

Her har jeg såvidt begynt å rydde litt på det rommet som er tiltenkt baby i magen. Føles kjemperart, ble litt mer virkelig nå at også her skal det bo et lite menneske.. ❤️

Dette rommet har fungert som et roterom, så det er en liten utfordring å finne ny plass til rotet mitt 😳. Godt jeg har 8 månder på meg 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har så lyst å ordne, male, pusse opp og stelle! Len formen er sååå klein😝 Vil helst vare ligge hele dagen. Nå er det superfint vær her i Telemark idag! Nydelig morgen! Kroppen min tåler dårlig varme. Hvordan er det for dere andre? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, ligger mest mulig og jobb er helt mareritt om dagen :/ usj a meg :-/ kastet opp to ganger på jobb i dag allerede ... Og jeg som ikle vil sjefen skal vite noe. Spørs om det må fortelles tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. God bedring eller hva nå det heter, Sunrise88. Det var pga det at vi måtte si det tidlig. Blei ferska med hodet nedi do nesten oftere enn utenfor gitt😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. God bedring eller hva nå det heter, Sunrise88. Det var pga det at vi måtte si det tidlig. Blei ferska med hodet nedi do nesten oftere enn utenfor gitt😑

Ser den ja :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...