Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Hvor gamle var barnet/ barna? Er du lykkeligere i dag? Anonymous poster hash: 4d4d2...fca
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Økonomisk utroskap. 2 og 4 år. Er mye lykkeligere når jeg slipper å lure på hvor mye gjeld jeg har uten å vite det og hvor mye pant det står på huset Anonymous poster hash: 016df...b34
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Pakket alle tingene hans i en bag og satte de utenfor. Langt ifra lykkelig, men bedre enn med han! Anonymous poster hash: be813...8b2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Spilleavhengig, uattraktiv, kontrollerende og manipulativ. 2 år var barnet. Ja, jeg har et barn til og er lykkelig idag :-) Anonymous poster hash: 35203...22e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Kontrollerende, manipulererende,mishandlet meg psykisk og fysisk. Forsto ikke hvor godt jeg kunne ha det før jeg møtte en annen. Møtte den andre i april og flyttet ut i juni. Beste jeg noensinne har gjort. Barnet var halvannent Anonymous poster hash: 9e3c2...a14
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Pakket alle tingene hans i en bag og satte de utenfor. Langt ifra lykkelig, men bedre enn med han! Anonymous poster hash: be813...8b2 Jeg trodde det stod "hvordan". Grunnen var at han var psykopat som var både psykisk og fysisk voldelig. I tillegg til rusproblemer Anonymous poster hash: be813...8b2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Lat, egoistisk og brukte penger over evne. Barnet var 11. Ja, i dag er jeg lykkelig. Anonymous poster hash: 3e368...a6c
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #8 Skrevet 6. juli 2015 Manipulerende, hadde et forvrengt syn på fordeling i hjem, en skadet familie, gjorde så jeg fikk angst, fikk meg til å kutte kontakt med min familie, spilleavhengighet (dataspill og gambling).. Barna var 2 år og 7 mnd Anonymous poster hash: 42286...012
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #9 Skrevet 6. juli 2015 Han var utro. Barnet var tre år. I dag er jeg lykkelig uten han. Ville aldri gått tilbake. Anonymous poster hash: 11cf1...390
Gemini77 Skrevet 6. juli 2015 #10 Skrevet 6. juli 2015 (endret) Utroskap og mens vi gikk i terapi for å komme oss igjennom det så satt han på kveldene hos sine foreldre (vi flyttet midlertidig fra hverandre) og flørtet med en av sine ansatte via sms og sexchatted med en venninne av meg. Han er nå sammen med denne ansatte. Jeg er lykkelig i dag men det vil alltid være en stor sorg i meg pga barna som må vokse opp i 2 hjem. Jeg og barnefaren er gode venner og har 50-50 og bor nær hverandre. Syns fortsatt det er vondt å se han med henne og vite at vi aldri vil være familie med barna selv om jeg er gift med en fantastisk mann og stepappa ❤️ Endret 6. juli 2015 av Gemini77
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #11 Skrevet 6. juli 2015 Utroskap og mens vi gikk i terapi for å komme oss igjennom det så satt han på kveldene hos sine foreldre (vi flyttet midlertidig fra hverandre) og flørtet med en av sine ansatte via sms og sexchatted med en venninne av meg. Han er nå sammen med denne ansatte. Jeg er lykkelig i dag men det vil alltid være en stor sorg i meg pga barna som må vokse opp i 2 hjem. Jeg og barnefaren er gode venner og har 50-50 og bor nær hverandre. Syns fortsatt det er vondt å se han med henne og vite at vi aldri vil være familie med barna selv om jeg er gift med en fantastisk mann og stepappa ❤️ 💕 Anonymous poster hash: 4d4d2...fca
Luksusdyret Skrevet 6. juli 2015 #12 Skrevet 6. juli 2015 Jeg gikk fra eksen fordi han manipulerte meg psykisk, kjørte meg ned, ødela selvfølelsen min, pulte rundt i utlandet, blant annet på prostituerte uten kondom, ødela min autoritet hos barna og til slutt begynte å slå fysisk. Heldigvis var han klok nok til å kutte kontakt med meg og ungene etter bruddet, ellers hadde det blitt besøksforbud. Er i dag gift med en på sin måte fantastisk mann, som fungerer som far for våre felles barn og mine fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå