Gå til innhold

Hvorfor gikk du fra din mann/ samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var barnet/ barna? Er du lykkeligere i dag?

Anonymous poster hash: 4d4d2...fca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Økonomisk utroskap. 2 og 4 år. Er mye lykkeligere når jeg slipper å lure på hvor mye gjeld jeg har uten å vite det og hvor mye pant det står på huset

Anonymous poster hash: 016df...b34

Skrevet

Pakket alle tingene hans i en bag og satte de utenfor. 
Langt ifra lykkelig, men bedre enn med han!

Anonymous poster hash: be813...8b2
Skrevet

Spilleavhengig, uattraktiv, kontrollerende og manipulativ. 2 år var barnet. Ja, jeg har et barn til og er lykkelig idag :-)

Anonymous poster hash: 35203...22e

Skrevet

Kontrollerende, manipulererende,mishandlet meg psykisk og fysisk. Forsto ikke hvor godt jeg kunne ha det før jeg møtte en annen.

Møtte den andre i april og flyttet ut i juni. Beste jeg noensinne har gjort. Barnet var halvannent

Anonymous poster hash: 9e3c2...a14

Skrevet

Pakket alle tingene hans i en bag og satte de utenfor. 

Langt ifra lykkelig, men bedre enn med han!

Jeg trodde det stod "hvordan". Grunnen var at han var psykopat som var både psykisk og fysisk voldelig. I tillegg til rusproblemer 

Skrevet

Lat, egoistisk og brukte penger over evne. Barnet var 11. Ja, i dag er jeg lykkelig.

Anonymous poster hash: 3e368...a6c

Skrevet

Manipulerende, hadde et forvrengt syn på fordeling i hjem, en skadet familie, gjorde så jeg fikk angst, fikk meg til å kutte kontakt med min familie, spilleavhengighet (dataspill og gambling)..

Barna var 2 år og 7 mnd

Anonymous poster hash: 42286...012

Skrevet

Han var utro. Barnet var tre år. I dag er jeg lykkelig uten han. Ville aldri gått tilbake.

Anonymous poster hash: 11cf1...390

Skrevet (endret)

Utroskap og mens vi gikk i terapi for å komme oss igjennom det så satt han på kveldene hos sine foreldre (vi flyttet midlertidig fra hverandre) og flørtet med en av sine ansatte via sms og sexchatted med en venninne av meg. Han er nå sammen med denne ansatte.

Jeg er lykkelig i dag men det vil alltid være en stor sorg i meg pga barna som må vokse opp i 2 hjem. Jeg og barnefaren er gode venner og har 50-50 og bor nær hverandre. Syns fortsatt det er vondt å se han med henne og vite at vi aldri vil være familie med barna selv om jeg er gift med en fantastisk mann og stepappa ❤️

Endret av Gemini77
Skrevet

Utroskap og mens vi gikk i terapi for å komme oss igjennom det så satt han på kveldene hos sine foreldre (vi flyttet midlertidig fra hverandre) og flørtet med en av sine ansatte via sms og sexchatted med en venninne av meg. Han er nå sammen med denne ansatte.

Jeg er lykkelig i dag men det vil alltid være en stor sorg i meg pga barna som må vokse opp i 2 hjem. Jeg og barnefaren er gode venner og har 50-50 og bor nær hverandre. Syns fortsatt det er vondt å se han med henne og vite at vi aldri vil være familie med barna selv om jeg er gift med en fantastisk mann og stepappa ❤️

💕

Anonymous poster hash: 4d4d2...fca

Skrevet

Jeg gikk fra eksen fordi han manipulerte meg psykisk, kjørte meg ned, ødela selvfølelsen min, pulte rundt i utlandet, blant annet på prostituerte uten kondom, ødela min autoritet hos barna og til slutt begynte å slå fysisk. Heldigvis var han klok nok til å kutte kontakt med meg og ungene etter bruddet, ellers hadde det blitt besøksforbud. Er i dag gift med en på sin  måte fantastisk mann, som fungerer som far for våre felles barn og mine fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...