3døtre1sønn Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Heisann! Vi bruker alltid Mastercard i utlandet og når vi booker reiser. Enkelt og trygt i tilfelle noe skjer. Nå skal jeg bestille en litt dyr tur, problemet er at det skal være en overraskelse til mannen... Mastercardet er i hans navn, så da kan jeg ikke bruke det (da kjøpet kommer på saldoen)! Kan (må) bestille med mitt eget Visa, men hvordan blir det da om noe skjer? Anyone?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Hva mener du? Det blir jo akkurat det samme. Anonymous poster hash: 28031...4ee
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Bestill deg et MasterCard eller lignende. Bank Norwegian, Diners eller et av de andre. Ikke bruk visa-kortet. Anonymous poster hash: f09bd...70d
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Hva mener du? Det blir jo akkurat det samme.Anonymous poster hash: 28031...4ee Langtifra det samme! Anonymous poster hash: 3d2c7...609
3døtre1sønn Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2015 Bestill deg et MasterCard eller lignende. Bank Norwegian, Diners eller et av de andre. Ikke bruk visa-kortet. Anonymous poster hash: f09bd...70d Har ikke fast jobb, så tror ikke jeg blir godkjent....
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Hva skulle skje? Har alltid brukt vanlig debet kort til å betale reiser med Anonymous poster hash: 1947d...dc4
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Overraskelse på mannens MasterCard ?!? Altså hadde blitt veldig irritert om mannen min tok opp mer gjeld for å overraske meg . Ennå godt du ikke bruker det . Ikke det samme med visa nei . Mye mer fordeler med master Anonymous poster hash: 17884...381
3døtre1sønn Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2015 Overraskelse på mannens MasterCard ?!? Altså hadde blitt veldig irritert om mannen min tok opp mer gjeld for å overraske meg . Ennå godt du ikke bruker det . Ikke det samme med visa nei . Mye mer fordeler med master Anonymous poster hash: 17884...381 Du vet at enkelte KAN å bruke kredittkort?! Ikke at det er din sak, men vi har ALDRI kredittgjeld!! Vi betaler med Master, og tilbakebetaler med en gang! Ukjent for deg det eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå