Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Måtte bare gå på vekta idag. Før vi reiste var jeg 73,3 kilo. Fryktet jeg var opp mot eller over 80 idag. Magen ser ut som en badeball og jeg har spist såå masse god mat. Lavkarbo, men dog..

Har i alle fall lagt på meg svimlende 2,2!! kilo 😂

 

Blir veiing i helga igjen som normalt.

 

 

Nå er barna på skolen. Mannen sover. Jeg har handlet melk, brød og salat 😁

Nå må jeg rydde og vaske 😣

Vaske ut campingvogna, rydde i alle klærne. Ikke bare alle de nye, men alt som blir vasket også.. 😮

Og så på toppen av det, må jeg rydde og vaske litt hjemme. Rart hva som blir skittent av å stå i 1 måned. Robotstøvsugeren har gått 1 gang i uka, så den har tatt litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en stor collegejoggebukse som kun har snøring i livet. I det siste så har jeg brukt den uten å knytte den, den har hengt der av seg selv :(  Men i dag måtte jeg knytte den, jippi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat super resultat idag. 75 kilo. Ned 500g siden onsdag.

Jaja ned er ned 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500 g på 4 dager er jo bra :)

Mannen har gått ned over 1 kilo.. 😕😣

 

Joda det er jo bra det 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ikke like mye denne gangen. Men jeg har gått ned nye 1,4  kilo til 102,1, må vel være fornøyd med det kanskje:) :) Har gått ned 7 cm i livet :) veldig fornøyd med det.

 

07.08 - 16 : 106,1

14.08 - 16 : 103,5

21.08 - 16 : 102,1



Anonymous poster hash: 0d9fe...22c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det ble ikke like mye denne gangen. Men jeg har gått ned nye 1,4  kilo til 102,1, må vel være fornøyd med det kanskje:) :) Har gått ned 7 cm i livet :) veldig fornøyd med det.

 

07.08 - 16 : 106,1

14.08 - 16 : 103,5

21.08 - 16 : 102,1

 

Anonymous poster hash: 0d9fe...22c

 

Den der anonymknappen altså. Det er meg over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hadde plutselig barnefri igår til idag og gadd ikke å stå opp før 14.45. Dermed var vekta 74,5 idag 😂😂

Tror jeg skal ha mensen neste helg så da går jeg opp uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå... Totalt fraværende her, beklager den, men ble litt mye rundt meg.. Først ferie hvor vi stort sett var borte i en mnd, så startet ungene i bhg igjen, jeg fikk meg jobb, jobber nå 3 timer, fordelt på 3 dager i uka, og blir utslitt av det :/
Legen har startet å prøve medisiner på meg, og henvist meg til utredning for Fibromyalgi, noe som slo meg hardere ned enn jeg hadde ventet meg..

 

Vekta.. Den er håpløs, står nå på 96 kg, ja, så klart bra, har ikke gått opp igjen, men stått stille siste 3 ukene, tross lite matlyst og det at jeg MÅ gå minst 12 km pr dag 5 dager i uka.. Er nok matlysten det går på, spiser jo ikke stort, og spiser jeg, så er det helt klart feil matvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt. Jeg synes ikke det var noe særlig å få diagnosen fibromyalgi. Det er en sekkediagnose som blir dømt ned og hjem 😕

 

Jeg har ikke vært flink. Vi hadde selskap igår. Det har jeg visst siden helga og har hatt et slapt forhold til alle dagene før fordi jeg vet jo at jeg skal spise lavkarbo kake og lavkarbo vafler.. Herregud at det går an 😣

Spiste 3! måltider igår i tillegg til mellommåltid. Var egentlig ikke så ille mat. En stor porsjon med yoghurt og nøtter til frokost, mellommåltid med peanøttsmør, sikkert 4-5 vafler til 'middag' i selskapet og 2 små kakestykker. Så la jeg i meg 4 vafler til kl.20.50 😮

 

Er jo mett enda 😅

NÅ må det strammes inn! Er jo sur fordi magen ikke har blitt så 'liten' som den var før ferien. Det nytter ikke noe å putte noe sånn inn hele tiden da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer 😁😁 Fortsett slik 😊

 

Huff når jeg går på vekta er det vel bare hvor masse jeg har gått opp 😣😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Fortsett slik

 

Huff når jeg går på vekta er det vel bare hvor masse jeg har gått opp

Tusen takk :)

 

Det er jo ikke sikkert, du har jo gått ned 1/2 kilo siden ferie. satser på at det fortsetter den veien :)

Kan jeg spørre hvor mye du veide på det tyngste, hvor mye du har gått ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, i dag tippet jeg ned på 100,8 kilo. Å nå 100 kilo var første milepæl, og nå er jeg nesten der :)

Gratulerer så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

 

Det er jo ikke sikkert, du har jo gått ned 1/2 kilo siden ferie. satser på at det fortsetter den veien :)

Kan jeg spørre hvor mye du veide på det tyngste, hvor mye du har gått ned?

 

På det tyngste uten å være gravid veide jeg 100,2 kilo! På det minste var før ferien nå i år, 73,3.

Så da hadde jeg gått ned 26,9.

Håper jeg klarer å komme ned til 70 i år 😊

Målet er 65, men usikker på om det går 😕

Kjemper i alle fall enda. Kommer aldri til å gi meg før jeg er under 70! 😤😉 🐘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal uansett ha mensen denne helga så da går jeg alltid opp 😧 Mer spent neste helg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det tyngste uten å være gravid veide jeg 100,2 kilo! På det minste var før ferien nå i år, 73,3.

Så da hadde jeg gått ned 26,9.

Håper jeg klarer å komme ned til 70 i år

Målet er 65, men usikker på om det går

Kjemper i alle fall enda. Kommer aldri til å gi meg før jeg er under 70!

Du har vært kjempeflink :) 26,9 kg er veldig mye, du er god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært kjempeflink :) 26,9 kg er veldig mye, du er god :)

 

Takk! 😊

Har bare brukt siden 2010 på det 😅

Har jo gått opp og ned, byttet på kurer og kavt.

Håper jeg ikke går opp igjen noe vekt av betydning nå 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Har bare brukt siden 2010 på det

Har jo gått opp og ned, byttet på kurer og kavt.

Håper jeg ikke går opp igjen noe vekt av betydning nå

Kjenner meg igjen med å gå opp og ned å kave. I fjor på denne tiden så veide jeg 96 kilo, så går jeg opp igjen, litt ned igjen, så opp igjen og sånn går no dagan...... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen med å gå opp og ned å kave. I fjor på denne tiden så veide jeg 96 kilo, så går jeg opp igjen, litt ned igjen, så opp igjen og sånn går no dagan...... :eeeh:

Jepp 😊 Jeg var nede i 73,7 vinteren 2012. Oppe i 95-96 både høsten 2013 og igjen våren 2014.

Håper jeg slipper de tallene igjen 😮

 

Tenk hvor mange kilo vi egentlig har gått ned, ved å gå ned og opp og ned 😅

Endret av moota m storebror&lillebror
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke lyst å stå opp idag! Hadde ikke lyst å gå på vekta 😮 Skal ha mensen, og etter denne uka.. Kake både tirsdag, onsdag og torsdag 😣

Sist lørdag var jeg 74,5. Idag var jeg 73,6 😅

 

300g til der jeg var før vi reiste på ferie 😁

Kan ikke klage da! Håper på god motivasjon og styrke slik at jeg kan gå mot neste delmål som er under 70 kilo! Jeg er nå tilbake under det jeg var i 2012, 73,7 så kampen er i gang 😉

Målet er under 70 kilo til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer du Moota:-) artig å lese om nedgangene deres:-)

Her er det 12 dager til fødsel og satser på at det forsvinner 10 etter fødsel uten å måtte gjøre noe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer du Moota:-) artig å lese om nedgangene deres:-)

Her er det 12 dager til fødsel og satser på at det forsvinner 10 etter fødsel uten å måtte gjøre noe:p

 

Så spennende junimamma81 😁😁

 

Krysser fingrene for at du mister mange mange kilo på sykehuset 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...