Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

01.02 - 119.8 😊 første delmål klart - under 120 kg 😊

 

Ikke gi opp jenter!

 

Anonymous poster hash: 50bbb...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha shoppestop hele februar! Har handlet for nesten 1000kr sist uke og over 1100kr denne uka på h&m nettbutikk. Det er i tillegg til 2 devold ullgensre til 550kr pr.stk for 2 uker siden.

 

Sånn da har jeg sagt det! Men klær trenger jeg, jeg skal tydeligvis være i denne flodheststørrelsen resten av livet! Om ikke større 😮😮😣😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad for å ha gått ned 300g. For det hadde jeg idag, siden fredag. Håper det betyr at trenden har snudd. Så får det heller bare gå sent. Heller det enn feil vei om ikke annet 😮

Så da har jeg kommet ned til 78,8. Så får jeg prøve å kave meg ned igjen til 75,4 som jeg var før jul og håpe jeg kommer videre ned derfra før sommerferien 😦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 3 av 27💪🏻

Hvordan går det valnøtta ? Jeg begynner å kjenne det i knærne😩

Av 27? Ehh skal vel være 30😂😂 men ok 27 igjen😂

 

I vertfall økt 4 av 30 gjennomført i dag💪🏻💪🏻 26 igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nesten si det er litt godt å se at det ikke er bare jeg som har slitt meg igjennom januar.. selv var jeg 74.3 før jul om jeg ikke husker feil, i dag var vekta på 77😣 jeg vet jeg kan for det selv, men det er uansett utrolig kjipt.. jeg og har kastet bort en hel mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt syk og er oppblåst og dårlig. Det ser ut som om jeg er gravid og langt på vei, og vekta viser plutselig over 77 kg (+2 kg på ei helg). Regner med det er fordi jeg er så dårlig, og krysser fingrene for at de forsvinner når jeg blir frisk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter virkelig med å slanke meg mer enn en uke asså 😩 Klare ikke kutte små spising! Skal skal ikke veie meg i mårgen?? Siste dag på week 1 i dag, pause i mårgen å week 2 på lørdag! 💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å klare å gjennomføre shoppestoppen. Har over 20 varer i handlekurven på h&m for nesten 3000kr. Det har jo kommet såå mange fine klær der 😣😮

 

Trodde det skulle gå siden februar er den korteste måneden, men det ser dårlig ut 😕

 

Prøver og prøver 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay!!! Jeg tilstår!!!! Måtte snike meg på vekta i dag! Ned 0,9😁😁 70,5!

Bare 600 g unna første del mål!!! Gud jeg må klare meg i helgen. Har gjennomført 6 økter med ripped. Pause i dag, å ny runde fra lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med veiinga har blitt helt forferdelig for meg de siste ukene.

Jeg har på den ene siden ikke lyst å veie meg i det hele tatt. Oppgang og stillstand ødelegger motivasjonen og jeg føler meg smellfeit av noen få kilo opp. Og som jeg har påpekt så forstår jeg ikke hva som gir en oppgang på 3 kilo på noen få dager, og som absolutt ikke vil av igjen!

På den andre siden er jeg livredd for å gå mer opp og vil veie meg nesten hver dag for å ha kontroll på at jeg ikke går mer opp. Og om jeg gjør det, hva pokker skal jeg gjøre med det 😧😦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Økt 3 av 27

Hvordan går det valnøtta ? Jeg begynner å kjenne det i knærne

Her stoppet det helt opp. Har ligget med migrene siden mandag, så jeg rakk en økt med 30 days før jeg hoppet over til Ripped og rakk en økt av den og før jeg ble liggende :( Jeg tenker at jeg vil fortsette med Ripped i stedet for 30 days, satser en ny økt på søndag, kanskje i morra hvis migrenen er borte.

Så jeg er havnet en uke bak deg nå Skyfrihimmel, det blir spennende å følge med resultatene dine. Ser du har vært kjempeflink å tatt mange økter :) Hvordan går det med knærne, er de vonde? Har du målt deg så du kan se hva resultatet blir etter endt Ripped måned :)

 

Noe positivt er det, vekta har gått bittelitt ned :) Fra 100,7 til 99, 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ripped ligger på Rutube og 30 Days shred ligger på youtube. Anbefaler 6 weeks six pack abs etter 30 days shred/ripped in 30. Lykke til! Jeg fikk gode resultater fra både 30DS og 6 weeks. Likte ikke ripped så godt.

Så du har gjennomført alle, imponerende :) Hvor gode resultater fikk du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å klare å gjennomføre shoppestoppen. Har over 20 varer i handlekurven på h&m for nesten 3000kr. Det har jo kommet såå mange fine klær der

 

Trodde det skulle gå siden februar er den korteste måneden, men det ser dårlig ut

 

Prøver og prøver

Ble det shopping på deg :) eller klarte du å holde shoppestoppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kommer aldri til å klare å gjennomføre shoppestoppen. Har over 20 varer i handlekurven på h&m for nesten 3000kr. Det har jo kommet såå mange fine klær der

 

Trodde det skulle gå siden februar er den korteste måneden, men det ser dårlig ut

 

Prøver og prøver

Ble det shopping på deg :) eller klarte du å holde shoppestoppen :)

 

Jeg handlet jo sist helg, og ville bytte en bukse som var for kort. Byttet den i en selebukse! 😉 og en skjorte. Er det innenfor?? 😛

Har ikke lagt inn bestillingen på h&m, men har sååå lyst hehe 😄😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG week 2😵 Den var hard!

Men økt to gjennomført 💪🏻💪🏻 ikke flink med kosten da... Uff er vel der utfordringen min ligger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke veid meg. Føler det er superlenge siden jeg veide meg, men det var på tirsdag, en uke siden imorgen 😉

Skal snart ha mensen så gidder ikke. Har vel ikke gått ned noe uansett.. 😕

 

Håper jeg passer den der selebuksa snart 😃 Den passer jo, men blir enda finere på når jeg blir et par cm mindre i omkrets her og der 😊😊

 

Skeiet litt ut igår, hadde lavkarbo fastelavensboller med krem (søtet med tagatesse), og syltetøy uten sukker, også sukkeralkokoler.

Men jeg spiste over 1/2 plate med sukkerfri sjokolade. Det er en del karbohydrater i den da. Var likevel i ketose igår 😄😄 Håper jeg husker å måle igjen idag.

 

Tilbake på strengt idag, men er 2 boller igjen. Dersom de er gode idag og spiser jeg de til frokost ☺

 

Tenker jeg veier meg om 1 uke ++ når mensen er ferdig. Gruer meg allerede 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

119 blank i dag. - 10 kg siden rett før jul 😊

Går overraskende greit. Har drukket 1 0,7 L cola, 1 dl glass annen brus og et stykke kake på 45 dager. Dvs holdt meg unna alt annet av godt og potetgull 😊 føler meg friskere og mindre grinete, langt mer gjennomgående godt humør ++ så dette går jo greit. Eneste er at det er bursdagsfeiring til helga. Får se hvordan det går.

Neste steg blir å enten finne tid til trening eller slutte å røyke. Bah.. Huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke økt 3 i går, jeg rakk det rett og slett ikke! Nesten like greit så stiv å støl i muskelene at jeg følte meg feber sjuk😂Snakk om godt trent😂😂 satse på jeg får inn en økt i dag.

Jeg MÅ skjerpe meg med kosten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det min tur til å ligge rett ut med feber og vond rygg. Drømmer om kyllingsuppe men måtte  nøye meg med gårdsdagens kyllingsalat. I morgen blir det sofa og sløving. Håper jeg blir fort frisk og rask igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Løvemamma!! :)  :)   Håper du kommer deg fort igjen!

 

Jeg spiser rett, går på do, sover greit. Vasket bilen igår, sånn før frosten skulle komme. Har gjort husarbeid idag. Men vil fremdeles ikke veie meg før neste uke etter mensen. Ser ikke for meg at jeg har gått ned. Har vært ganske mett noen ganger. Vi får bare se :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke trenings økt i går, jeg rakk det rett og slett ikke 😩Vurdere og ta week 2 litt lenger siden jeg har misset 2 økter. Sliter med kosten ... Begrense seg er ikke helt min greie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. 

 

Formen er bedre i dag heldigvis, men blir fort sliten når jeg gjør noe da. Men å så rastløs jeg blir av å ligge på sofaen. Så nå er snart all klesvask ferdig og så har jeg småryddet litt. Må holde meg hjemme i morgen også så da satser jeg på å få ryddet litt mer og kanskje vasket litt i samme slengen. Men det kommer veldig an på hva jeg orker mellom sofaøktene. 

 

Skyfrihimmel jeg sliter også veldig med kosten, vurderer nå å ta 2 week LCHF challenge hos kostdoktorn.se 

2 uker ingen spesialmat og oppskrifter for 2 uker gratis på nett. Jeg har jo spist lavkarbo før og sukkersuget blir borte. Og det er på grunn av sukkersuget jeg vurderer dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...