Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Jeg er så sur at jeg burde bli innesperret i et par måneder 😠

Var på vekta på søndag og mandag. Har gått opp 3 kilo på 5 dager og veier 4 kilo mer enn før jul.

Jeg har spist minimalt, ikke noe fyfy, bare drukket kaffe med fløte og sukrin +. Så det har jeg slutta med. Mannen påstår at jeg ikke har lagt på meg. Det var også grunnen til at jeg var idiotisk og gikk på vekta på mandag også. Han mente det måtte være den. Var hos min far idag og han sa at han kunne se at jeg hadde lagt på meg.

 

Jeg er sur og sint, og i tillegg nå feitere 😢

Hater så jævl.. å være feit og alltid måtte jobbe for 5gram ned!!

 

Jeg har selvfølgelig ikke lagt på meg 3 kilo fett på 5 dager, men hvem bryr seg om det. Jeg er snart over 80 kilo igjen. Hater hater hater denne dritten!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du samme vekt som meg moota? Vekta her har lagt på meg 1,5 kg på 4 dager (jeg skylder på vekta, ikke f**n om jeg har lagt på meg så mye når jeg ikke har spist maks 2000 kalorier per dag i tillegg til å trene)! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du samme vekt som meg moota? Vekta her har lagt på meg 1,5 kg på 4 dager (jeg skylder på vekta, ikke f**n om jeg har lagt på meg så mye når jeg ikke har spist maks 2000 kalorier per dag i tillegg til å trene)! :sur:

 

Kanskje 😕 Har hatt så med drittvekter at jeg har tatt vare på kvitteringen på denne i tilfelle. Jeg har nok lagt på meg 1 kilo ja kanskje. Men 4? Hva faen? Og hvorfor og av hva?

Gikk i kjelleren igår og endte opp med hodet i godteriskåla. Har holdt meg for god til det idag da.

Skal prøve å spise strikt en stund og se om det hjelper.

Har vært sur og lei og grinete idag. Dagen ble brått bedre kl.17.30 når jeg fikk sms fra posten om pakke fra h&m 😄 Spesielt siden jeg har vært gretten for det også hele dagen. At pakken ikke er sendt fra h&m en gang og bestillingen ble gjort på lørdag kveld.

 

Så får jeg prøve klærne før jeg legger meg og bli gretten for at de ikke passer hehe 😧😦😣

 

Når det kommer til vekta mi så tenker jeg. Javel, er det noe i det med stress, lite søvn og slikt og? Kan man være tyngre de dagene? Og at det ikke er forenelig med vektnedgang som de sier? Jeg skal nå slappe av, nyte tiden, ta meg tid til å gå på do og hente meg inn igjen. Jeg ser på klærne om det går rett vei igjen. Og om det går rett vest.. 😕

 

Ønsker oss lykke til!! 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da har jeg henta meg inn igjen, her skal det kjempes videre.

 

Lykke til allesammen, det er visst i motgang det går fremover eller var det oppover. No skal jeg finne senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva f... Skjer??!??? Går på en seriøs smell hver j... Dag!!! Har ikke tørt å nærme meg vekta en gang 😩😩😩 prøver ny taktikk skal ikke veie meg på en måned ! Var tøff i natt når jeg ikke fikk sovet å heiv meg på en tråd på anonymforumet med shred in 30 days😱. Men må begynne i mårgen 😂

Sliter med søvn , tror det er litt av grunnen til smellene hver dag.. Har kjøpt inn div sove teer , skal legge meg tidlig ( ender opp med og legge meg så sent å stresser med å få sovnet )

Skal logge all mat, skal tillate meg potegull ol i helgene , MEN skal være målt å veid ja!

Å skal som sagt ikke på vekta før etter 30 dager, guuuud gi meg styrke💪🏻💪🏻 skal slutte med Pepsi Max også...👎🏻👍🏻 bhuu , ja noe mer da? Ja! Livet skal bli bra! Sommerkroppen også👙👙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja å cm skal måles i morgen , tall skal legges inn her å neste rapport er om 30 dager! Wow må ikke sette press på meg selv asså😂 Men nå er det faktisk nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva f... Skjer??!??? Går på en seriøs smell hver j... Dag!!! Har ikke tørt å nærme meg vekta en gang prøver ny taktikk skal ikke veie meg på en måned ! Var tøff i natt når jeg ikke fikk sovet å heiv meg på en tråd på anonymforumet med shred in 30 days. Men må begynne i mårgen

Sliter med søvn , tror det er litt av grunnen til smellene hver dag.. Har kjøpt inn div sove teer , skal legge meg tidlig ( ender opp med og legge meg så sent å stresser med å få sovnet )

Skal logge all mat, skal tillate meg potegull ol i helgene , MEN skal være målt å veid ja!

Å skal som sagt ikke på vekta før etter 30 dager, guuuud gi meg styrke skal slutte med Pepsi Max også... bhuu , ja noe mer da? Ja! Livet skal bli bra! Sommerkroppen også

30 days shred ja..........det meldte jeg og meg faktisk på i nattens hete. Det hadde jeg allerede "glemt" :sjokkert::eeeh: Har ikke sett noe mer til tråden da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde kanskje også la være å veie meg på 1 måned, men jeg går nok ikke raskere ned i vekt av den grunn 😕

 

Jeg har bare gått ned 100g siden mandag, men jeg har vel også gått ned det jeg la på meg på mandag når jeg formelig dyppet hodet i lavkarbo - godis - lageret mitt..

Jeg vet også at det er å gå ned fra 80 kilo er den verste etappen. Så jeg burde jo bare gjort som ingenting i jula istedenfor å legge på meg 2,9 kilo. I tilleg har jeg lagt på meg enda mer etter jul 😕😣

 

Jeg prøver å jobbe så godt jeg kan nok en gang for å komme til og under 75 kilo. Liker ikke 79 tallet. Blir i alle fall litt bedre bare jeg kommer meg ned derfra. Det er så lite motiverende når det går feil vei 😕😠😣😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert jeg går ned så mye mer jeg heller, men merker det trigger litt mer vinner instinktet mitt når jeg ikke veier meg jamt( på en el annen merkelig måte😂) Så jeg prøver 😄

Ja valnøtta, 30 days på oss? Må bli ripped in 30 på meg( er dn DVD jeg har)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert jeg går ned så mye mer jeg heller, men merker det trigger litt mer vinner instinktet mitt når jeg ikke veier meg jamt( på en el annen merkelig måte) Så jeg prøver

Ja valnøtta, 30 days på oss? Må bli ripped in 30 på meg( er dn DVD jeg har)

Tør vi det hehe, det må bli fra i morra på meg da :) Så at tråden fra i natt var dyttet opp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ripped ligger på Rutube og 30 Days shred ligger på youtube. Anbefaler 6 weeks six pack abs etter 30 days shred/ripped in 30. Lykke til! Jeg fikk gode resultater fra både 30DS og 6 weeks. Likte ikke ripped så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ripped ligger på Rutube og 30 Days shred ligger på youtube. Anbefaler 6 weeks six pack abs etter 30 days shred/ripped in 30. Lykke til! Jeg fikk gode resultater fra både 30DS og 6 weeks. Likte ikke ripped så godt.

Tror 30 days shred ble veldig hard for knærne mine, troooor ripped er litt mildere mot dem😁Håper😄

Motiverende og høre du fikk gode resultater👍🏻 gjord du noe med kostholdet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke sikkert jeg går ned så mye mer jeg heller, men merker det trigger litt mer vinner instinktet mitt når jeg ikke veier meg jamt( på en el annen merkelig måte) Så jeg prøver

Ja valnøtta, 30 days på oss? Må bli ripped in 30 på meg( er dn DVD jeg har)

Tør vi det hehe, det må bli fra i morra på meg da :) Så at tråden fra i natt var dyttet opp igjen

Ja Gud i mårra, alltid i mårra😂😂neida begynner i mårra😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Ikke sikkert jeg går ned så mye mer jeg heller, men merker det trigger litt mer vinner instinktet mitt når jeg ikke veier meg jamt( på en el annen merkelig måte) Så jeg prøver

Ja valnøtta, 30 days på oss? Må bli ripped in 30 på meg( er dn DVD jeg har)

Tør vi det hehe, det må bli fra i morra på meg da :) Så at tråden fra i natt var dyttet opp igjen

Ja Gud i mårra, alltid i mårraneida begynner i mårra

 

:legrine: :legrine: :legrine: :legrine: Høres kjent ut :legrine: :legrine: :legrine: :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ripped økt 1 gjennomført bare 29 igjen ....

Vekt i dag 71,4

Cm mål kommer senere

Er det denne du bruker?

 

http://rutube.ru/video/f7de24ef64139ede04bec2b9484c31fe/

 

Vet du hva som er forskjell på ripped og 30 days?

 

Jeg har gjennomført min første økt av 30 days. Ikke kjempeeffektivt den første gangen, men blir bedre når jeg får mer dreisen på øvelsene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er den jeg har brukt . Har vel gjort 30 days før , el nesten, jeg får så vondt i knærne av den. Usikker på om ripped egentlig er mildere mot knærn...men men prøver😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er den jeg har brukt . Har vel gjort 30 days før , el nesten, jeg får så vondt i knærne av den. Usikker på om ripped egentlig er mildere mot knærn...men men prøver

Jeg og fikk vondt i beina sist jeg prøvde meg på 30 days. Kanskje jeg heller skulle prøvd meg på ripped :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt mål? Så du kan se om du har gått inn i cm om 30 dager??

Jeg skal gjøre det, men vet ikke om jeg tør å dele det her, for det er skrekkelig høyt :( Jeg har ikke "meldt" inn vekten min de siste ukene heller, for den har gått feil vei. Men var på vekta i sta, og den viste gremmelige 100,7, jeg tror nesten jeg dør. Kan ikke skjønne at jeg har latt det gå så langt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro å se at det er treningsmål på gang. Nå fikk jeg lyst til å sparke igang mer styrketrening også. Får se når ula starter igjen, i morra skal vi bruke dagen på reise så da rekker jeg ikke.

 

I dag fikk jeg meg en positiv opplevelse. Jeg gikk meg på ett supersalg på Kappahl. Fant en supersøt kjole i min størrelse og en fin topp. På stativet hang det mange topper og jeg tenkte at XL må jeg ha. Jeg blar og blar til jeg finner XL og tar den med meg. Kjolen er litt stor men alikevel fin og når den kosta 150kr fikk den bli med hjem (og den fant jeg ikke i mindre) så skal jeg prøve toppen og oppdager at jeg har klart å ta med meg størrelse L ikke XL som planlagt. Jaja jeg får prøve den da når jeg først står her halvveis avkledd. Og jaggu satt den ikke som ett skudd!! HURRA. Ikke var det noe strech i den heller. Snakk om lykkefølelse. Lenge siden jeg har kjøpt noe uten en til flere xer på altså. HURRA!

 

Buksene mine begynner dessuten å henge på meg og beltet trenger flere hakk, og en kollega spurte her om dagen om hvor mye har du egentlig gått ned, det må være mye? Helt ut av det blå. Skulle bare ønske det viste mer ned på den vekta altså, for jeg har jo kun gått ned 6kg. Og det er jo ikke så mye. Uansett så har jeg fått en del positiv input når jeg virkelig trengte det mest (les lengst ned i sukkerfella tidlig i uka). Og kroppen føles virkelig strammere. Nei nå vil jeg fortsette å fokusere på det positive å kjempe videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med slik motivasjon 😄😄 Det er kjempekjekt med sånne tilbakemeldinger fra andre og en herlig følelse når klærne sitter! Det viser at du er flink. Selv om du har noen sprikker i sukkerfella. Det er det store og hele som teller, ikke noen få små feiltrinn. Vi er tross alt bare mennesker 😊

Lykke til videre 😄😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Ser det er noe frustrasjon tråden, jeg deler også den. Men jeg lovet meg selv å veie meg hver uke og det har jeg gjort. Resultatet for januar ble at jeg veier akkurat det samme som jeg gjorde 1. Januar. Jeg har også målt meg og målene var også like. Jeg har liksom "kastet bort" en mnd, men ikke rart når jeg som andre skriver, jeg går i fella hver dag..

 

Du kan jo ikke ha gått opp 4 kg Moota? Merkelig...

 

Tøffe jenter som hiver seg på treningsopplegg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Ser det er noe frustrasjon tråden, jeg deler også den. Men jeg lovet meg selv å veie meg hver uke og det har jeg gjort. Resultatet for januar ble at jeg veier akkurat det samme som jeg gjorde 1. Januar. Jeg har også målt meg og målene var også like. Jeg har liksom "kastet bort" en mnd, men ikke rart når jeg som andre skriver, jeg går i fella hver dag..

 

Du kan jo ikke ha gått opp 4 kg Moota? Merkelig...

 

Tøffe jenter som hiver seg på treningsopplegg da!

Joda 😢

De sitter som støpt også. Skal, vil ikke av igjen..

Planen er en rolig uke hvor jeg får nok søvn og gå på do, kanskje det hjelper noen gram 😕

Merker jeg har vann i kroppen da, men ja, 4 kilo??

Noe er det. Prøver å tviholde på motivasjonen da slik at de tilslutt må slippe. Har ikke lyst å være rett under 80kilo resten av livet 😨😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...