Gå til innhold

Hva tenker du om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes ikke vanskelige barn. Bare barn som har det vanskelig.

 

 

 

Anonymous poster hash: 53895...361

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil

 

Anonymous poster hash: 506d2...123

Skrevet

Jeg er enig. 



Anonymous poster hash: 931a1...e45
Skrevet

Det finnes vanskelige barn.

 

Anonymous poster hash: f2513...b7b

Skrevet

Det finnes definitivt vanskelig barn

 

Anonymous poster hash: 53895...361

Skrevet

Det finnes vanskelige barn jo.

 

Anonymous poster hash: 1a62c...927

Skrevet

Det finnes definitivt vanskelige barn.

Skrevet

Det fins vanskelige barn, akkurat som det fins enkle barn. 



Anonymous poster hash: 746a1...28d
Skrevet

Det finnes vanskelige foreldre.

 

Anonymous poster hash: f8749...f94

Skrevet

Det finnes vanskelige barn.



Anonymous poster hash: d54da...f54
Skrevet

Det er ingen tvil om at oppdragelsen har mye å si i forhold til hvordan barn oppfører seg, men det finnes også helt klart vanskelige barn. Det er bare å se seg rundt så ser man mange søskenflokker som har fått helt lik oppdragelse, men som har totalt forskjellig oppførsel. De enkle barna er enkle å forme og få en "god" oppførsel hos (hva enn en god oppførsel er), mens de barna som naturlig er vrange i viljen er det vanskelig å oppnå en "god" oppførsel hos.



Anonymous poster hash: 1a628...56a
Skrevet

vi har to enkle barn og ett vanskelig. sånn er det bare. 



Anonymous poster hash: 41f22...f2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...