Mars-mamma♡ Skrevet 2. august 2015 #101 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) God bedring Sjeva! Endret 2. august 2015 av Mars-mamma♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjeva Skrevet 2. august 2015 #102 Del Skrevet 2. august 2015 Går det bra med deg Mars mamma? Leste at du var innlagt på sykehus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mars-mamma♡ Skrevet 3. august 2015 #103 Del Skrevet 3. august 2015 Går det bra med deg Mars mamma? Leste at du var innlagt på sykehus! Det går greit. Men lei av kvalme. Hyperemesis. Det går greit. Men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eelis Skrevet 3. august 2015 #104 Del Skrevet 3. august 2015 Kastet opp idag for første gang. Usj! Legen min har sendt henvisning til tidlig ul idag, spent nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 3. august 2015 #105 Del Skrevet 3. august 2015 Ååh gud han der toåringen tester meg om dagen 😩 legging er blitt til et h..... Og mating -hva er det? Er jo mye mer morro å kaste maten utover hele kjøkkenet! *1,2,3,4,5,6,7,8,9......* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mars-mamma♡ Skrevet 4. august 2015 #106 Del Skrevet 4. august 2015 Ååh gud han der toåringen tester meg om dagen 😩 legging er blitt til et h..... Og mating -hva er det? Er jo mye mer morro å kaste maten utover hele kjøkkenet! *1,2,3,4,5,6,7,8,9......* Jeg har to jenter. Opplever at di tøyer grenser om dagen. Spesielt største. Eller er det bare hormonene/formen min som gjør at alt virker ekstra slitsomt? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eelis Skrevet 5. august 2015 #107 Del Skrevet 5. august 2015 Da har jeg vært på ultralyd i dag og sett et bitte lite hjerte slå <3 Jeg er 6+1, så har bomma ganske kraftig, jeg trodde jeg var et sted uti uke 7 eller 8. Men det var nå godt å se at alt er som det skal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå