Gå til innhold

Skravletråd 😉


Parasoll☀️

Anbefalte innlegg

Dere syns sikkert jeg er helt tullete nå, men jeg vurderer faktisk å kjøpe meg ei gravidbukse allerede nå. Klarer ikke ha på meg vanlige bukser lengre. Di er bare så sykt ubehagelige og jeg får nesten ikke igjen knappen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere syns sikkert jeg er helt tullete nå, men jeg vurderer faktisk å kjøpe meg ei gravidbukse allerede nå. Klarer ikke ha på meg vanlige bukser lengre. Di er bare så sykt ubehagelige og jeg får nesten ikke igjen knappen

Kjøp deg noen sånne løse "sommerbukser" med blomster eller annet mønster og stretchy liv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner faktisk å bli stramt rundt magen her også. Spiser for to jeg da 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også. Ser faktisk ut som jeg er halveis i svangerskapet. ...:-D ikke bare bare å ver oppblåst... å spise for to.... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 2 dager er jeg 7 uker på vei, synes faktisk det har gått ganske fort jeg...! Gleder meg enormt til magen vises, og jeg kjenner spark! Og denne gangen er jeg så rolig på at det kommer til å gå bra! Ahhh, finnes det noe bedre i verden enn å gå gravid..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om 2 dager er jeg 7 uker på vei, synes faktisk det har gått ganske fort jeg...! Gleder meg enormt til magen vises, og jeg kjenner spark! Og denne gangen er jeg så rolig på at det kommer til å gå bra! Ahhh, finnes det noe bedre i verden enn å gå gravid..?!

Sku ønske jeg var like rolig. Strax 6 uker jeg, såvidt jeg vet. 5+5 i dag, hvis menstermin stemmer!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 2 dager er jeg 7 uker på vei, synes faktisk det har gått ganske fort jeg...! Gleder meg enormt til magen vises, og jeg kjenner spark! Og denne gangen er jeg så rolig på at det kommer til å gå bra! Ahhh, finnes det noe bedre i verden enn å gå gravid..?!

Blir bare så glad over lese det du har skrevet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Om 2 dager er jeg 7 uker på vei, synes faktisk det har gått ganske fort jeg...! Gleder meg enormt til magen vises, og jeg kjenner spark! Og denne gangen er jeg så rolig på at det kommer til å gå bra! Ahhh, finnes det noe bedre i verden enn å gå gravid..?!

Blir bare så glad over lese det du har skrevet. :D

☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk kjøpt gravid bukser og går nesten bare i det. Og det hjelper minilitt på kvalmen. Hadde ikke holdt ut et en dag i en vanlig bukse. Ikke hadde det vært sjangs for å kunne knept den heller😩😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. så trøtt. Og, så mye som burde gjøres. Og jeg vil bare sove sove sove. 

Sette på oppvaskmaskin og en maskin klær og så skal jeg gi meg selv lov til å legge meg nedpå. 

Opp av sofaen om : een - too - tre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på akkurat samme måten... Er så trøtt og sliten.. Greier ikke å gjøre noe som helst...😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og.. Benytter meg av hver mulighet til å hvile og føler ikke jeg klarer å hente meg inn igjen ... Tar på å jobbe 100 % nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sniker meg inn her jeg! 

Jeg lurer på hvor tidlig dere fikk time til legen etter positiv test? 
Og hva gjør man på første legetime?  :) 

Jeg har fått positive tester helt siden forrige fredag, men IKM var egentlig først i går da.. 
Skal jeg kontakte lege på mandag å få bestilt time nå, eller? 

Er heeeelt grønn på dette altså  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg!

 

Jeg lurer på hvor tidlig dere fikk time til legen etter positiv test?

Og hva gjør man på første legetime? :)

 

Jeg har fått positive tester helt siden forrige fredag, men IKM var egentlig først i går da..

Skal jeg kontakte lege på mandag å få bestilt time nå, eller?

 

Er heeeelt grønn på dette altså :laugh:

 

Jeg fikk ikke time før uke 9. Og det eneste jeg fikk beskjed om var å ta med urinprøve da. Ellers er jeg nok like grønn som deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg!

 

Jeg lurer på hvor tidlig dere fikk time til legen etter positiv test?

Og hva gjør man på første legetime? :)

 

Jeg har fått positive tester helt siden forrige fredag, men IKM var egentlig først i går da..

Skal jeg kontakte lege på mandag å få bestilt time nå, eller?

 

Er heeeelt grønn på dette altså :laugh:

Jeg fikk en time en uke etter ikm. Jeg ville bare snakke litt fordi jeg rett og slett ikke visste noen ting og det var helt greit :) skal tilbake i uke 12 for full sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen i grunn veldig fin. Kjenner foreløbig ikke så mye til graviditeten, og sånn var det med sønnen også. Den største utfordringen sist var at jeg la så mye på meg, og nå har jeg allerede lagt på meg et par kg.. Frykter det går samme veien igjen. Jaja, får ta jobben neste år 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så syke humørsvingninger at jeg tror gubben er redd meg 😂

Det er vel ingen kjerringråd for sånt?!

 

Heldig dere som er uten så mye symptomer... Jeg føler meg ganske utsatt for å si det slik 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere kynnere kynnere! Får kynnere av bokstaveligtalt ingenting. Gikk tur i dag... Kynnere, laget middag.... Kynnere, løfter barna..... Kynnere.

Pooop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen i grunn veldig fin. Kjenner foreløbig ikke så mye til graviditeten, og sånn var det med sønnen også. Den største utfordringen sist var at jeg la så mye på meg, og nå har jeg allerede lagt på meg et par kg.. Frykter det går samme veien igjen. Jaja, får ta jobben neste år 😉

Har det likedan som deg, merker stort sett ingen ting bortsett fra kvalmen, men jeg har 3 gutter på 8, 3 å 6 mnd som krever sitt... så her er det bare å henge i ! 😛

Har også allerede lagt på meg litt, kommer vell av at jeg spiser det jeg kommer over for å holde kvalmen I sjakk....😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er formen i grunn veldig fin. Kjenner foreløbig ikke så mye til graviditeten, og sånn var det med sønnen også. Den største utfordringen sist var at jeg la så mye på meg, og nå har jeg allerede lagt på meg et par kg.. Frykter det går samme veien igjen. Jaja, får ta jobben neste år 😉

Har det likedan som deg, merker stort sett ingen ting bortsett fra kvalmen, men jeg har 3 gutter på 8, 3 å 6 mnd som krever sitt... så her er det bare å henge i ! 😛

Har også allerede lagt på meg litt, kommer vell av at jeg spiser det jeg kommer over for å holde kvalmen I sjakk....😝

Du har jo en gyldig grunn til å spise..! Jeg spiser fordi jeg vet at "jeg er gravid jo..."
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv synes at jeg nå har fått litt mage, nevnte det for mannen i går. Idag forteller jeg at fosteret er på størrelse med en bønne. "Hæ, du sa jo at du hadde begynt å få mage jo, en bønne fra eller til kan vel umulig vises". Jaja, får drive med litt undervisning her tror jeg.. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv synes at jeg nå har fått litt mage, nevnte det for mannen i går. Idag forteller jeg at fosteret er på størrelse med en bønne. "Hæ, du sa jo at du hadde begynt å få mage jo, en bønne fra eller til kan vel umulig vises". Jaja, får drive med litt undervisning her tror jeg.. 😂

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...