Gå til innhold

Rannveig bekrefter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryktene stemmer og nå har hun offentliggjort det på bloggen. Heldig er hun! Tenkt å få tre barn. Tenkt å bli gravid så lett. Godt at hun ikke tar abort. Bra at hun står for sine ikke så alt for gjennomtenkte handlinger.

Jeg er prøver på 5. året. 4 spontanaborter. Misunner henne fruktbarheten.

Anonymous poster hash: b1626...a3b

Videoannonse
Annonse
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg vil komme med en oppfordring raskt i denne tråden siden det har vært mye meninger og kommentarer ute og gått som vi har fjernet og fremdeles kommer til å fjerne hvis de er over streken!

Selv om dette er en offentlig person gjør det ikke denne personen til et menneske man kan angripe eller synse om.

Tenk godt over hvordan dere formulerer dere her (og ellers), prøv å diskutere dette på en fin måte og tenk at dette er hennes valg, ikke deres.

JW, brukermoderator

Skrevet

Jeg vet muligens for lite om denne damen, men hun virker reflektert i det innlegget hun har lagt ut. Sålenge hun selv føler at hun er klar for et nytt barn, så er det jo kjempebra at hun ikke tar abort. Dette kommer nok til å gå veldig fint ☺️

Skrevet

Heia Rannveig! Hun er tøff! De fleste hadde tatt abort fordi samfunnet hadde forventet det. Det er godt hun ser at hun skal leve sitt liv hun vil og ikke leve det slik andre forventer :)

Anonymous poster hash: b1bda...2bd

Skrevet

Jeg syns hun er tøff som beholder, for fy søren den dama får mye dritt slengt sin vei! All respekt for det valget hun har tatt og for hvor reflektert hun er blitt den siste tiden :)

Skrevet

Beklager, men å bringe et nytt barn til verden og til en ustabil situasjon er uforsvarlig.

Først sørger man for de barna man har. Dvs. stabil bopel, stabil jobb og inntekt, får struktur på livet etc. Så kan man få flere barn.

3 småbarn i Rannveig sin ustabile verden er bare trist. Klarer ikke å applaudere dette.

Anonymous poster hash: 7241f...6c3

Skrevet

Alle velger som man vil, men 3 barn med tre fedre når man er 21(?) år, er ganske trist. Hvis hun engang finner en hun vil dele livet med, og ha barn med, blir det 4 ulike fedre. Huff, synes jo synd på henne, og barna. Må jo være grunner for at hun tar sånne valg..

Anonymous poster hash: 64746...df6

Skrevet

Det er bare inderlig trist. Nathaniel er på sin fjerde barnehage, hun har flyttet fem ganger på litt over ett år. Bodd med to menn på tre år. Dette er ikke bra og jeg syns synd på både Rannveig, barna og alle fedrene.

Skrevet

Nekter å tro hun forteller sannheten når der var uplanlagt.

Hun er såpass smart at hun vet at å planlegge barn nummer tre nå hadde gitt henne masse negativ omtale.

Håper hun klarer å gi barna ett mer stabilt liv fra nå av.

Anonymous poster hash: 79651...bec

Skrevet

Jaja, alenemor for tre småunger er ikke noe jeg hadde ønsket. Jeg venter mitt 3. barn nå, men siden min førstefødte snart er 13 år så gjelder ikke det samme stresset man ville fått med 3 jevnaldrende småunger. Hun om det dog. Jeg kan ikke forstå at man blir gravid sånn gang på gang helt uten å ville det selv, det har aldri skjedd meg og jeg er sånn som blir gravid med én gang jeg har bestemt meg for å bli gravid. Men aldri blitt gravid på prevensjon.

Anonymous poster hash: 018ab...38d
Skrevet

Hun er jo tøff som står i mot det enorme presset hun helt sikkert har følt på.

Men når det er sagt håper jeg hun klarer å gi barna en mer stabil hverdag fremover. :)

Anonymous poster hash: 2b3ef...777

Skrevet

Uff! Håper i det minste hun vokser opp litt det neste året, så kanskje hun faktisk greier å gi barna det de trenger! 

Anonymous poster hash: 5d8c5...3e6
Skrevet

3 barn med 3 fedre? Bra rykte. Men siden hun skal bli jm er der vel greit med erfaring?! :) hvor er det hun har flyttet så mye, bor hun fortsatt i Lillestrøm? Og har hun andre jobber? Blir dyrt å forsørge tre unger.

Anonymous poster hash: bad65...4bf

Skrevet

Er hun ikke sammen med pappaen til det tredje barnet hun skal ha?

Anonymous poster hash: 2cf98...3ed

Skrevet

21 år og 3 barn med 3 fedre. Ustabilitet på alle fronter.

Glad det ikke er meg, men hun velger selv. Bare hun ikke syter senere.

Skrevet

Trodde man var opplyst og hadde hørt om prevensjon i disse dager?  

Anonymous poster hash: 4b8b7...a10
Skrevet

Kanskje hun brukte natural cycles? 😉

Anonymous poster hash: 549e2...431

Skrevet

Kanskje hun brukte natural cycles?

He he. Skal ikke se bort i fra at hun har plukket opp tips fra andre fruer :legrine:

Skrevet

Kanskje hun brukte natural cycles?

He he. Skal ikke se bort i fra at hun har plukket opp tips fra andre fruer :legrine:

Hun gjorde det og anbefalte det i april...

Anonymous poster hash: 405b3...e1a

Skrevet

Og hvem har sagt at det er en 3.barnefar ? ;-)

Anonymous poster hash: 702ac...87f

Skrevet

Ha ha :lol: for en oversikt dere har over andres liv, fascinerende må jeg si :lol:

Anonymous poster hash: e49a7...7ff
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Tråden åpnes igjen etter å ha fjernet spekulasjoner.

Kom igjen folkens, dere vet hva som er tillatt og ikke. Hold dere til reglene.

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Skrevet

slutt og hakke på rannveig, det er bare slemt, synes hun er kjempe flink med barna sine, og sitte og dømme noen for og ha 3 barn med 3 forskjellige er kun slemt og ingenting annet

Skrevet

slutt og hakke på rannveig, det er bare slemt, synes hun er kjempe flink med barna sine, og sitte og dømme noen for og ha 3 barn med 3 forskjellige er kun slemt og ingenting annet

Det er ikke kun fordi hun har tre med tre menn, men hvordan hun har fremstilt seg.

Anonymous poster hash: 443f0...774

Skrevet

Hva er problemet? Man har sex og blir gravid av det, og noen blir faktisk lett gravide uansett prevensjon! Hvis hun hadde tatt abort hadde det også vært galt..

Hun virker som hun prøver så godt hun kan, husk hun er veldig ung og lærer nok stadig av sine feil.

Stå på Rannveig! 😊

Anonymous poster hash: cd397...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...