Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 10-åringen har brukt sånne "topper" som vi kaller det, altså sånne rett over brystet. Når er det vanlig å begynne med bh? Hun sier det er ingen i klassen som bruker det, men hun er litt tidligere utviklet enn de fleste av jentene der også. Hun har ikke store pupper, men man ser de tydelig om hun ikke har på seg "topp" under genseren. Anonymous poster hash: 9ffbf...8cc
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Jeg var ganske nylig med og kjøpte bh til ei på 11 år. Ikke at hun trengte det, men hun hadde lyst på. Det var flere i klassen hennes som hadde det. Jeg tenker at de kan få det når de ønsker det selv (og selvfølgelig når de trenger det). Alt ettersom hvor tidlig ute man er. Anonymous poster hash: 2fbb5...314
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Min på snart 12 har sånne topper. Begynt med nå. Veldig forskjell på kroppene i jentegjengen. Hun ser ut som et lite barn fortsatt mens noen ser ut som om de kunde vært mye eldre. Anonymous poster hash: 6367d...624
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Når de får pupper som hemmer de. Ganske åpenbart eller? Anonymous poster hash: e6b8c...f38
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Jenta mi har ganske tydelige pupper,men det holder med topper enda. Bh kan hun få når det er et behov for det. Hun blir 11
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Når de får pupper som hemmer de. Ganske åpenbart eller? Anonymous poster hash: e6b8c...f38 Nei overhode ikke. En liten jente kan vilje skule voksene pupper lenge før de blir hemmet av puppene sine. Sukk.... Anonymous poster hash: 6367d...624
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 De trenger det ikke før de får pupper som er så store at det blir ubehaglig å gå uten (for midt vedkommende vil det sansynlig vis si aldri), men det kan jo hende de får lyst til å gå med det etter påvirkning fra reklame, kjendiser, mødre og venner før. Det er et moteplagg som så mye annet. Anonymous poster hash: 3a8f7...1fe
Anyne Skrevet 6. juli 2015 #8 Skrevet 6. juli 2015 Jeg fikk ikke BH og skjulte de frem til jeg var tolv år.. Da var de store og preget av å bli dyttetned hver dag..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #9 Skrevet 6. juli 2015 Har ei som blir 12 i år, hun har fortsatt slike topper og det holder ennå, men vil tro hun vokser en del iløpet av neste år, så vi må vel til med bh'er da :-) så man må jo bare kjøpe når det er behov for det, men så lenge det stortsett blir "skjult" under topper så kjører vi på med det :-) Anonymous poster hash: 29410...13d
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #10 Skrevet 6. juli 2015 Når de får pupper som hemmer de. Ganske åpenbart eller? Anonymous poster hash: e6b8c...f38 Nei overhode ikke. En liten jente kan vilje skule voksene pupper lenge før de blir hemmet av puppene sine.Sukk.... Anonymous poster hash: 6367d...624 Herre. Om hun har behov for å skjule de så hemmer de vel henne? Skjønner at du sukker. Anonymous poster hash: e6b8c...f38
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #11 Skrevet 6. juli 2015 MIn begynte med topper med sånn skuminnlegg for å skjule gryende pupper rundt 12 år. Nå er hun 14 og går med BH. Fine rosa små blondeBH'er. Ho blir så fin atte! :-) Anonymous poster hash: 1f8f8...f7a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #12 Skrevet 6. juli 2015 Er vel ikke noe vits i det før man faktisk har pupper vel... Selv hadde jeg b cup som ni åring og e cup s 14 åring. Begynte altså med bh tidlig, og det var ikke kult, men tidene har kanskje forandret seg... Anonymous poster hash: 5cf95...ebd
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #13 Skrevet 6. juli 2015 Brukte topper frem til hun var 13. Da hadde alle de andre bh, så hun ville også ha det. Behovet var vel ikke der før hun var nesten 15. Anonymous poster hash: 9ed1f...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå