Monajenten Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Er dere fornøyd/ikke fornøyd? Noen som vil dele erfaringer? Har en outlander med 7 seter i dag, men syns bagasjerommet er litt knapt med vogn, og siden vi kun reiser på bilferier hadde det vært greit med større plass. (Trenger bare fem seter egentlig da vi har tre barn, men vil ha mulighet for syv.) Liker veldig godt at vi sitter høyt i outlanderen, man sitter kanskje litt lavere i en caddy?
ielj Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Vi har, og kunne ikke tenkt meg en annen bil så lenge barna er små. Vi har også i siste seterad fast, så har ekstra stort bagasjerom til hverdags. Trenger ikke slå sammen vogna når vi setter den inn, og har plass til vogn og andre ting selv om alle setene står i. Har faktisk fått 2 Emmaljunga mondial duo vogner inn samtidig uten å slå sammen vognene. Oversiktlig er bilen og, da den er vinduer rundt hele.
Monajenten Skrevet 5. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2015 (endret) Vi har, og kunne ikke tenkt meg en annen bil så lenge barna er små. Vi har også i siste seterad fast, så har ekstra stort bagasjerom til hverdags. Trenger ikke slå sammen vogna når vi setter den inn, og har plass til vogn og andre ting selv om alle setene står i. Har faktisk fått 2 Emmaljunga mondial duo vogner inn samtidig uten å slå sammen vognene. Oversiktlig er bilen og, da den er vinduer rundt hele. Takk for svar! Ja et sånt bagasjerom høres veldig fristende ut! Kjenner jeg er litt småteit da, for jeg syns ikke bilen er like fin som outlanderen Men det er i grunnen en liten pris å betale for et bagasjerom som ungene i verste fall kan sove behagelig i Endret 5. juli 2015 av Monajenten
ielj Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 (endret) Vi har nattblå 2014 modell med sotede ruter, og mange påpeker hvor pen bilen faktisk er ☺ Og har du alle setene i har du fortsatt god plass til bagasje. Får inn barnevogn uten å måtte slå den sammen og litt annet baki. Og skulle noen kjøre i deg bakfra og det sitter noen på bakerste rad så sitter de ikke helt oppe i bakruta. Endret 6. juli 2015 av ielj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå