Gå til innhold

Spm ang vektklubb.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilrettelegges det i forhold til hvor aktiv man kan være? Har ME, så trening utegår så og si helt :/ Må ned en del i vekt, men klarer det ikke helt alene.

Anonymous poster hash: 6180f...37d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vektklubb får du antall kalorier du kan spise ut fra hva du veier nå og hvor mye du vil gå ned i vekt. Dette er uten trening. Hvis du registrerer det du trener, får du vite hvor mange kalorier ekstra du kan spise. Så du kan fint kun forholde deg til hvor mye kalorier du kan spise uten å være i stand til å trene.

Anonymous poster hash: d45fb...1dc

Skrevet

På vektklubb får du antall kalorier du kan spise ut fra hva du veier nå og hvor mye du vil gå ned i vekt. Dette er uten trening. Hvis du registrerer det du trener, får du vite hvor mange kalorier ekstra du kan spise. Så du kan fint kun forholde deg til hvor mye kalorier du kan spise uten å være i stand til å trene.

Tusen takk :) Bedre forklart enn siden deres, ble bare forvirret når jeg prøvde å finne ut av det der :)

Men, da blir det å ordne seg medlemskap, kanskje jeg endelig får det til! :) Mistet motivasjonen på annet jeg har prøvd, siden man på det meste må være noe aktiv hele tiden, funker ikke slik jeg er pr i dag, stort sett sengeliggende/soffaliggende.. 

Skrevet

Tusen takk :) Bedre forklart enn siden deres, ble bare forvirret når jeg prøvde å finne ut av det der :)

Men, da blir det å ordne seg medlemskap, kanskje jeg endelig får det til! :) Mistet motivasjonen på annet jeg har prøvd, siden man på det meste må være noe aktiv hele tiden, funker ikke slik jeg er pr i dag, stort sett sengeliggende/soffaliggende.. 

Jeg har brukt både vektklubb og grethe roehde sin side, og kan si at jeg foretrekker absolutt Grete Roehdesiden. Vektklubben gir lite info før dumelder deg inn,og sto ikke til mine forventninger etter innmelding

Anonymous poster hash: f8899...a43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...