Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Hvilken by ville du helst bodd hvis bare disse var et alternativ? Og latt ungene vokse opp i? Anonymous poster hash: bdb78...db3
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Stavanger, uten tvil. Anonymous poster hash: cf41f...d5c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Drammen. Oljehovedstaden er for dyr og for pengeorientert for meg Anonymous poster hash: 1521b...53f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Drammen. Vil ikke ha barn med Stavangerdialekt.. Anonymous poster hash: d3de8...ff0
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Stavanger selvfølgelig Anonymous poster hash: 6a6bd...a2c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Stavanger uten tvil!!! Veldig jordnære folk og passelig størrelse på byen. Folk har kanskje penger der, men de er på ingen måte kaksete og har flashe behov slik som penere østlandsfolk Anonymous poster hash: 57fc6...66e
Iselilja Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Elsker Stavanger! Skulle gjerne flyttet dit, men mannen vil ikke gjøre vestlending av seg
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #10 Skrevet 5. juli 2015 Er ikke så glad i Stavangerdialekten men har vært en del i Stavanger i det siste og kunne absolutt ha bodd der. Mange flotte områder syns jeg. Men det er fryktelig dyrt der da. Anonymous poster hash: 525fd...084
Nyttårs barn Skrevet 5. juli 2015 #11 Skrevet 5. juli 2015 Drammen. Kort vei til både fjord og fjell, fantastiske muligheter for friluftsliv og milevis med skiløyper. To slalåmbakker i byen og 25 min til Kongsberg for den som vil stå nedover. Du har hovestaden innen en halvtime og slik mulighet til å få med deg alt av kulturtilbud, studier osv. Hvis du da ikke finner det du trenger her, og ja jeg er ikke helt objektiv! Men Stavanger er også en flott by
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #12 Skrevet 6. juli 2015 Drammen?? Nei nei.n. Stavanger såklart. Helt super by å vokse opp i. Akkurat passe stor. Mange fine turområder. Utrolig mange skoler og barnehager med godt rykte. Masse aktiviteter for barn. Sjansen er stor du finner en familievennlig plass og bo der dere vil stortrives. Elsker stavanger, er sjeleglad mitt barn får vokse opp samme område jeg gjorde. Jeg kam sterkt anbefale plasser som tasta, vardeneset, Randaberg 😃 Anonymous poster hash: 522ac...037
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #13 Skrevet 6. juli 2015 Stavanger, for alle barn uten østlandsdislekt er ett pluss. Anonymous poster hash: 96f22...875
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #14 Skrevet 6. juli 2015 Har bodd i Drammen i 3 år tidligere. Da bodde jeg på Fjell. Trivdes greit nok, men ville hjem til hjembyen min. Er innbarka østlending, og liker å bo nær Oslo, så hvis jeg måtte valgt hadde det blitt Dramnen igjen. Riktig nok mer sentrumsnært og på andre siden av elva 😊 Anonymous poster hash: 40c3d...942
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #15 Skrevet 6. juli 2015 Bor i nærheten av Drammen og hengt mye der... Så Stavanger ville jeg helst bodd. Anonymous poster hash: e57f1...da2
Lessismore Skrevet 6. juli 2015 #16 Skrevet 6. juli 2015 Drammen. Flott by med nærhet til det meste. Fjord og fjell, kultur og historie. Men for all del, Stavanger er fin den og. Bortsett fra dialekten da. :-P
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #17 Skrevet 6. juli 2015 Drammen, da jeg bor der nå. Flott by, og kort vei til alt. Stortrives her. Anonymous poster hash: f1f60...39a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #19 Skrevet 6. juli 2015 Drammen?? Nei nei.n. Stavanger såklart. Helt super by å vokse opp i. Akkurat passe stor. Mange fine turområder. Utrolig mange skoler og barnehager med godt rykte. Masse aktiviteter for barn. Sjansen er stor du finner en familievennlig plass og bo der dere vil stortrives. Elsker stavanger, er sjeleglad mitt barn får vokse opp samme område jeg gjorde. Jeg kam sterkt anbefale plasser som tasta, vardeneset, Randaberg 😃 Anonymous poster hash: 522ac...037 Muligens kjentfolk? 😉 er oppvokst på tasta og kjøpt bolig her selv😊 Anonymous poster hash: d0ce8...f44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå