Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Må jeg avslutte med navnet da? Det kommer sikkert opp likevel? Anonymous poster hash: 37d39...c71
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 37d39...c71
Parasoll☀️ Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Hahaha Nå trodde jeg at du hadde skrevet via dib.. Såpass tenkte jeg, klikk.no har gjort det bra!
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Det koster deg vel ingenting å slenge på et høflig Mvh Kari Nordmann ??? Anonymous poster hash: 86e84...589
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Det koster deg vel ingenting å slenge på et høflig Mvh Kari Nordmann ??? Anonymous poster hash: 86e84...589 Koster meg selvfølgelig ingenting. Er bare redd det ser ufattelig teit ut Anonymous poster hash: 37d39...c71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå