Gå til innhold

Sende melding via din side på Nav


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg avslutte med navnet da? Det kommer sikkert opp likevel?

 

Anonymous poster hash: 37d39...c71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

 

Anonymous poster hash: 37d39...c71

Skrevet

Hahaha

Nå trodde jeg at du hadde skrevet via dib.. Såpass tenkte jeg, klikk.no har gjort det bra!

Skrevet

Det koster deg vel ingenting å slenge på et høflig

 

Mvh

Kari Nordmann

 

???

 

Anonymous poster hash: 86e84...589

Skrevet

Det koster deg vel ingenting å slenge på et høflig

 

Mvh

Kari Nordmann

 

???

 

Anonymous poster hash: 86e84...589

Koster meg selvfølgelig ingenting. Er bare redd det ser ufattelig teit ut :)

 

Anonymous poster hash: 37d39...c71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...