Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Jeg har ingen venner og nærmer meg snart 30. Dvs jeg har noen jeg snakker mye med på facebook og snap osv, har god kontakt med kolleger (vi er en liten gruppe) og har veldig godt kontakt med svigerinna mi (var med på fødsel). Likevel har jeg ikke de venninnene som kanskje stikker innom eller som jeg inviterer hjem en kveld osv. Mannen går hjemme på 2.året og han er veldig utadvendt. Han finner noen så blir det veldig intenst og etter en stund går det liksom over så er det en ny venn. Nå er det en som litt oppi åra, han har selv sagt at han egentlig er for gammel til å være her osv, men han er veldig koselig. Likevel synes jeg det blir mye når han kanskje kommer to ganger daglig hver eneste dag. Sa det til samboeren min og han spurte da om jeg var sjalu siden jeg ikke hadde venner. Synes det var veldig stygt sagt, det er selvfølgelig et sårt punkt. Er ikke første gangen han sier det. Er jeg urimelig som synes det blir mye? Jeg jobber bare natt så trenger en del fred og ro både før og etter jobb. Er vel en litt privat person som trives godt i mitt eget selskap. Anonymous poster hash: 90dca...c7a
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Nei, du er ikke urimelig, jeg er arb.ledig, går mye hjemme med andre ord, har noen nære venner, men vennskapet vårt blir ikke "pleiet" på daglig basis, vi kan fint gå dager/uker uten kontakt.. Hadde kompisene til samboeren løpt ned døra vår på den måten hadde jeg sakt ifra, ikke fordi jeg hadde vært sjalu, men fordi jeg liker å ha litt ro i eget hus av og til, på kvelden når ungene har lagt seg, så er det fint å kunne slappe av litt og ta det rolig, gjerne i utslitte klær, sminke løs og håret i en "ball" på hodet.. Hadde ikke kunne gått slik til med besøk i huset hele tiden (klærne er det gjerne litt hull i osv, det er da jeg liker de aller best ) Jeg er nok en litt privat person jeg også, og trives i eget selskap, elsker når samboeren reiser bort på kvelden Anonymous poster hash: cf786...724
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Vel, det høres ut som en middelvei hadde vært å foretrekke...aldri om jeg hadde gidda besøk to ganger om dagen av en kompis av mannen. Anonymous poster hash: 1fd9e...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå